Wolfwand Rubel

تحریریه
  • تعداد ارسال ها

    429
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    130

آخرین بار برد Wolfwand Rubel در 16 فروردین

Wolfwand Rubel یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

902 عالی
  1. ادامه بخش اول - لوکیشن ها ، حوادث و صحنه ها اداره پلیس - آنجا که انتقام فرا میرسد بی شک ، اداره پلیس راکن یکی از پرخاطره ترین بخش های بازی برای تمامی طرفداران نسخه های کلاسیک است. همه چیز از استارز آغاز میشود وهمه چیز در این گروه خلاصه میشود. اداره پلیس جائیست که مارا به آرکلی متصل میکند و رزیدنت اویل 2 و3 را به هم مربوط میسازند. درهایی که قفل اند و ما دوست داریم بدانیم پیشت آنها چه خبر است ( البته اگر طرف حساب ما راهرویی پرلیکر باشد، نه دوست نداریم) و اتاق استارز ، جایی که فن های قدیمی مدت زیادی را به اکتشاف در آن اختصاص میدهند ( نیازی به توضیح نیست که جز این موضوع چطور یکنفر با 60 بار کلیک روی میز وسکر عکس ربکا را یافته است.) ورود جیل به این اتاق نیز جالب توجه استو جیل برای اخرین بار به جای میرود که همه چیز از آنجا آغاز شده است. جیل این اتاق را مشناسد وصاحبان میزهایش را. عکس افرادی که همه در رزیدنت اویل 1 تک به تک کشته شده اند. و بعد از آن نمسیس که استارز گویان اولین و سهمگین ترین شوک بازی را به ما وارد میکند و گویی او نیز میداند که جیل به اتاق استارز خواهد رفت. خب از قطعه ادبی بالا خوشتان آمد؟ باید گفت که در نسخه ریمیک هیچکدام از حس های بالا به شما الحاق نمیشود چون اصولا جیل به اداره پلیس نمیرود ( البته چنانچه قبلا هم گفتم وقتی جیل از کار معلق شده ، برای چه باید به اداره پلیس برود ) و کسی که به اداره پلیس میرود، کارلوس و دوستش تایرل هستند. ادامه دارد
  2. بخش اول: داستان ، حوادث و صحنه ها 1 . شروع بازی : رزدینت اویل 3 – نسخه اورجینال از خروجی اپارتمان جیل والن تاین شروع میشد.همه ما میدیم که جیل از بین دسته ای از آدمخور ها وشعله ها آتش بیرون میپرد. شاید خیلی از فن های قدیمی سعی میکردند به نحوی به داخل آپارتمان برگردند( که بازی این اجازه را به شما نمیداد) خب این ارزوی بر آورده شده. بازی از آپارتمان جیل شروع میشود. نوشته ها واطلاعاتی که در اپارتمان پیدا میکنید ، بسیار جالب توجه و مرتبط به فاصله زمانی مابین رزیدنت اویل 1 و 3 میباشد. این مدت زمان که حدود 3 یا 2 ماه طول کشیده ، بیانگر وضعیت افراد باقی مانده استارز پس از حادثه آرکلیست. در ابتدا به یادداشت بی نامی اشاره میکنیم که در مورد اینکه افراد امبرلا او را میپایند صحبت میکند. به احتمال بسیار زیاد و با توجه به اطلاعات قبلی ما از دو نسخه اورجینال بازی و ریمیک 2 ، متعلق به کریس ردفیلد است. با توجه به نوشته های نامه ، کریس کمی قبل شهر را ترک کرده است. سپس نامه ای از برد ویکرز یکی دیگر از بازماندگان ارکلی وافراد گروه استارز پیدا میکنید که در آن گفته میشود برایان ایرونز جیل را از خدمت معلق کرده است و تیم استارز منحل شده. شاید همین موضوع دلیلی عدم آغاز بازی از اداره پلیس از بازی رزیدنت ایول 3 باشد. وقتی جیل از خدمت تعلیق شده ، آنچا دنبال چه میخواهید بگردید؟ ورود نمسیس خیلی زودتر از آنچه انتظارش را داریم تمامی فن های این بازی به یاد دارند که در ابتدای بازی شما تنها با یک شهر زامبی زده مواجهید. با توجه به وسعت شهر تعداد زامبی ها از حالت عادی که در دو نسخه پیشین بود بیشتر است . شما تمام تلاش خود را انجام میدهید که خورده نشوید و بعد با برد ویکرز روبرو میشوید که به شما در مورد موجودی هشدار میدهد که برای کشتن افراد استارز فرستاده شده است.