رفتن به مطلب

MohammaD

کاربر متخصص
آهنگ های مورد علاقه ی من

آخرین بار برد MohammaD در 15 آذر

MohammaD یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

اعتبار در سایت

447 عالی

درباره MohammaD

  • درجه
    کاربر ویژه
  • تاریخ تولد 2 تیر 1371
  • Age 25

راه های ارتباط

  • آیدی استیم
    Legendary Spy
  • Age 25

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت :
    آقا
  • مکان :
    Shiraz
  • Age 25

آخرین بازدید کنندگان نمایه

3,629 بازدید کننده نمایه
  1. درود بادی :D:
    بادی هنوز نمیخواهی نظرت را درباره بازی روان شکن بیان نمایی؟! :DD:

    1. MohammaD

      MohammaD

      هی بادی :D:

      شرمنده این اواخر کمی گرفتار بودم. :D:

      یس بادی، اتفاقا  خیلی دلم میخواد نظرم رو در مورد سایکو بریک به تفصیل بیان کنم اما همونطور که گفتم متاسفانه هم وقتش و حس نوشتن ندارم و هم اینکه اونطور که من میخوام بازی رو نقد کنم فکر کنم با تعداد زیاد فن های دو اتیشه ای که سری اینجا داره مورد هجمه و انتقاد خیلی ها قرار بگیرم. :D: (البته قصد توهین به کسی رو ندارم و به هیچ عنوان منظورم این نیست که جنبه انتقاد رو ندارند. :D:)

      ولی در هر صورت چشم بادی، سعی میکنم در سریعترین زمان ممکن نظرم رو بگم. :D: 

    2. Leon S. Kennedy

      Leon S. Kennedy

      نه بادی جون نظرت رو بگو خیلی ها خوششون نیومد از بازی و منم اونو دنباله معنوی RE4 میدونم :DD:
      بگو بادی جون :spiteful1:

  2. بادی جون، بادی جون، مژده بده :D:

    بالاخره نسخه اول TEW رو بازی و تموم کردم. :D:

    حالا بعدا نظرم رو در مورد بازی کامل تو تاپیکش میگم، ولی فقط همین رو بگم که حسابی ناامید شدم و بنظرم با اختلاف زیاد ضعیفترین بازی هست که میکامی ساخته :DD:

    1. Leon S. Kennedy

      Leon S. Kennedy

      ای وای ای وای :DD:
      زیارت قبول :DD:
      نا امید نشو برو به قطعه "مهتاب" از کلود دوباسی گوش فرا بده و لذت ببر :D:

    2. MohammaD

      MohammaD

      تنکس بادی، قبول حق باشه :DD:

      say what؟! کلود دوباسی کیست بادی؟ :D:

    3. Leon S. Kennedy

      Leon S. Kennedy

      بادی اهنگ آیینه سیو روان کشن  یک اثر امپرسیونیستی است از اهنگساز فرانسوی کلود دوباسی به اسم calire de lune یا همون "مهتاب" :D:

      گوش بده حال کن :DD:

  3. از کدوم RESIDENT EVIL خوشتون میاد

    خب بعد از بازی کردن RE7 این رنکینگ شخصی من از بین بازی های سری هست که تا الان تونستم تجربه کنم. 1. RE3 2. REmake 3. RE2 4. RE7 5. RE4 6. RE5 7. REV2 8. REV1 9. RE6 10. Darkside Chronicles 11. RE0 12. (GS4 (Dead Aim 13. GS1 14. GS2 15. Code Veronica 16. Operation Raccoon City 17. Umberlla Chronicles از اونجایی که تو این سری برای من همیشه گیم پلی به داستان ارجحیت داشته، بنابراین تو این انتخاب ها گیم پلی بازی به مراتب تاثیر بیشتری داشته تا داستان و پلات البته به استثناء RE3 که چون اولین بازی از سری هست که تموم کردم و کلی خاطره باهاش دارم، واسه همین برای من تا ابد محبوبترین بازی سری میمونه. اما خودم به شخصه معتقدم REmake تا الان بهترین بازی سری بوده و از نظر کیفیت و اتمسفر هیچ بازی دیگه ای از سری نتونسته بهش نزدیک بشه و احتمالا برای همیشه همینطور میمونه. اون اخر لیست هم کاملا مشخصه بنظرم UC با اختلاف زیاد بی کیفیت ترین و بدترین بازی سری هست و به معنای واقعی کلمه یه POS هست. البته همونطور که گفتم بیشتر از جنبه گیم پلی، چون بعضی از سناریوهای بازی از جمله سناریوهای جانبی از نظر داستانی میتونند مهم و تکمیل کننده سناریوهای اصلی که یه روایت دوباره و خلاصه از بعضی بازی های اصلی مثل RE1 و RE0 هست باشند. (هر چند از نظر داستانی هم این سناریوهای اصلی رو حسابی با تصمیم های نادرست گند زدند بهش، مثل صدا و چهره dollface ربکا که شخصیتش رو در حد یه دختر بچه 5 ساله پایین اورده.) از بین بازی هایی هم که تا الان نتونستم تجربه کنم، سری اوتبریک رو خیلی دوست دارم بازی کنم. البته شرایطش رو دارم و با شبیه ساز میتونم اما بنا به دلایل مختلف از جمله نداشتن وقت فعلا امکانش رو ندارم. بازی های دیگه هم مثل امبرلا کورپس رو که میدونم گیم پلی اشغالی داره ولی بنا به دلایل داستانی و لور، اون بخش به اصطلاح داستانی بازی رو دوست دارم یه بار تجربه کنم. مرسناریز 3D هم بر خلاف امبرلا کورپس دوست دارم بخاطر گیم پلی تجربه کنم. RE Gaiden هم تا حدودی با شبیه ساز بازی کردم، اما کنترلش با گیم پد های امروزی واقعا مشکل و در نتیجه تموم کردن بازی کار حضرت فیل هست. هر چند بخاطر اینکه بازی canon نیست هم با بازی نکردنش چیز زیادی رو از دست ندادم.
  4. Resident Evil 7

