رفتن به مطلب
  • سوابق


  • Biohazard 7 Inside Report

    BIOHAZARD 7 INSIDE REPORT

     

    RE7InsideReport.jpeg.3b3e28b45129d007b6a3828cc0c6de39.jpeg

     

    Biohazard 7 Inside Report کتابی هست که به همراه نسخه Complete Edition بازی در ژاپن عرضه شده است. این کتاب شامل 14 فایل یا فصل است و در مورد روند توسعه و چگونگی شکل گیری بازی و تجربیاتی که سازنده‌ها در این بین کسب کرده‌اند، توضیحاتی داده شده است. این کتاب به قلم Toru Shiwasu که یک رمان نویس و از ژورنالیست‌های مجله Dengeki PlayStation ژاپن است، با همکاری e-Capcom و Capcom Japan's Merchandise Shop نوشته شده است.

     


     

    فایل 01: مفهوم یک لحظه سکوت

     

    14 ژوئن 2016، حوالی ساعت 9:30 صبح به وقت محلی ژاپن. در این روز، تهیه کننده سری ماساچیکا کاواتا و چند تن دیگر از اعضای تیم سازنده بازی در لس آنجلس، امریکا، حضور داشتند و با ترس و هیجان خود دست و پنجه نرم می‌کردند. طرفدارهای بازی در سرتاسر جهان چشم‌های خود را به مراسم E3 2016 دوخته بودند، بزرگترین و مهمترین همایش در صنعت بازی سازی؛ در اینجا قرار بود کاواتا جدیدترین نسخه سری را که کپکام برای مدت طولانی قلب و روح خود را به آن اختصاص داده بود معرفی کند، سری که ژاپن می‌توانست با افتخار آن را به بقیه جهان نشان دهد.  

    ساعت 10 صبح، کنفرانس پلی‌استیشن E3 2016 شروع شد. عناوین AAA یکی پس از دیگری برای پلی‌استیشن 4 معرفی می‌شدند و با هر معرفی موجی از شادی از طرف تماشاگران و حاضرین در سالن کنفراس بر می‌خاست.

    20 دقیقه بعد، سالن کنفرانس در سکوت عجیبی فرو رفت. تریلری برای یک بازی خاص شروع به نمایش کرد. حاضرین در سالن همچنان که تریلر را تماشا می‌کردند به آرامی نفس خود را در سینه حبس کردند. اولین تصویری که بر روی صفحه نمایش ظاهر شد، تلفن شوم و هشدار دهنده‌ای بود که زنگ می‌خورد. پس از آن، یک خانه فرسوده و شلخته، جسدی که بر روی زمین افتاده بود، شی ئی که شما را به یاد امعاء و احشاء درون بدن می‌انداخت، و سپس شخصیت‌های مرموزی که نشان داده می‌شد. آیا این تریلر قرار بود برای یک بازی ترسناک کاملا جدید، ترسی ناشناخته را به آرامی در میان سکوت و بهت جمعیت القا کند؟ هیچ شکی وجود نداشت که این سوالات ذهن تماشاگران را به خود مشغول کرده بود.

    اما به محض اینکه عنوان بازی قرائت شد، انفجاری رخ داد و با تشویق و تمجید اعضای تیم و حاضرین در سالن شروع شد و در نهایت به مردم سرتاسر جهان که کنفرانس را به طور زنده تماشا می‌کردند کشیده شد. عنوان بازی (RESIDENT EVIL 7 (BIOHAZARD 7 بود. این عنوان بدون هیچ شکی، آخرین نسخه سری بود که مردم جهان انتظار آن را می‌کشیدند. 

    خب اگر شما کنفراس را دوباره تماشا کنید و به دقت به آن توجه کنید، ممکن است متوجه چیزی شوید. در آن لحظه ای که تریلر نمایش داده شد و عنوان بازی در سالن پخش شد و با تشویق و تمجید شدید از طرف حاضرین همراه بود. سکوت محضی که از طرف تماشاگران وجود داشت، چیزی نبود که کاواتا و بقیه اعضای تیم امیدوار بودند ببینند. وقتی که Resident Evil 7 به طرز غیر منتظره ای معرفی شد کسانی بودند که حسابی گیج شده بودند. کسانی که خیال کرده بودند این تریلر برای یک بازی و سری ترسناک کاملا جدید است، اما زمانیکه دریافتند این تریلر در واقع برای یک بازی از سری Resident Evil است شکه شده بودند. این افراد از اینکه Resident Evil به یک بازی با گرافیک به شدت واقع گرایانه تبدیل شده بود، شکه شده بودند. تصاویر و کیفیت بصری این تریلر متفاوت تر از هر چیزی بود که که قبلا در این سری رخ داده بود، و پس از آن لحظه خاص، موقعی که آنها شاهد تمامی این اتفاقات در سکوت محض بودند، جهشی در بین تماشاگران رخ داد و شادمانی خود را با صدای بلند اعلام کردند. وقتی اعضای تیم حاضر در سالن به همراه کاواتا، با این واکنش‌ها روبرو شدند، شکی وجود نداشت که احساس آرامش خاطر عجیبی به آنها دست داده است. واکنش‌ها و برداشت‌های اولیه از Resident Evil 7 که بالاخره درمعرض دید عموم قرار گرفته بود، دقیقا همان چیزی بود که آنها خواستار بدست آوردن آن بودند. حتی فراتر از آن، خوشحالی و واکنش طرفدارها بهتر از آن چیزی بود که کاواتا و تیمش انتظارش را داشتند، و همه اینها به این دلیل بود که تماشاگران قادر بودند تا شاهد این لحظه خاص باشند.      


     

    BaziTarsnak.ir©

    ماخذ




    بازخورد کاربر


    هیچ دیدگاهی برای نمایش وجود دارد.


×