Big Boss

مدیر کل
  • تعداد ارسال ها

    46
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    6

آخرین بار برد Big Boss در 13 بهمن 1398

Big Boss یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

67 ضعیف

5 دنبال کننده

  1. Big Boss

    معرفی گیم پلی بازی

    بازی Resident Evil 2 باز تصویری دوباره از نسخه اصلی کنسول پلی استیشن است که در سال 1998 منشر شده است و این نسخه بازسازی کاملی از نسخه قدیمی است. هیچ صفحه بارگذاری به جز در آغاز بازی وجود ندارد که این موضوع به ایجاد یک تجربه یکپارچه در انجام بازی ختم می شود. دوربین و کنترل شخصیت این بازی به مانند بازی Resident Evil 4 تا Resident Evil 6 از دید بالای شونه بهره برده است که در اینجا با عنوان "نمایش از پشت" شناخته می شود، اما به صورت دقیق تر می توان گفت مکانیزم به کار رفته در این بازی ترکیبی از سه مکانیزم قبلی است. برای مثال ، کنترل شخصیت یادآور Resident Evil6 است که در آن بازیکن قادر بود به صورت آزادانه به هر سمتی حرکت کند و برای این موضوع نیازی به رویارویی صورت با مسیر حرکت نمی باشد. بازیکن در حال خدف گیری هم می تواند تحرک داشته باشد اما این موضوع باعث خطا در دقت اسلحه وی می شود و البته این نکته را به یاد داشته باشید برخی از سلاح ها از این امکان جلوگیری به عمل می آورد. نوآوری و مدیریت منابع بازی از موتور RE بهره می گیرد که مشابه با موتوری است که در بازی Resident Evil 7 مورد استفاده قرار گرفته است. نه تنها گرافیک در دو بازی یکسان است بلکه رابط کاربری و طراحی آیتم ها یادآور یکدیگر می باشند. برای مثال ، آیکن مهمات اسلحه در این بازی در RE7 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. اموال و دارایی به مانند بازی Resident Evil (2002) چاقو می تواند به عنوان یک سلاح دفاعی در نظر گرفته شود و در صئرت شکست دشمن می توانید آن را از وی پس بگیرید. اموال در بازی به مانند Resident Evil7 با 8 جا برای نگه داری شروع می شود اما رفته رفته و با جمع آوری کیسه های HIP در طی بازی می توانید آن را تا 20 مورد افزایش دهید. برخی از سلاح های موجود در بازی ، دو اسلات موجودی را به خود اختصاص می دهد ، در حالی که سایر موارد فقط قبل از استفاده از نسخه های جدید ، ممکن است یکی را در اختیار بگیرند. جعبه آیتم برای یافت آیتم ها در طی بازی از نسخه قبلی به این نسخه منتقل شده است. سلامتی و آیتم های درمان در کل مکانیزم درمانی شبیه به نسخه اصلی است. ترکیب دارویی جدید در بازی وجود دارد . داروی آبی+داروی قرمز . این باعث می شود شخصیت در برابر مسمومیت غیرقابل نفوذ باشد و تا زمانی که اثر از بین نرود ، دفاع آنها را قوی تر می کند. ذخیره سازی بازی : در بازی زمانی که سطح دشواری بازی پایین باشد نیازی به ربان های جوهری برای ذخیره سازی وجود ندارد. با این حال اگر سطح دشواری بازی بر روی " سخت" باشد برای ذخیره هر گونه پیشرفت این دست از ربان ها مورد نیاز