    بلی درسته، صدا گذاری اتان هم مثل شخصیت پردازیش نسبت به بقیه شخصیت ها واقعا ضعیف بود، هر چند بنظرم در کل خیلی بد و افتضاح هم نبود. اما این موضوع بقول شما نترس بودن و یا اینکه بدون هیچ ترسی جلو میرفت و خیلی نسبت به شرایط اطراف و موقعیت هایی که براش پیش میومد واکنش درستی نشون نمیداد یجورایی از همین صداگذاری و شخصیت پردازی ضعیف کرکتر سرچشمه میگیره. ضمن اینکه این موضوع رو به جلو بودن از نقطه نظر گیم پلی کلا تو همه بازی ها یه چیز طبیعی هست و اینطور نیست که مثل رئالیسم یا فیلم ها کرکتر با هر برخورد یا مواجه با دشمن قبض روح بشه و با تمام وجود احساساتش رو بیان کنه. مخصوصا اینکه این یه بازی اول شخص هست و ما چهره کرکتر اصلی رو نمبینیم و حتما میدونید نشون دادن احساسات یه کرکتر از طریق چهره خیلی راحت تر و بهتر از صدای خالی هست. البته تو پست قبلی هم گفتم این شخصیت پردازی ضعیف کرکتر اصلی یه چیز قصدی و از عمد بوده که سازنده های بازی خودشون اینطور خواستند. اما جدا از اتان، بنظرم شخصیت پردازی بقیه کرکترهای بازی خیلی خوب بود. برای من به شخصه بهترین کرکتر بازی لوکاس و در کنارش جک بود. لوکاس یجور پیچیدگی خاصی تو رفتارش داشت که اونو از بقیه کرکترها متفاوت میکرد و منو بیشتر یاد جوکر مینداخت. از رفتار و فایل های بازی هم معلوم بود حتی قبل از این قضایا و الوده شدنش مشکل روانی داشته و یه ادم با هوش بوده که از هوشش تو راه غلط استفاده میکرده. بیصبرانه منتظرم ببینم تو NaH چه پایانی در انتظارش هست. جک هم یکی از بهترین کرکترهای بازی بود و به نوعی بهترین لحضه های بازی رو به خودش اختصاص داده بود. بنظرم تمام مبارزه ها و برخوردهایی که باهاش داشتیم خاطره انگیز بودن و کلا شخصیت پردازی خیلی خوبی داشت. اون دیالوگ ها و گریه هاش برای همسر و خانواده اش تو مبارزه اخرش و یا چیزهایی که به اتان تو اون رویا گفت، نشون میداد که چه مصیبتی کشیده و چه سرنوشت تراژیکی داشته. کلا بنظرم همه شخصیت های داستان از اتان بگیر تا حتی انتاگونیست اصلی داستان یعنی اولین در نوع خودشون یجورایی طعمه ی سرنوشت تلخ و بد بودند و اینطور نبود که ذاتا بد باشند. هر چند بعضی هاشون سابقه بد و چرکی داشتند و بصورت مستقیم یا غیر مستقیم تو این فاجعه مسئول بودن، مثل میا که برای سازمانی که مسبب این همه اتفاقات بود کار میکرد و یا لوکاس که گفتم این وسط بین بیکرها وضعیتش فرق میکرد و طبق فایل ها و داستان بازی کاملا هوشیار بود و از کارهایی که میکرد واقعا لذت میبرد.
  5. Resident Evil 7

