رفتن به مطلب

تمامی فعالیت ها

این جریان به طور خودکار بروزرسانی می شود     

  1. هفته گذشته
  2. برای باز کردن تمامی گاو صندوق ها و قفسه های موجود در بازی متونید طبق ویدیو زیر پیش برید در هر دو سناریو A و B رمز ها یکی هستن و فرقی ندارن RE2- Remake - All SAFE & LOCKER Combinations In Resident Evil 2 Remake - YouTube.MP4
  3. جدیدا
  4. Big Boss

    برای گرفتن تروفی این مرحله باید زیر 1 دقیقه پازل رو حل کنید تا تروفی بهتون داده بشه طبق ویدیو زیر عمل کنید Resident Evil 2 Remake - Sherry Sequence- Young Escapee Trophy _ Achievement Guide - YouTube.MP4
  5. Big Boss

    برای حل کردن جعبه چوبی و گرفتن قیچی طبق عکس زیر پیش برید
  6. Big Boss

    برای حل کردن پنل های کلیر و لیان برای سناریو A و B به ترتیب شکل زیر انجام بدید کلیرA کلیرB لیان A لیان B
  7. Big Boss

    برای حل کردن شطرنج ها در سناریو A و B به ترتیب شکل زیر انجام بدید سناریو A سناریو B
  8. برای حل کردن شکل های مجسمه مدل برای سناریو A و B به ترتیب شکل زیر انجام بدید سناریو A سناریو B
  9. Big Boss

    برای باز کردن درهای قفل شده بوسیله کامپیوتر از شکل زیر استفاده کنید: برای سناریو A و B کدها فرق میکند سناریو A سناریو B
  10. Nastaran

    BIOHAZARD UMBRELLA CHRONICLES: prelude to the fall (バイオハザード アンブレラ・クロニクルズ~崩壊への序曲~) خلاصه داستانش از جایی که قسمت اول پایان میابد، آغاز میشود. کریس وسکر را برای تمام اتفاقاتی که در روستا افتاده است مقصر میداند اما وسکر... Persian :Editor&Translator    Nastaran
  11. Nastaran

    BIOHAZARD UMBRELLA CHRONICLES: prelude to the fall (バイオハザード アンブレラ・クロニクルズ~崩壊への序曲~) معرفی ~BIOHAZARD UMBRELLA CHRONICLES ~prelude to the fall مانگای دو قسمتی ای است که کمی قبل تر از بازی BIOHAZARD UMBRELLA CHRONICLES منتشر شد. مانگا سفارشی از طرف کپکام بود تا مقدمه ای برای سناریو های Umbrella's End و Dark Legacy باشد. که موضوع هر دو این سناریو ها درباره سقوط شرکت امبرلا می باشد. اولین قسمت مانگا در روز 8 نوامبر سال 2007 وارد بازار شد و دومین و اخرین پارت در روز 15 نوامبر 2007 مصادف با روز انتشار بازی در ژاپن، عرضه شد. Chapter 01 persian :Editor&Translator   Nastaran
  12. Nastaran

    Chapter 22 Persian :Editor&Translator  Nastaran
  13. Mina

    بله ولی بازم موسیقی کاتسین ها تغییری نمیکنه. موسیقی کاتسین ها حتی با هدست هم نامحسوس و ضعیفه
  14. Leon S. Kennedy

    در خصوص موسیقی، در بخش تنظیمات این امکان هست که از موسیقی های نسخه اصلی استفاده کنید.
  15. Geralt

    گیم پلی No Time to Mourn

    گیم پلی کامل دی ال سی بازی Resident Evil 2 Remake
  16. Leon S. Kennedy

    عملیات شهر راکن non-canon حساب میکنیم و مهم نیست مگر نه اگر جدی بگیریمش نامرئی شدن Vector خودش به تنهایی داستانیه
  17. Geralt

    فلش مموری رو ول کن . اون تکنولوژی توی بازی عملیات شهر راکون رو چی میگی پس ؟
  18. Leon S. Kennedy

    یه نکته! سال 1998 فلش مموری داشتیم؟ در بازی ریمیک 2 به کامپیوتر اداره پلیس فلش مموری وصل میکنی!!! فلاپی دیسک معقول تر نبود!؟
  19. Mina

    بازی خوبی بود. من فکر کنم که کپکام ترسید که توی بازی تغییرات زیادی رو اعمال کنه چون توی ریمیک یک تقریبا هفتاد درصد بازی رو تغییر داده بودن اما رزیدنت اویل دو ریمیک تغیررات زیادی نداشت. البته این موضوع زیادم بد نبود چون ممکن بود کلا گند بزنه توی داستان. شخصیت پردازی هم خوب بود ایدا همون ایدا لیان همون لیان کلر و شری هم همون شخصیت پردازی قبل رو داشتند. موسیقی بازی هم که افتضاح بود
  20. Geralt