است. پنجره های منتقل کننده مکانیزم جدیدی که در ویژگی های نسخه اصلی Resident Evil 2 وجود نداشت اما مشابه آن در Resident Evil Outbreak#2 یافت می شود گنجاندن تخته های چوبی است . اینها برای پوشاندن پنجره های خاص موجود در R.P.D استفاده می شوند. جایی که زامبی ها ممکن است حضور داشته باشند و این موضوع می تواند از ورود آنها جلوگیری کنند و باعث امن تر شدن محیط های خاص شود. قطعات سلاح سلاح های موجود در بازی بدون یافت قطعات درست برای آن ها قابل استفاده نیستند و یا صدمات پایینی ایجاد می کنند. به روز رسانی ممکن است باعث شدت دهی میزان این آسیب رسانی شود. آنها می توانند به اختیار بازیکن در صفحه دارایی اضافه و حذف شوند. باروت مکانیزمی که برای اولین بار در بازی Resident Evil 3 به ویژگی ها اضافه شدن امکان ترکیب باروت ها برای ایجاد سلاح های جدید بود. مهمات در این بازی به نوع ترکیبات بازیکن بستگی دارد. نوع مبارزه به مانند بازی Resident Evil 7 بسیاری از جنبه های مبارزه RE4-6 از بازی حذف و یا کمرنگ شده است. برای مثال ، بازیکن نمی تواند زامبی ها را بعد از گیج کردن یا قرار دادن آنها روی زمین از بین ببرد. سلاح ها : هر دو بازیکن Leon و Claire بازی را با تفنگ دستی آغاز می کنند اما هر دو توانایی یافت سلاح با قدرت بالاتر را در طی بازی دارند. هر بازیکن در سناریوی مخصوص خود تعدادی سلاح مخصوص دارد که از شات گان و شعله افکن برای لئون و از سلاح پرتاب نارنجک برای کلایر می توان نام برد. سلاح های تدافعی ویژگی دیگری که در Resident Evil گنجانده شده است ، بازگشت اقلام دفاعی است. اگر شخصیت توسط دشمن محاصره شود و اسناد دفاعی در موجودی خود داشته باشد ، سریعاً روی صفحه نمایش داده می شود و در صورت فشردن آن ، از سلاح های دفاعی استفاده می شود که باعث کاهش آسیب دشمن می شود. مشروط بر اینکه از قبل هیچ مورد دفاعی مجهز نشده باشد ، سلاح های دفاعی بدون وارد شدن به منوی موجودی مجهز می شوند. چاقو و نارنجک دو نمونه از سلاح های دفاعی موجود می باشند. چاقو در این بازی شامل نوع بازی جدید با دوام بالاتر شبیه به اشیا غیر چاقوی دیگر مورد استفاده در مبارزات می باشد که این موضوع در Resident Evil Outbreak و Resident Evil Outbreak File #2. مورد استفاده بوده است. در صفحه دارایی ، در زیر چاقو یک درجه کوچک وجود دارد که نشان می دهد چاقوی فعلی چقدر استفاده شده است. زمانی که درجه خالی شود ، چاقو شکسته و شما باید با یک چاقوی جدید خود را تجهیز کنید. با این حال در این بازی با کشتن دشمن در هر زمان شما می توانید چاقو بردارید نکته ای که در RE1 نیز موجود بود. چاقوی با دوام نامحدود را می توان با تحقق برخی از الزامات بازی به دست آورد. نارنجک دو مدل متفاوت از نارنجک در این بازی وجود دارد : نارنجک تشعشی و نارنجک دستی نارنجک های دستی شامل مواد منفجره ای کشنده و انفجاری است که در صورت انفجار به دشمنان در شعاع خاصی آسیب می رسانند. نارنجک تشعشی کشنده نمی باشد و