    خب بعد از انتشار اخرین تریلر و اطلاعات مربوط به دی ال سی های جدید RE7 دیگه نتونستم صبر کنم و گفتم برای کنجکاوی و فان هم که شده بازی رو امتحان کنم ببینم روی سیستمم جواب میده یا نه، و در کمال ناباوری بازی روی سیستمم با وضعیت نسبتا خوبی اجرا میشد و بازی رو برای اولین بار تموم کردم. البته خب قاعدتا مجبور بودم همه تنظیمات گرافیکی بازی رو خاموش کنم، بخاطر همین گرافیک بازی در بازی های اومده بود پایین، اما از قدیم گفتن کاچی بهتر از هیچی هست. باز دم کپکام گرم که بازی رو جوری پولیش و بالانس کرده که روی سی پی یو دو هسته ای هم اجرا میشه.lol بازی روی ایزی برای من حدود 11 ساعت طول کشید. البته میدونم این زمان برای ایزی یکم زیاد هست، اما خب با شرایط و سیستمی که من داشتم واقعا بهتر از این هم نمیشد و ضمن اینکه من بار اول بیشتر برای درک داستان و اتمسفر بازی میکنم و بیشتر فایل های بازی رو با حوصله خوندم و لوکیشن ها هم خوب میگشتم. در مورد خود بازی نمیخوام نقد بنویسم یا چیز مفصلی بگم چون واقعا وقتش رو ندارم. فقط همین رو بگم که در کل یه بازی عالی و یکی از بهترین تجربه های من تو سری بود. تا حدی که به جرات میتونم بگم یه بازی تقریبا تمام تمام کلاسیک فقط یا زاویه دوربین اول شخص بود. اینبار واقعا اون جوهره و هسته اصلی گیم پلی سری کلاسیک در قالب دوربین اول شخص پیاده کردند. سه تا المان های اصلی گیم پلی سری کلاسیک که شامل مدیریت منابع و فضای محدود اینونتوری، بک ترکینگ و پازل ها میشه خیلی خوب با هم ترکیب و تو بازی پیاده کردند. یعنی شما میتونید دقیقا مثل سری کلاسیک این المان ها در کنار اتمسفر نسبتا خوب بازی حس کنید. البته اتسفر بازی شاید به اندازه سری کلاسیک قوی نباشه که اون بیشتر مربوط به ارت دایرکشن و روایت داستانی متفاوت بازی میشه که زیاد مثل سری کلاسیک قوی نیست. البته به استثناء قسمت اخر بازی که متاسفانه میشه گفت مثل سری مدرن به نوعی یه قسمت تمام خطی و رو به جلو و بدون هیچ پازل و بک ترکینگی هست و اون کیفیت لازم رو نداره. البته بازی خالی از اشکال هم نیست و اون هایی که بازی رو تجربه کردن احتمالا از این اشکال ها خبر دارن مثل شخصیت پردازی ضعیف کرکتر اصلی بازی، شوتینگ و گان پلی نه چندان خوب(البته طراحی و انیمیشن ریلود اسلحه ها خیلی باحال بود مخصوصا گریند لانچر و شاتگان، هد شات کردن مولد ها با شاتگان بسی حال میداد )، تنوع کم دشمن ها و باس فایت ها و نبود محتوای و مدهای اضافه برای بازی، که دو مورد اول شاید قابل اغماض باشند، چون همونطور که سازندهای بازی هم قبلا تو مصاحبه ها گفته بودند یجورایی لازمه یه بازی survival horror کامل هستند، ولی خب میتونسند بهتر از این هم باشند و بنظرم دیگه لازم نیست شخصیت پرادزی و گان پلی برای یه بازی ترسناک بزرگ مثل RE با اون سابقه و پیشینه به این کوری و کمرنگی هم باشه. اما دو مورد بعدی بنظرم واقعا قابل چشم پوشی نیستند، مخصوصا نبود هیچ مد اضافه ای برای بازی. تو سری که از نسخه دوم به بعد تقریبا تو همه بازی ها یه مینی گیم یه مد اضافه به غیر از کمپین اصلی بازی وجود داشته نبود هیچ محتوای اضافه ای واقعا جای لول داره.(حتی فکر کنم RE1 هم تو نسخه سگا سترن یه مینی گیم به اسم بتل گیم بهش اضافه شد) خیلی راحت میتونستند چند تا مپ از لوکیشن ها بازی رو انتخاب کنند و حداقل یه مینی گیم ساده به سبک همون بتل گیم یا اکستریمی بتل بازی های کلاسیک بسازند. بازی حتی نیو گیم پلاس هم نداره. واقعا نمیدونم چرا باید یه بازی عالی با این کیفیت رو با این تصمیم های نادرست و احمقانه ناقص کرد و بهش لطمه زد. البته واقعا نمیشه درست قضاوت کرد و اینطور بنظر میرسه تمام تمرکزشون رو گذاشتن روی بازی اصلی که یه کمپین با کیفیت ارئه بدن و تا حدود زیادی هم به هدفشون رسیدن، ولی به هر حال این یه نکته منفی و نقص برای بازی محسوب میشه و اگر بازی حداقل یه مد اضافه داشت شاید مخاطب بیشتری پیدا میکرد و فروش خیلی بهتری هم داشت. در نهایت بنظرم بعد از اون فاجعه RE6 دوباره با یه بازی خوش ساخت و با کیفیت تو سری طرف بودیم و مهمتر از اون بنظرم واقعا بعد از مدت ها دوباره طعم یه بازی کلاسیک واقعی منتها با یه زوایه دوربین متفاوت چشیدیم. بازی به شخصه برای من اگر جز Top 3 تو سری نباشه بعد از REmake و RE3 و RE2 تو رتبه چهارم هست.
  6. :default_cool:

    هی بادی :default_cool:

    بتلفیلد 1 بسی مزخرف است :default_cool: گرافیک ان اصلا دل چسب نیست :default_cool: گرافیک FarCry Primal به مراتب چشم نواز تر بود :default_cool: بتلفیلد 1 باید در مقابل گرافیک RE7 بیاید بوق بزند :default_cool:

    1. MohammaD

      MohammaD

      و علیک بادی. خسته نباشی. :D:

      بادی جون والا من هیچ کدوم از این بازی هایی رو که نام بردی موفق نشدم تجربه کنم، بنابراین ناچارم بگم if you say so و همون چیزی که تو چت روم گفتم :D: برای ما هم دعا کن تا یه سیستم خوب یا حداقل یک عدد کنسول نصیبمان شود. :D:  

    2. Leon S. Kennedy

      Leon S. Kennedy

      درود بادی :D:

      بادی کنسول بگیر :D:

  7. بحث و گفتگوی آزاد در مورد Resident Evil

    اشتباه عرض میکنید همونطور که دوست عزیز Wolfwand Rubel اشاره کردند نیمه اول RE3 (تا قبل از بیهوش شدن جیل بعد از مبارزه با نمسیس جلوی برج ساعت) 24 ساعت قبل از RE2 اتفاق میافته. بعد از RE2 شروع میشه. 48 ساعت بعد از پایان RE2 هم نیمه دوم RE3 شروع میشه و جیل بهوش میاد و اون جریاناتی که اتفاق میافته و خودتون که کلاسیک باز هستید بهتر از من اطلاع دارید.
  8. Resident Evil Vendetta