درحالی که شما تا دیدن نمسیس حداقل چند در دیگر فاصله دارید. در رزیدنت اویل 3 ریمیک نیز این مسئولیت به عهده برد گذاشته شده است برد با جیل تماس میگیرد و اینبار لحنظ سرشار از وحشت است واز جیل میخواهد که از جایی که هست " فرار کند" و کجاست؟ در خانه اش! تفاوت بین این دو نسخه از همین ابتدا آغاز میشود. بازی به شما فرصت نمیدهد حتی سلاحتان را بردارید و نمسیس را درست وقتی جیل هنوز میخواهد در مورد برداشتن سلاحش حرف بزند بر سر شما نازل میکند و این آغاز درگیری و تقلاییست که در ابتدیا بازی باید استرس آن را تحمل کنید. طراحی صحنه های اولیه بازی با وحشتی که نمسیس در شما ایجاد میکند ( چه فن قدیمی این بازی باشید و یا بار نخست باشد که نمسیس را میبینید ) با نداشتن سلاح ترکیب میشود. شما با هیولایی طرفید که قابل متوقف کردن نیست ودر ساختمان خانه جیل به دنبال شماست. شما هیچگونه تسلیحاتی ندارید و تنها راه فرار است. اما چگونه؟ با سرعت بسیار کم نمسیس در این نسخه بسیار خشنتر و بی رحم تر از نسخه اولی ظاهر میشود.او قادر است دیوار را خراب کند وسقف را بشکافد. و اینبار برد نیست که برای شما اینه عبرت باشد و کشته شود. خود جیل مستقیما با او درگیرست. هرچند که بعد از این ورود هیجان انگیز که همه ما منتظرش بودیم، همه چیز تغییر میکند. قطار . یک مترو کامل یا تراموا این که به طور کلی فلسفه قطار در نسخه اصلی و نسخه ریمیک باهم متقاوت است به کنار، شکل ظاهری قطار نیز متفوات است. در نسخه رزیدنت ایول 3 اصلی قطار بیشتر حالت تراموا ( با اصطلاح Cable car) را داشت ولی در این نسخه کاملا به یک مترو واقعی تبدیل شده است . کارکرد قطار در نسخه اصلی برای رسیدن به برج ساعت و استفاده از زنگ ساعت برای اعلام حضور شهروندان بود. ولی در این نسخه مستقیما قصد دارند که افراد نجات یافته را با مترو نجات دهند . هرچند روند داستان مشخص است : قطار باید به راه بیفتد. سوار شدن نمسیس در نسخه اصلی و نسخه ریمیک سناریو مشابهی دارد. حتی انفجار نمسیس توسط میخائل و خارج شدن قطار از ریل به این خاطر این جریان نیز مشابه نسخه اصلیست . ولی با یک تفاوت . این تفاوت را در بخش بررسی شخصیت ها توضیح خواهیم داد اداره برق و بازگشت درین دیماس ها اداره برق ، جایی که برای نخستین بار در نسخه کلاسیک شما با عامل مرگ جسدی روبرو میشوید که پیشتر به طرز فجیعی کشته شده است ( این توضیحیست که جیل از جسد در نسخه کلاسیک به ما میدهد : از صورتش مشخص است که با درد زیادی مرده) و اداره برق خانه آنهاست. درین دیماس ها جزو اولین موجودات بازی هستند که شاتگان در مقابل آنها ناتوان است. سرعت آنها از شلیک جی لانچر احتمالی بسیار بیشتر بوده و جهش های بندی میزنند. آنها به در آغوش گرفتن وبوسیدن ( از نوع بوسه های سمی ) شهرت دارند ولی خوشبختانه در اداره برق هستند وتعدادشان خیلی کم است. علاوه بر این لوکیشن اداره برق به نحوی طراحی شده که شما میتوانید آنچه نیاز دارید با حل معما بدست آورید( همینطورانتخاب باس فایت نمسیس بر روی پشت بام انتخاب باشماست) گرچه درین دیماس ها مزاحمان جدی محسوب میشوند ولی با کمی چابکی ومهارت ( والبته یک مگنوم خوش دست ) میتوان از شرشان خلاص شد. ولی این تنها توصیفی از بازی کلاسیک بود. به چندش آور ترین بخش بازی در نسخه ریمیک خوش آمد بگویید. اداره برق با درین دیماس ها پر شده است. شما میباست درحالی که از دست آنها میگریزید یا با آنها مبارزه میکنید برق را فعال کنید( که واقعا کار سختی هست) درین دیماس ها تمامی ندارند واز همه جا به سمت شما حمله میکنند. توضیح تفاوت انها را به بخش موجودات واگذار میکنیم ولی همین بس که بوسه های قبلی که در نسخه کلاسیک نوش جان کردید در این بازی به کلی از ذهنتان محو میشود.