برای گیج کردن دشمنان برای مدت کوتاهی استفاده می شود تا بتوان به آن ها حمله کرد و یا از محیط فرار کرد. بازیکن می تواند حداکثر 3 مورد نارنجک را در لیست دارایی های خود با خود همراه کند. دشمنان در مقایسه با نسخه اصلی ، هیچگونه دشمن جدیدی در این نسخه ایجاد نشده است. با این حال ، نحوه بازی آن ها تغییرات بالایی داشته است. در کل ، بیشتر دشمنان می توانند به بازیکن حمله کنند. زمانی که بازیکن تحت حمله باشد دوربین روی آن ها زوم می کند. زامبی زامبی ها نسبت به بازی قبلی مقداری تغییر کرده اند. آن ها جون بیشتر داشته و برای چندین بار پس از زمین خوردن قابلیت ایستاندن مجدد دارند. آنها وقتی دیگر مرده اند ، استخر کوچکی از خون ایجاد نمی کنند و اگر بازیکن را تشخیص دهند ، می توانند وی را از اتاقی به اتاق دیگر دنبال کنند. زامبی های خزنده نیز کمتر هستند ، اما هنوز هم برای بازیکن خطرناک هستند. زمانی که پای بازیکن را بگیرند مانند نسخه قبلی قابلیت ضربه به سر آن ها وجود ندارد و تنها می توان به آن ها لگد زد. اگر این زامبی ها جدی نگرفته شوند می تواند بازیکن را زمین بزند. با تشکر از موتور RE ویژگی هایی مانند مانند تصاویر نوری امکان پذیر است. دشمنان در زمان واقعی با صدمه دیدنی فوری واکنش نشان می دهند ، اندام ها را می توان از دشمنان جدا کرد و شخصیت در هنگام آسیب دیدن علائم نیش را نشان می دهد. به مانند نسخه اولیه این بازی بیش از یک زامبی در زمان یکسان می تواند بازیکن را مورد هجوم قرار دهد. لیکرها لیکر ها ممکن است به بازی بازگردند. بر اثر به روزرسانی های تصویری آن ها طراحی بهتر با جرییان بهتر دارند. آن ها با شنیدن صدا بازیکن را نشخیص داده و با حملات سریع و برق آسا آسیب می رسانند. آن ها قادر به شنیدن صدای دندان قروچه و نوک پنجه راه رفتن می باشند. زامبی پیچک این موجودات در این بازی جدید معرفی شده و در آزمایشکاه بخش نسخه 1998 یافت شده اند. آن ها شبیه به زامبی بوده اما سرتاسر بدن آنها با گیاه پوشیده شده است. اگر بازیکن هیچ سلاح دفاعی نداشته باشد با یک ضربه این موجودات می میرد. این موجودات تنها با آتش زدن و یا استفاده از سلاح شعله افکن می میرند. G-Adult این موجود در حال حاضر چندین بار در مراحل بعدی بازی و با ظاهری متفاوت از ظاهری قدیمی خود بافت شده اند. آنها در فاضلاب ها یافت می شوند ، در آب های فاضلاب کمین می کنند و بازیکن را به محض دیدن بالا برده و از بین می برند. به مانند نسخه قدیمی آن ها قابلیت بالا آوردن G-young را از دهان خود دارند.در صورتی که بازیکن سلاح دفاعی نداشته باشد این موجودات برای وی سمی خواهند بود. The Tyrant T-103 با یک مکانیزم جدید به عنوان نوعی تعقیب کننده به بازی اضافه شده است که این موضوع در RE3 با نام "Nemesis" شناخته می شد. این موجودات را نمی شود کشت اما با زدن میزانی صدمه به آن می توان ان ها را به صورت لحظه ای ناتوان کرد. بازیکن در هنگام نزدیکی از پاهای سنگین خود هشدار داده می شود و می توان با