    خب اینکه اون سکانس های مبارزه تن به تن و بقول شما رقصی محلی گلن و کریس و یا مثلا پرواز لیون و تیرهای هواییش کمی زیاد از حد غیر واقعی و یجورایی خنده دار بنظر میرسید، میشه گفت تا حدود زیادی مربوط میشه به یه سری عادت های عجیب و غریب ژاپنی ها تو خلق همچین صحنه ها و فضاهای سورئالی و یجورایی سبک و استایل کاریشون اینجوری هست که اونها رو از کارهای غربی متمایز میکنه، هر چند شاید احمقانه بنظر برسه. حالا کلا نه فقط فیلم و انیمیشن، بلکه تو هر نوع مدیا و محصول دیگه ای هم که تولید میکنند بعضا از اینجور عادت ها و صحنه های عجیب دارند.(احتمالا بعضی از نمونه هاش رو تو کارتون های قدیمی ژاپنی دید که صحنه هایی دارند که چشم های ادم رو گرد میکنه و باعث میشن شاخ دربیاری. ) یه بخش دیگه ماجرا هم مربوط میشه به علاقه و سلیقه شخصی کارگردان و تهیه کننده اثر که در کل روی نتیجه کار تاثیر داره. اینجا هم که کارگردان فیلم خودش تو مصاحبه ها اشاره کرد قبلا روی فیلم های لایو اکشن پر حادثه کار میکرده و بخاطر تخصص تو همین زمینه استخدام شده. تهیه کننده اجرایی فیم هم یعنی هیرویوکی کوبایاشی یه از سازنده های قدیمی سری و فرد و تصمیم گیرنده اصلی در مورد انیمیشن هاست. اون بارها تو مصاحبه های متعدد اعلام کرده کلا اکشن و هیجان رو ترجیح میده و یکی از طرفدارهای پر و پاقرص فیلم های لایو اکشن اندرسون و البته لیون هست. همین علاقه شخصی باعث شده از فیلم های غربی مثل جان ویک 2 هم الهام بگیرند و بعض شاهد همچین صحنه هایی باشیم. چون اینجورهای فیلم های اکشن هم تو ژاپن خیلی طرفدار و فروش خوبی داره. بنظرم کوبایاشی از همون دجنریشن هم رویای همچین فیلمی مثل وندتا رو تو سر داشته اما خب چون دجنریشن بعد از RE4 اومد و تحت تاثیر اون بازی بود نمیتونست این سطح از اکشن رو داشته باشه. اکشن تر بودن دمنیشن نسبت دجنریشن هم گواه این موضوع هست. دقیقا همین مثال برای بازی ها یعنی RE6 نسبت RE5 صدق میکنه و جالبه کوبایاشی تو هر دو مورد یعنی هم انیمیشن ها و هم RE6 تهیه کننده اجرایی و مشاور بوده. تو وندتا هم که دیگه رویای خودش رو تکمیل کرد و حاصل کار این شد. کسی چه میدونه، شاید تو انیمیشن چهارم کوبایاشی رویاهاش رو از این هم فراتر ببره و نسخه چهارم مثلا با کارگردانی کارگردان جان ویک 2 و حضور افتخاری الیس به عنوان یکی از کرکترهای فرعی فیلم همراه باشه و پرومو یا تبلیغ انیمیشن هم موقع اکران جان ویک 3 تو سینماها بخاطر شباهت زیاد فیلم ها به هم پخش بشه. در مورد سلاح نادیا هم که قدرت تخریب خیلی زیادی داشت درسته، نه تنها گلن رو نیمه جون رد، بلکه دو تا ساختمون به اون بزرگی هم با خاک یکسان کرد. البته طبق گفته سازنده ها اون ساختمون قبل از تخریب تخلیه شده بودند و از این نظر تلفات جانی نداشته. اما گفتند با این وجود نادیا اگر تو نسخه های بعدی حضور داشته باشه باید بابت این سهل انگاریش تاوان سختی رو پس بده.( البته این رو با حالت خنده و شوخی گفتند چون خودشون هم میدونند دیگه هیچ وقت این کرکتر رو تو سری نمیبینیم. )
  9. بادی نظرت درباره بازی Get Even چیه؟

    1. نمایش دیدگاه قبلی  بیشتر 3
    2. Leon S. Kennedy

      Leon S. Kennedy

      شخصیت اصلی اسمشه cole black هست جالب بودنشه شاید همین اسم طرف باشه و لهجه بریتیشش :D: بادی من پاکش کردم حوصلشو نداشتم :D:

      یک کلت داری و اوایل بازی مسلسل هم داشتیم :D: میشه گفت هسته گیم پلی مربوطه به موبایل که باهاش اویدنس ها رو انالیز میکنیم و چراغ قوه داره و نقشه و پیامک ها که ارسال میشه و معلوم نیست از کیه:D:

       

    3. MohammaD

      MohammaD

      عجب. پس بازی بیشتر یجور حالت ادونچر و ماجراجویی داره. حدس میزدم. :D:

      اگر گیم پلی اینجوریه، پس فعلا دانلود بی دانلود. البته قبلا از این تایپ و ژانر هم بازی میکردم، اما الان دیگه زیاد حوصلشو ندارم. :D: 

    4. Leon S. Kennedy

      Leon S. Kennedy

      آری بادی، بعضی وقت ها وارد جهان ذهنی خودت هم میشی تا گذشته را بازسازی کنی :D: مثلا تو پارکینگی و با قدرتی که در جهان ذهنی خودت داری یه ماشین به وجود میاری تا بتونی مخفی بشی :D:

      در تیمارستان هرچند وقت یک بار یه دیوونه بهت حمله میکنه :D:

      و وقتی در جهان ذهنیت گذشته رو بازسازی میکنی میتونی با مسلسلی که داره واقعه فرودگاه زاکائف رو بازآفرینی کنی :D:

  10. هی بادی :D:

    1. نمایش دیدگاه قبلی  بیشتر 9
    2. Leon S. Kennedy

      Leon S. Kennedy

      DLC ? :D: کدوم DLC ؟ اسمش چیه؟ :D:

    3. MohammaD

      MohammaD

      منظورم همین بسته های الحاقی سیگنال و نویسنده هست بادی :D: اخه اینها جزء بازی اصلی نبودن و بعدا بصورت DLC عرضه شدن. نسخه پی سی چون یکی دو سال بعد از نسخه کنسولی اومد همه DLC ها رو کامل داشت. :D:

    4. Leon S. Kennedy

      Leon S. Kennedy

      آها :D: نمیدونم من که سختی و مشقتی متحمل نشدم زدم همه را ترکاندم :D:

  11. شایعه: Resident Evil Revelations 3 در حال ساخت

    قضیه ی ناتالیا؟ منظورتون همون ماجرای بدنیا اومدن ناتالیا تو تراگراجیا و از دست دادن خانوادش تو حادثه نابودی شهر و نجات پیدا کردنش توسط نیل فیشر هست؟ خب بنظرم این قضیه زیاد موضوع بزرگی نبود که بخوایم مثلا بگیم رولیشنز 2 یه ارتباط خیلی اساسی و مستقیم به نسخه اول داشت، چون اصلا قضیه ناتالیا هم تو نسخه اول مطرح نشده بود. در کل تا اونجایی که میدونم به غیر از این نکته و اینکه نیل یکی از مریدان و شیفته مورگان لنزدیل بود و میخواست دوباره اسم FBC رو زنده کنه و راه مورگان رو ادامه بده، لینک یا ارتباط به خصوص دیگه ای با نسخه اول وجود نداشت و اینها بیشتر یجور callback یا رفرنس به نسخه اول بودند تا بازی از نظر داستانی برای کسایی که نسخه اول هم بازی کرده بودند جالبتر بشه. وگرنه همون اوایل معرفی بازی هم سازنده ها خودشون گفتند با اینکه اسم بازی رولیشنز 2 هست اما از نظر داستانی ارتباطی با نسخه اول نداره و یه داستان کاملا جدید و مجزا با شخصیت های جدید داره. اما در مورد رولیشنز 3 درست گفتید. چون همونطور که خودم هم گفتم اگر مثلا رولیشنز 3 کلا در مورد ناتالکس و شخصیت منفی یا ویلین اصلی بازی هم ناتالیای بزرگ شده باشه و یکی از برتون ها مثل بری، مویرا و یا حتی پولی از شخصیت های اصلی بازی باشند، اونوقت میشه گفت رولیشنز 3 واقعا دنباله نسخه دوم هست. چون علاوه بر اینکه ناتالیا تو نسخه دوم حضور و نقش اساسی توی داستان داشته و از شخصیت های اصلی نسخه قبلی هم مثل مویرا یا بری دوباره حضور دارند، اون خط داستانی نسخه دوم یعنی ماجرای الکس و ارتباطی که با ناتالیا داشت بطور مستقیم ادامه پیدا کرده.
  12. شایعه: Resident Evil Revelations 3 در حال ساخت