  3. Resident Evil 3 Remake VS Resident Evil 3 Original با سلام خدمت دوستان عزیز بلاخره رزیدنت اویل 3 هم منتشر شد و تو این ایام قرنطینه ویروس کرونا ، شاید بیشتر از هر وقتی با این بازی میشه ارتباط برقرار کرد. در این بخش قصد داریم تفاوت ها وشباهت های رزیدنت اویل 3 اصلی و ریمیک را با هم بیان کنیم. هشدار : این بخش داستان بازی را لو میدهد. چنانچه قصد دارید خودتان بازی را شخصا و بدون اسپویل بروید این بخش را نخوانید لطفا از پیام دادن وگذاشتن پست در انتهای این تاپیک خودداری کنید تا مبحث کامل بشه
  4. تریلر جدید برای بازی رزیدنت اویل 3 با زیر نویس فارسی https://aparat.com/v/IkCcd
  5. تریلر جدید بازی رزیدنت اویل 3 ریمیک - نمسیس با زیر نویس فارسی https://www.namasha.com/v/gi5lVHKh
  6. توی نسخه اصلی فقط توی هارد به آدم آیتم میداد توی ایزی کشتنش اصلا مقرون به صرفه نبود. هرچند من به شخصه هیچ وقت نمسیس رو توی این 18 - 19 سال نکشتم که آیتم بگیرم .به نظرم توی بازی جدید برای کسایی که علاقه داشتن فرار کنن چالش ها متنوع تر باشه. توی اویل اصلی جز 3 نقطه جنگیدن با نمسیس اجباری نبود و این امکان بود که فرار کنی ولی با توجه به سرعت و جهش نمسیس که توی گیم پلی بود ، فاتحه فرار کنندگان خونده اس. باید در نظر بگیریم جنگجوها هم وضع بهتری ندارن!
  7. نمسیس همیشه وحشی تر از مستر ایکس بوده . شعله افکن هم بعیده همه جا همراهش باشه یادمه اویل اصلی هم گاهی راکت داشت گاهی نداشت. احتمالا به مرور زمان هرچی جلوتر برید جنگیدن باهاش سخت تر میشه.
  8. با اینکه بازی رزیدنت اویل 3 ریمیک هنوز منتشر نشده، یک سری نکات ریز جالب توجهی از تریلر های بیرون اومده وجود دارن که توجه به اونها خالی از لطف نیست. مخصوصا اگه شما هم جزو طرفداران دو آتیشه این بازی هستین 1) انبار کوهستان ابی ( blue mountain ) فن های قدیمی این سری حتما این اسم رو در حین بازی دیدن . این انبار ، جاییه که رزیدنت اویل 3 در واقع از اونجا شروع میشه و اولین گفتگو جیل با داریو توی نسخه اصلی اینجا اتفاق می افته. گرچه در گیم پلی های رلیز شده جیل وارد این انبار نمیشه ولی ما میتونیم اسم انبار رو با نور نئون و خیلی واضح ببینیم. چیزی که توی رزیدنت لاویل 3 و گرافیک سال 1998 یکم نیاز به دقت بیشتر از معمول داشت: 2)ایستگاه راه آهن و میخائیل وقتی اولین بار وارد قطار شدید ، اولین چیزی که به ذهنتون رسید چی بود؟ این چه جور قطاریه؟ خب در نسخه جدید تراموا تبدیل به یک مترو اساسی شده و زیر زمین هست . و البته باید بگم میخائیل هم همونجا منتظرتونه. 3) اداره برق و اولین موجودی با قیافه غیر عادی تر از بقیه حتما این موجودات چندش آور شیش پا را به یاد می اورید. اولین جایی که این موجودات مقابل شما ظاهر میشوند ورودی اداره برق است . اینجا نیز حضور دارند ولی ظاهرا اندازه آنها کوچک تر بوده و میتوانند حتی وقتی روی سقفند به شما آسیب بزنند.Drain Deimos ظاهرا در ابعادی کوچکتر و با همان کیفیت روی اعصاب به این باز نیز رسیده اند. ادامه دارد
  9. Wolfwand Rubel