عکس گرفتن از سلاح یا صدای بلند دیگر به آن هشدار داد. جست و جو و مسیریابی در نقشه هر دو شخصیت از چراغ قوه استفاده می کنند که به مانند Resident Evil: Revelation است. این ویژگی با وروی بازیکن به محیط تاریک به صورت خودکار روشن شده و با ورود وی به محیط با نور بیشتر به صورت اتوماتیک خاموش می شود. چراغ قوه به صورت دستی توسط بازیکن قابل روشن و یا خاموش کردن نمی باشد. علاوه بر این داشتن چراغ قوه حتی زمانی که بازیکن در حال حمل سلاح بزرگ مانند شات گان است باعث عدم قابلیت هدف گیری نمی شود . چیدمان نقشه ها نیز تغییر کرده و حتی مناطق با نام تجاری جدیدی اضافه شده است در حالی که همچنین مکان های موردی را نیز با استفاده از آن آیتم ها ترکیب شوند. هم سربازان قدیمی و هم تازه واردان سهم خود را از چالش ها و ترساندن های جدید خواهند داشت. برعکس نسخه اصلی برخی از دشمنان می توانند شما را اتاق به اتاق تعقیب کنند. تنها برخی از اتاق ها خالی از دشمنان است ، البته این اتاق ها بسته به سناریوی بازی قابل تغییر می باشند. برخی اتاق ها وجود دارد که Tyrant نمی تواند در آن اتاق بازیکن را تعقیب کند اما ممکن است پشت در در انتظار بازیکن بایستد تا وی اتاق امن را ترک کند. اجزای دیگر بازی حالت های سختی سه حالت سختی در این بازی وجود دارد که عبارت از : آماتور ، استاندارد و سخت می باشد که اصلی ترین تفاوت آن ها عبارت از : · دشمنان سخت تر هستند و ممکن است تعداد بیشتری داشته باشند · ذخیره سازی در سختی پایین تر نامحدود است اما برای حالت سخت نیاز به روبان جوهری دارد. · مهمات و مواد شفابخش کمیاب تر هستند. حالات اضافی پس از اتمام سناریوی اول بازی یک سناریوی ثانویه نیز طراحی گشته است که تفاوت هایی همچون نوع جدیدی از تفنگ دستی ، جاگیری آیتم ها ، راه حل های پازلی و نقاط شروع و پایان متفاوت از جمله این تفاوت ها است. داستان برای بازسازی RE2 Claire First - Leon Second است اما شخصیت ها در هر دو سناریوی مربوطه ، وقایع مشابه را تجربه می کنند ، به طور مثال Leon که توسط Giant Alligator در فاضلاب ها تعقیب می شود و کلر را در حال جستجوی یتیم خانه برای Sherry می داند. 4 Survivor و The Tofu Survivor نیز در این بازی پس از اتمام بازی اصلی قابل باز شدن هستند. به روزرسانی رایگان برای بازی با نام “Ghost Survivors" وجود دارد که چندین سناریوی”What If" را نشان می دهد که شامل برخی از شخصیت های بازی اصلی است که یا کشته شده اند یا سرنوشت ناشناخته ای دارند. ویژگی خاص یکی از ویژگی های نسخه Deluxe Edition ، Collector's Edition و Premium Edition از بازی گزینه”Soundtrack Swap" است که در آن بازی می توانید با موسیقی متن اصلی بازی از جمله SFX بازی را ادامه دهید. یکی دیگر از ویژگی هایی که برای خرید در دسترس است ، امکان باز کردن قفل همه سلاح های بازشدنی و بدون انجام کارهای خواسته شده برای دستیابی به آن ها است.
  2. این سلاح های اویل 2 تموم شد اگه اوکی ارسال کنیم