    اتفاقا میخواستم در مورد کرکترهای اوت بریک هم توضیح بدم اما واقعا حوصله اش رو نداشتم بیشتر از این بنویسم و نمیخواستم پست طولانی تر بشه. من هم متاسفانه سری اوت بریک رو بازی نکردم، اما تا اونجایی که میدونم هنوز تکلیف یا سرنوشت کرکترها مشخص نیست و معلوم نیست از حادثه راکون جون سالم بدر بردن یا نه، به استثناء Alyssa Ashcroft که اسمش توی RE7 اومده و یجورایی میشه تایید کرد زنده مونده (البته این موضوع بیشتر بخاطر ناتمام موندن سری و کنسل شدن نسخه های سوم و چهارم که قرار بود ساخته بشن هست) ضمن اینکه ظاهرا سری اوت بریک از نظر داستانی کاملا canon و معتبر نیست وبعضی از قسمت هاش از نظر تایم لاین و روایت داستان با سری اصلی در تناقض هست. برای همین ممکنه نویسنده های بازی های جدید از نظر داستانی روی این سری حساب باز نکنند چه برسه به اینکه از شخصیت هاش به عنوان کرکتر اصلی استفاده کنند. اما خوب بعد از RE7 همچین چیزی هم زیاد بعید نیست. در مورد استیو هم که توضیح دادم و این یه بحث خیلی قدیمی هست و از قبل تکلیفش مشخص شده وحالا نمیخوم تاپیک به بیراه بره شاید بعضی از فن ها بخوان استیو برگرده اما این بیشتر بخاطر یه جمله وسکر و یه سوء تفاهم ساده هست، وگرنه من به شما اطمینان خاطر میدم استیو 120 درصد مرده ودیگه هیچوقت به اون شکل برنمیگرده. اگر هم بر فرض محال یه روزی برگرده قاعدتا باید به شکل یه BOW مثل نمسیس یا اوستاناک باشه و در نقش کرکتر اصلی نمیتونه باشه. در مورد مویرا هم که گفتم بخاطر اینکه تو نسخه قبلی بوده احتمالا به این زودی نمیبینمش این رو قبلا هم گفتم اما در کل برای خودم هم جالبه بدونم اگر این بازی جدیدی که انپو داره کاگردانی میکنه ممکنه به نوعی یه دنباله مستقیم یا فقط یه دنباله برای REV2 باشه. چون تنها دفعه ای که توی سری که دو تا نسخه پشت سر هم یه نفر کاگردانی سری اوتبریک بوده و اونها به نوعی دنباله هم دیگه بودن. البته رولیشنز 3 دنباله مستقیم که نمیتونه باشه چون وقتی دنباله مستقیم هست که بازی قبلی داستانش بجورایی نیمه تموم مونده باشه و مثلا به یه کلیف هنگر تموم شده باشه و بازی بعدی درست از پایان اون شروع بشه. ولی خب رولیشنز دو یه داستان مستقل داشت که تو همون نسخه تموم شد. مگر اینکه بخوان قضیه ناتالکس رو ادامه بدن که خب اون هم قبلا اشاره کردن بعضی ها بخاطر سن ناتالیا و شاید یه سری نکات داستانی دیگه هنوز زود باشه بهش پرداخته بشه. ولی اگر واقعا اینطور باشه میتونه از نظر داستانی جالب باشه و شاید مویرا رو هم دوباره ببینیم. چون قاعدتا باید یکی از برتون ها تو بازی حضور داشته باشه حتی اگر در نقش کرکتر اصلی هم نباشه. مثلا اینبار مویرا میتونه نقشی مثل کلیر توی رولیشنز دو رو داشته و کرکتر اصلی باشه و ایندفعه خواهرش رو هم به عنوان یار کمکی وارد داستان کنند. میتونند با هم دیگه تیم دو نفره جالبی رو تشکیل بدن.
  13. شایعه: Resident Evil Revelations 3 در حال ساخت

    خب در مورد اینکه کرکتر یا کرکترهای اصلی رولیشنز 3 چه کسی باشه، این رو فکر کنم قبلا هم گفتم بنظرم یکی از گزینه های اصلی و خیلی قوی جیل باشه. چون واقعا بعد از اتفاقات RE5 ما اطلاع درستی از وضعیتش نداریم و دیگه وقتشه که بعد از این همه هنر نمایی کریس و لیون جیل هم خودی نشون بده. البته طبق اون ایمیل جیل به بری توی رولیشنز 2 و احتمالا یه سری اطلاعات اضافه تو کتاب راهنمای ژاپنی بازی، میدونیم که جیل بعد از RE5 حداقل برای یک یا دو سال توی rehab یا تحت مراقبت و در حال استراحت مطلق بوده تا بهبودی کاملش رو بدست بیاره و بعد از اون هم به احتمال زیاد حداقل برای مدتی از SOU کناره گیری کرده و مشغول کارهای دفتری شده یا حتی نقش مشاوره و راهنما رو برای این واحدها داشته. احتمالا دلیل اینکه کریس هم بعد از RE5 از واحدهای SOU کناره گیری کرد و به عنوان یه فرمانده ارشد به واحدهای SOA ملحق شد همین باشه، چون دلش نمیخواست به غیر از جیل همکار دیگه داشته باشه. چون احتمالا ار بین 4 تا کرکتر اصلی سری حداقل یکیشون توی بازی هست بنظرم جیل مناسبترین و محتمل ترین گزینه هست. کریس که اگر یکی از کرکترها باشه واقعا جای لول داره و بقول معروف با اینکار کرکتر زیادی خز و میلک میکنند حتی اگر حضورش از نظر داستانی منطقی و توجیح داشته باشه. چون این اوخر توی سه تا بازی اصلی و شماره دار پشت سر هم(هر چند یکیش هنوز شبهه داره ) و یه انیمیشن حضور داشته. لیون هم تقریبا همین وضعیت رو داره ولی اون حداقل فقط تو یه بازی اصلی و یه انیمیشن بوده و ضمن اینکه تو انیمیشن هم اسکرین تایم کمتری نسبت به کریس داشت و یجورایی کریس کرکتر اصلی و اول فیلم بود. میمونه کلیر که اون هم چون توی رولیشنز 2 بوده احتمالش کمه از کرکترهای اصلی باشه. از طرفی چون کارگردان و تهیه کننده رزولیشنز دو سال پیش تو یه مصاحبه بمناسبت 20 سالگی سری گفتند دوست دارند این روند بازگشت کرکترهای قدیمی تو رولیشنز 2 مثل کلیر و بری رو تو نسخه های بعدی هم ادامه بدن، شاید یکی دیگه از کرکترهای اصلی هم از این تیپ کرکترها باشه. تو این مورد بنظرم ربکا گزینه میتونه باشه اما بعد از دیدن وندتا مطمئن نیستم بتونه به عنوان یه کرکتر اصلی حضور داشته باشه، اما خب بعید هم نیست و همه چیز بستگی به سلیقه کارگردان و نویسنده بازی داره. شری هم که توی RE6 بود. از بین کرکترهای قدیمی دیگه من واقعا دیگه کسی رو یادم نمیاد، مگر به جز مثلا کارلوس که اون هم بعید هست و نسبت به کلیر و بری خیلی کمتر شناخته شده هست. شاید بعضی ها بگن کرکتری مثل بیلی هم میتونه گزینه خوبی باشه، اما خب این مثل این میمونه که بگیم استیو میتونه دوباره به عنوان کرکتر اصلی تو بازی حضور داشته و هیچ کدوم از داستانی حضورشون تو بازی با عقل جور در نمیاد و قابل توجیه نیست. مگر اینکه این موضوع شامل کرکترهای یکم جدید تر سری مثل شوا یا پارکر هم بشه که خب بعید هست و این ها خیلی قدیمی بحساب نمیان. اما خب در کل هر چیزی ممکنه و شاید یه کرکتر دیگه مثل مویرا که همه رو سوپرایز کنه هم داشته باشیم و مثلا اینبار پولی یا فرزند ندیده و ناشناخته البرت و اکسلا بجای مویرا ایفای نقش کنه. در مورد گیم پلی بازی هم گفتنی ها و بیشتر نکات اصلی رو دوستان گفتند، ولی حالا اگر وقت شد بعدا تو یه پست مفصل در مورد اون و اینکه چه توقعاتی دارم هم توضیح میدم.
  14. شایعه: Resident Evil Revelations 3 در حال ساخت