    سانسور لباس جیل در اویل 3

    اویل 3 مال قرن پرتقاله ، علاوه بر این یه مشت پیکسل درهم رفته چی داره که سانسور بشه نمیفهمم.بهترین راه همون دانلود بازی با شبیه سازه.
  10. من با تئوری نمردنش موافق ترم. چون خودشم دیده وقتی آرپیجی خورد نمیشه بره دنبال هلیکوپر اونا هم مرده فرضش کردن. این معقول تره. یه بار دیگه هم اینکار رو کرده توی اویل 1 که مرگشو جعل کنه. البته اونجا فکر نکنم فکر میکرد اینجوری بشه.
  11. Wolfwand Rubel

    سانسور لباس جیل در اویل 3

    مطمئنین که لباس رجینا نیست؟ تا جایی که یادمه لباسای جیل اینا بود: اگه اون تکیه منظورتون بوده این مدلش همینطوریه.
  12. من البته همیشه به نحوه مردن وسکر مشکل داشتم واحساس میکردم به این شخصیت والا توهین شده اون طور مردن. ولی اینکه ازخ ودش کپی کرده باشه یکم عجیب به نظرم میاد و در ضمن هواپیما سقو کرد نمیشده که بره اول یه دوری بزنه ببینه اونجا چطوریه
  13. وسکر مجدد؟ چند بار باید این بابا رو کشت؟
  14. Wolfwand Rubel

    کات سین مخفی - رزیدنت اویل 3

    رزیدنت اویل 3 شامل کات سین هایی هست که به طور کلی در بازی به صورت مخفی هستن و با روند عادی بازی دیده نمیشن. کاتسین - تماس بری با جیل https://www.namasha.com/v/9xzKnbd4 ادامه دارد
  15. Wolfwand Rubel

    فایل های موجود در بازی

    فایل مخفی - خاطرات جیل 7 اگوست از اون روز دو هفته میگذره.زخم هام بهبود پیدا کردن. ولی هنوز نمیتونم فراموشش کنم. برای بیشتر آدما این موضوع بخشی از تاریخ شده ، ولی برای من هر بار که چشمامو میبندم همه چیز به وضوح جلوی چشمام میاد. زامبی هایی که گوشت انسان رو میخوردن و جیغ های همکارانم که داشتن جون میدادن... نه زخم های قلب من هنوز ترمیم پیدا نکرده... 13 آگوست کریس تازیگیا خیلی دردسر درست میکنه. چش شده؟ به ندرت با بقیه پلیسا حرف میزنه و اغلب بدخلقه . اونروز با مشت الران یکی از بروبچ بخش جنایی رو زد. چون تصادفی باعث شد قهوه روی کریس بریزه. سریع کریسو متوقف کردم ولی وقتی اون منو دید به من نگاهی کرد و رفت. موندم چش شده... 15 آگوست نصف شب، کریس که مثلا رفته بود تعطیلات بهم زنگ زد که برم به آپارتمانش. به محض اینکه رفتم تو خونه اش، بهم یه سری کاغذ نشون داد . کاغذا اینطور نشون میداد که دارن روی ویروس جدید به اسم G تحقیق میکنن. کریس بهم گفت: " کابوس هنوز ادامه داره"و بعدش ادامه داد: " هنوز تموم نشده" از همون روز، اون داشته تنهایی میجنگیده، بدون استراحت بدون اینکه حتی به من بگه 24 آگوست کریس امروز شهر رو به مقصد اروپا ترک کرد. بری بهم گفت خانواده اشو میبره کانادا و بعد میره دنبال کریسو من تصمیم گرفتم فعلا توی راکن بمونم. چون این ساختمون تحقیقات داخل شهر حاوی اطلاعات خیلی مهمی در زمینه این پرونده اس. یک ماه دیگه یا شایدم بیشتر ، منم به اونا توی اروپا ملحق میشم.و اون موقع مبارزه اصلی من شروع میشه