     

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 10
    2. Big Boss

      Big Boss

      اره جاش خوبه یه انجمن جدا براش میزنم که راجب شخصیت ها همونجا بمونه تکراری نشه دیگه

    3. Wolfwand Rubel

      Wolfwand Rubel

      باشه . عالیه

      تو بازیای دیگه هم شخصیتا یکی ان یا فرق میکنن؟

       

    4. Big Boss

      Big Boss

      تقربیا ولی بازم مطمئن میشم که ببینم یکین یا نه

  3. Big Boss

    معرفی و داستا ن بازی

    این بازی با راننده کامیونی که در میان دشتهای شهر آرکلای در حال رانندگی است ، کاملاً بی اطلاع از قرنطینه اخیر راکون سیتی آغاز می شود. راننده خسته کامیون در حال خوردن یک همبرگر و گوش دادن به یک برنامه رادیویی گفتگو با شاهد عینی زامبی ها ، مستقیم به زنی که در بزرگراه می رود ، برخورد می کند. راننده کامیون بیرون می رود و وحشت می کند ، اما زن در حالی که پشتش را چرخانده است بلند می شود و به او حمله می کند. در جای دیگر دشت ، پلیس تازه کار لئون اس. کندی و دانشجوی دانشگاه کلیر ردفیلد برای پر کردن سوخت از ایستگاه گاز میزویل متوقف می شوند. در ابتدا که وارد می شوند ، صدایی سر و صدا در داخل را بررسی می کند و معاون کلانتر آرکلایز را میابد که توسط یک زامبی مورد حمله قرار گرفته است. زامبی ها برای رسیدن به گوشه دوم رم می کنند. این دو نفر به در ورودی رسیدند و از میان زامبی ها به سوی خودروی معاون که لئون به داخل شهر می‌راند دویدند . لیون و کلیر در هنگام رانندگی در خیابان‌های ویران‌شده , به سرعت متوجه می‌شوند که تنها چیزی که میبینند, زامبی ها هستند , اما از اعلامیه از پیش ضبط‌شده تانوی مطلع شده‌اند که پناهندگان باید به پاسگاه پلیس راکون بروند . وقتی ماشین به بن‌بست می‌رسد , لیون و کلیر متوجه می‌شوند که باید از خیابان‌ها فرار کنند . ماشین به سرعت توسط زامبی‌ها محاصره میشود و به مدت چند ثانیه از فرار آن‌ها جلوگیری می‌کنند . آن‌ها آزاد و زنده می‌مانند و به طور جداگانه به ایستگاه می‌روند . ورود به RPD و یافتن راه خروج اولین کسی که به ایستگاه رسید متوجه شد که الیوت ادوارد درخواست کمک میکند. آن‌ها او را پشت یک شاتر (پنجره) یافتند ، اما نتوانستند او را نجات دهند . با فرار و حصول اطمینان از حمله زامبی‌ها ‌ ، آن‌ها نیز پشت شاتر به دام افتادند و از طریق ماروین نجات پیدا کردند . بعدا ً، لئون و کلیر در کنار در پشتی با هم دیدار می‌کنند . در این زمان مشخص شد که برادر کلیر ، کریس ردفیلد برای تعطیلات به اروپا رفته‌است ، بنابراین لئون و کلیر برای فرار برنامه‌ریزی کردند . با عبور از تونل زیرزمینی ، فردی با پوشش کت آزمایشگاهی ظاهر شد ، کلیر شری بیرکین را پیدا کرد و او را به سمت پارکینگ زیرزمینی سوق داد. سپس شری توسط برایان آیرونز در حالی که کلیر به دنبال آنها بود ربوده شد. در حالی که ، لئون با ایدا وونگ اسرارآمیز ملاقات کرد ، قبل از برنامه ریزی برای خروج با آدا شاهد مرگ بن برتولوچی بود. شری سعی کرد از یتیم خانه فرار کند ، اما توسط برایان ناکام ماند و در گوشه و کناری قرار گرفت. متأسفانه ، بیرکین حمله می کند و سرنوشت او را تا آن زمان ناشناخته می گذارد. پس از بیرون آمدن از ایستگاه پلیس ، کلیر عازم یتیم خانه شد تا شری را از دست برایان آیرونز نجات دهد ، که به دلیل پیوند با انگل G- قبلاً محکوم شده بود. در نهایت او شری را پیدا کرد , اما مجبور شد با Tyrant دست به گریبان شود , در حالی که به آسانسور که منتهی به فاضلاب می‌شد رسید . بریکین ناگهان به آسانسور حمله می‌کند و آن‌ها را به دام می‌اندازد , باعث سقوط و خراب شدن آن‌ها می‌شود و کلیر را بی‌هوش برجای می‌گذارد . وقتی لئون سعی می‌کند از پاسگاه پلیس بگریزد , توسط یک موجود غول‌آسا که به عنوان Tyrant شناخته می‌شود , مورد حمله قرار گرفت . ایدا زندگی لئون را نجات داد و این دو اداره پلیس را ترک کردند . عبور از طریق فاضلاب لئون و ایدا هیچ چاره‌ای جز فرار از طریق فروشگاه اسلحه رابرت کندو نداشتند و دخترش را پیدا کردند که میخواست بازگردد . با