    تریلر بازی Chernobylite

    پیشنهاد میدم تریلر رو ببینید . به نظرم بازی خیلی احساسی و خفنی قراره بیاد و تنمون رو بلرزونه
  21. از موضوع معلومه 🤣 خیلی خوبه ببینیدش حتما   Why Are You Running
  22. نکات مخفی بازی و ایستر اگ ها
  23. نکات و مواردی برای رویارویی با مستر ایکس و لیکر ها
  24. Leon S. Kennedy

    گفتی ویلیام ... یکی نیست بگه تو دانشمندی این حرکات از تو بعیده ... شبیه بچه هایی که لج کرده باشن رفتار میکرد نه خالق ابر ویروس G ، مخصوصا اون قسمت که میگفت : این(G) حاصل عمر منه حقیقتش از لیان و ایدا خیلی خوشم اومد، لیان اینجا قشنگ بهش میخورد یه ادم خوش قلب،ساده و بی تجربس که روز اول کاری تاریخی داشته صدا پیشه ایدا هم من خوشم اومد بر خلاف بقیه صدا پیشه های ایدا که انگار خیلی بی روح تک بعدی بودن ( که شاید گذشت سال ها و شغل ایدا ایجاب میکنه) این صدا خیلی خوب به شخصیت اون زمانش نشست، خلاصه به غیر از بخش عینک آفتابی تو شب مشکلی ندارم با ایدا از انت ولی راضی نبودم شده بود مدافع تمام و کمال بشریت در مقایسه با ویلیام انگار مادرش بود تا همسرش!!! رفتار های خیلی پخته و جان فشانانه ای داشت
  25. Geralt

    دقیقا . خودم هم دوست داشتم یکم محیط بزرگتر بود . بیشتر توی شهر چرخ میزدیم نه اینکه عه ؟! رسیدیم به این اداره پلیس و تموم شد و رفت . مستر ایکس خوب بود اما عالی نبود . بیرکین مثل یک بچه ی لوس بود اینجا . طرز صحبتش با کار هاش جور نبود . لیون خیلی فانتزی بازی در میاورد . ایدا میتونست جذابیت اولیش رو داشته باشه . خوب بود . بد نبود بازیش اما جای کار داشت هنوز به نظر منم نباید موزیک بازی رو پولی میکرد و باید در ابتدای بازی هم قابل استفاده می بود . اما این کار رو نکردن که حیف شد .
  26. !!!

    بالخره این بازی را تمام کردم هر 4 تا سناریو رو. اتمسفر بازی اولین موردی بود که نظر رو جلب کردواقعا خیلی عالی تونسته بودن ترس و استرس رو القا کنند اصلا فکر نمیکردم کپ کام بتونه ریمیک این بازی رودر حده نسخه اورجینال RE2 عالی کار کنه.چون این اواخر RE های جالبی مواجه نبودم. .گرافیک بازی هم عالی بود. داستان بازی و دیالوگ ها هم خوب کار گذاشته شده بود و یه سری تغییرات و اصلاحاتی هم انجام داده بودند. بطور خلاصه محاسن بازی: گرافیک عالی داستان خوب و یه سری اصلاحات اتمسفر که واقعا عالی بود و حس ترس و تنهایی القا میکرد. گیم پلی جذاب و نسبتا سخت که حس ترس و بقا داشت زامبی های جان سخت و ترسناک طراحی محیط عالی اما عیب های بازی چون هر بازی هرچند هم عالی باشد بازم نمیتونه خالی از عیب باشه چنتد تا از معایبش رو که به ذهنم میرسه بگم. بهتر بود موسیقی های نسخه اورجینال مخصوصا موسیقی اتاق سیو هم در این نسخه ریمیک استفاده بشهو اونو پولیش نکنن.چون واقعا حیفه و نوستالوژی قوی داره. طرحای شخصیت ها زیاد به دلم ننشست.من از طراحی کلر اصلا خوشم نیومد از نیمرخ که شبیه پسراس کلا!!! ولی باز ایدا و لیان بد نبودند. مستر ایکس هم اون ترس نسخه اصلی رو نداشت و ظاهرش رو بد طراحی کرده بوند.ولی بازم نمیشه گفت کاملا بده. به امید ریمیک نسخه سوم و کدوونیکا که مسلما جذابترن
  1. نمایش فعالیت های بیشتر
×
×
  • جدید...