    خواهش میکنم. نیازی به عذرخواهی نیست چون اطلاعات شما غلط نبود. بلی درسته، این تاخیر بیش از حد قطعا به بازی ضربه میزنه و همین الان هم ضرر خودش رو رسونده. اینکه RE7 توی سه ماه فقط 200 هزار نسخه فروخته خودش این موضوع رو ثابت میکنه. ولی خب فعلا نمیشه کاریش کرد، در عوض میشه گفت مثل بازی اصلی با یه محصول با کیفیت طرف هستیم.(البته امیدوارم اینطور باشه و این صبر کردن ارزشش رو داشته باشه. )
  15. شایعه: Resident Evil Revelations 3 در حال ساخت

    اره اون هیرویوکی کوبایاشی بود که تو یه مصاحبه که درباره وندتا بود در اصل گفته بود ریمیک RE2 بزودی منتشر میشه یا بیرون میاد که بعضی ها اینطور بداشت کردند ممکنه ریمیک مثلا چند ماه دیگه منتشر بشه، ولی خب معلوم شد منبع مصاحبه به اشتباه صحبت های کوبایاشی رو ترجمه و نقل قول کرده بوده و خود کوبایاشی هم بعدا عذرخواهی کرد. میشه گفت در بهترین حالت منظورش این بوده که بزودی خبری از ریمیک RE2 میشه، ولی خیل بعید هست ریمیک RE2 بخواد بزودی منتشر بشه با تاریخ انتشاری براش تعیین بشه چون اگرچه بازی تایید شده اما هنوز بصورت رسمی معرفی نشده و باید بین اولین معرفی و تریلر رسمی بازی تا زمان انتشار حداقل 8 تا 9 ماه زمان باشه تا کپکام فرصت برای مارکتینگ بازی هم داشته باشه. بلی درسته، دی ال سی های RE7(البته فعلا فقط NAH چون ما هیچی در مورد دی ال سی داستانی دوم نمیدونیم) میتونه گره های داستانی زیادی رو از بازی اصلی باز کنه، اما متاسفانه همونطور که تو پست های قبلی هم گفتم بر اساس گفته های یه منبع یا اینسایدر معتبر NAH تا اخر سال منتشر نمیشه و همراه اون دی ال سی داستانی دیگه عرضه میشه. بنابراین احتمالا برای رسیدن با جواب اون سوالها باید تا اخر سال منتظر بمونیم. البته به احتمال زیاد تو مراسم TGS امسال اولین تریلر رسمی دی ال سی ها رو میبینیم.
×