شناختی که از دخترش داشت ، کندو آن دختر را دوباره به اتاق پشتی آورد ، صدای شلیک پس از آن به گوش رسید . لئون و ایدا از راه فاضلاب به دنبال سرنخی از آزمایشگاه زیر زمینی رفتند . وقتی که لئون توسط تمساح غول‌پیکر مورد حمله قرار گرفت آنها از هم جدا شدنند. لئون با شلیک کردن لوله گاز موفق شد آن را بکشد . بلافاصله پس از نبرد به ایدا ملحق شد و به پاساژی که دکتر بیرکین در آن مشغول بررسی یک جسد بود واردشدند . وقتی او فهمید که ایدا بخاطر ویروس G – آنجاست ، بدن را شعله ور می کند و فرار می کند. آنت به سمت ایدا شلیک میکند تا مانع تعقیب او شود ، اما لئون هنگام محافظت از وی یک گلوله خورد ، و سعی کرد او را پشت در قفل قرار دهد . ایدا پس از مراقبت از زخم او ، لئون را پشت در تنها گذاشت تا به جستجوی آنت در فاضلاب ها برود. سرانجام او توسط آنت در محل دفن زباله به دام افتاد و از سقوط با تکه های آوار باقی مانده در پایش مجروح و بیهوش شد. آزمایشگاه کلیر قبل از لئون به NEST رسید و در آنجا یک نوار ضبط شده از سرباز کشته USS را پیدا کرد که به وی مکان ویروس و واکسن را میگفت. کلیر vault (طاق) حاوی هر دو نمونه از واکسن DEVIL و واکسن G را پیدا کرد. کلیر فهمید که pendant شرری کلید باز کردن آن بوده و به او امکان می دهد واکسن را به شری برگرداند. در طول راه بار دیگر مورد حمله ویلیام قرار گرفت . در طی این مبارزه ، ویلیام جهش ژنی و آنت را زخمی کرد . کلیر این واکسن را به آنت داد و به او یاد داد تا شری را واکسینه کند در حالی که او ویلیام را شکست داد . هنگامی که نبرد تمام شد ، کلیر به سمت شری برگشت و در آنجا آنت یک باند دسترسی به سطح ۴ به او داد و به آن‌ها اجازه داد تا قبل از اینکه که ظاهرا جراحات او را از پای در آورد به آسانسور فرار کنند . کلیر و شری از آسانسور برای فرار استفاده کردند و از آسانسور دیگری استفاده کردند که به سمت یک قطار برای فرار میرفت. در طول این مدت ، او بار دیگر با ویلیام در حالت جهش ژنی چهارم خود روبرو شد . با استفاده از تفنگ gatling که پیدا کرده بود ، کلیر بار دیگر از ویلیام دور شد . بالاخره لئون همان ضبط‌صوتی را که کلیر یافته بود را پیدا کرد و vault را که به وسیله کلیر باز شده بود یافت که به او اجازه داد که ویروس G را بگیرد . هنگامی که بازگشت ، لئون به سمت آنت که زخمی شده بود دوید , در حالی که به لئون هشدار میداد که ایدا اف بی آی نیست ، بلکه یک مزدور است که آن را می‌فروشد . در حالی که لئون در ابتدا مشکوک شده بود ، متوجه شد که آنت حق دارد چون او می‌خواست نمونه نابود شود و نگرانی‌های خود را در مورد اینکه ویروس G - به دست نا اهل بیفتد ابراز میکرد .این باعث شد که لئون متوجه شود که او هرگز نباید به ایدا اعتماد کند ، زیرا از او بسیار دور بود . آنت هنوز به زندگی چسبیده بود و با آن دست و پنجه نرم کرد تا به ایدا شلیک کند . در هرج و مرج متعاقب ، لئون نمونه را به اعماق NEST انداخت. آنت با خوشحالی از این که میدید دست هیچ کس به نمونه ویروس G نخواهد رسید ، جان باخت. لئون از طریق همان آسانسوری که توسط کلر فعال شده بود فرار کرد.در حین فرار ، او یک‌بار دیگر با Tyrant روبرو شد و هنگامی که انفجار دو نفر از آن‌ها را از هم جدا کرد ، نزدیک بود کشته شود . لیون یک آسانسور دیگر اتخاذ کرد ( آسانسور دیگری از آسانسور دست‌دوم که کلیر استفاده کرد ) که او را به مسیر قطار فراری میداد . در حالی که فرود می‌آمد ، لئون برای آخرین بار با tyrant برخورد کرد، که به علت انفجار در برخورد قبلی ، با از بین بردن پوشش بازدارنده شروع به جهش بازوی راست خود کرده به یک شمشیر کرده بود در طول نبرد ، آدا بی آن که دیده شود ، یک راکت لانچر را به سوی لئون انداخت و به او اجازه داد تا کار Tyrant را تمام کند .
  4. برای باز کردن تمامی گاو صندوق ها و قفسه های موجود در بازی متونید طبق ویدیو زیر پیش برید در هر دو سناریو A و B رمز ها یکی هستن و فرقی ندارن RE2- Remake - All SAFE & LOCKER Combinations In Resident Evil 2 Remake - YouTube.MP4
  5. Big Boss

    راهنمایی حل کردن معما سناریو شری

    برای گرفتن تروفی این مرحله باید زیر 1 دقیقه پازل رو حل کنید تا تروفی بهتون داده بشه طبق ویدیو زیر عمل کنید Resident Evil 2 Remake - Sherry Sequence- Young Escapee Trophy _ Achievement Guide - YouTube.MP4
  6. Big Boss

    راهنمایی حل کردن معما سناریو شری

    برای حل کردن جعبه چوبی و گرفتن قیچی طبق عکس زیر پیش برید
  7. Big Boss

    ر اهنمایی حل کردن پنل ها

    برای حل کردن پنل های کلیر و لیان برای سناریو A و B به ترتیب شکل زیر انجام بدید کلیرA کلیرB لیان A لیان B
  8. Big Boss

    راهنمایی حل کردن شطرنج

    برای حل کردن شطرنج ها در سناریو A و B به ترتیب شکل زیر انجام بدید سناریو A سناریو B
  9. برای حل کردن شکل های مجسمه مدل برای سناریو A و B به ترتیب شکل زیر انجام بدید سناریو A سناریو B
  10. Big Boss

    راهنمایی باز کردن درهای ازمایشگاه

    برای باز کردن درهای قفل شده بوسیله کامپیوتر از شکل زیر استفاده کنید: برای سناریو A و B کدها فرق میکند سناریو A سناریو B
  11. Big Boss

    سیو سیو بازی dead space3

    سیو بازی Dead space3 برای نصب کردن سیو بازی از حالت فشرده خارج کنید و در ادرس زیر کپی کنید قبل از استفاده از فایل سیو بک اپ تهیه کنید در صورت بروز مشکل از سیو قبلی خود استفاده کنید: پسورد:www.bazitarsnak.ir C:\Users\user-name\Documents\EA Games\Dead Space 3 www.bazitarsnak.ir.zip
  12. Big Boss

    سیو سیو بازی outlast

    سیو بازی outlast انتی ویروس خود را غیرفعال کنید فایل سیو را از حالت فشرده خارج کنید فایل موجود در پوشه های هر مرحله که میخواهید را در ادرس پایین کپی و جایگزین کنید . پسورد:www.bazitarsnak.ir C:\Users\”windows account name”\Documents\My Games/Outlast www.bazitarsnak.ir.zip
  13. Big Boss

    حل مشکلات بازی و راهیابی Resident Evil 7

    سلام.فعلا نمیتونید اسلحه رو بردارید جلوتر که برید یه اسلحه شکسته س پیدا میکنید که طبقه دوم پیدا میکنید اونو باید جایگزین کنید تا بتونید شاتگانو از مجسمه بردارید.کمی جلوتر هم یه شاتگان اسباب بازی پیدا میکنید که بازم میتونید جایگزین کنید و شاتگان شکسته رو بردارید و تعمیرش کنید که قویتر از شاتگانی هست که میگیرید محل جعبه تعمیرات تو این عکس مشخصه که کجا میتونید پیدا کنید و اسلحه شکسته رو تعمیر کنید
  14. Big Boss

    مهم قالب جدید انجمن

    سلام و تشکر اندازه های نمایه فعلا کوچیکه و به زودی سایزش به حالت اولیه برمیگرده