رفتن به مطلب

Sapirus

کاربر رسمی
  • تعداد ارسال ها

    66
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    6

آخرین بار برد Sapirus در 3 آبان 1396

Sapirus یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

55 ضعیف

4 دنبال کننده

درباره Sapirus

  • درجه
    کاربر رسمی
  • تاریخ تولد تعیین نشده

فیلد کاربری

  • جنسیت :
    آقا

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. Sapirus

    من هیچوقت سلیقه خودم رو وارد قضیه نمیکنم. شاید جالب باشه که بدونید طرفدار نسخه هفتم نیستم. از نظر شخصیت پردازی خانواده Baker درسته مثل نسخه های دیگه داستان قبلی نداشتن و از اون دیالوگ های خفن هم نداشتن ولی خوب حقیقت در موردشون همین بود، توی نسخه هفتم شما تاثیرات BOW رو روی یک خانواده روستایی ساده میبینید و CAPCOM یا نویسنده موفق شده بود که یک خانواده روستایی رو به شما نشون بده. منظور قیافه نیست منظور دیالوگ های ساده ای هست که به کار میبرند. در کنار این موضوع ایثن رو داریم که طوری رفتار میکنه که به نظر میاد 20 ساله داره توی BSAA با BOW ها مبارزه میکنه، نه میترسه نه سوپرایز میشه. اینجا یک شخصیت پردازی بد داریم.
  2. Sapirus

    تنها شخصیت واقعا بد طراحی شده همون ایثن هست و بقیه جالب بودن. از نظر چهره خوب بازی اول شخصه دیگه ولی چهره ی ایثن آخرای بازی که شخصیت دیگه ای رو بازی میکنید قابل دیدن هست. (مسلما خارج از بازی و در عکس ها هم چهرش کاملا مشخصه.)
  3. Sapirus

    در نسخه Revelations 2 هم مشکلش کم و بیش حداقل در 3 سناریوی اول هست. البته اگر برای بار اول بازی کنید، دفعات بعد کم نمیاد
  4. Sapirus

    زیاد موضوع اول شخص بودن دردسر ساز نیست، همونطور که گفتید بحث صدا گذاری و همچنین نوشتن دیالوگ های مناسب هست برای اتفاقات مختلف. شما وقتی به Out last نگاه میکنید اون نفس نفس های شخصیت و صداهای دیگه یک ترس افزون بر ترس شما هستند. واقعیت اینه که نشون دادن ترس در حالت اول شخص خیلی ساده تر از بقیه هست چون نیاز به طراحی چهره نداره. بازی به اون سمت میره که شما مجبور بشید از هر چیزی به اجبار برای زنده موندن استفاده کنید ولی صدا گذاری و طراحی ترس خود شخصیت چیز دیگه ای رو نشون میده، یه جواریی این حس رو داره که شما از همون اولش هم یه حرفه ای هستی.
  5. Sapirus

    بازی خوبی بود، ولی همونطور که گفتی شخصیت اصلی اصلا خوب طراحی نشده بود و صدا گذاری ضعیفی نسبت به شرایط داشت در کنار این ها یخورده زیادی نترس بود لامصب کلا کار نداشت میزد میرفت جلو. یا واقعا از اون غیرتی ها درجه 1 بوده یا تجربه اولش نبوده. نمره 7 از 10 رو از طرف من داره.
  6. Sapirus

    قضیه میتونه جنبه ی Easter Egg هم داشته باشه. سازنده های بازی معمولا از این کارا زیاد میکنن. این احتمال هم هست که همون قطعه Redesign شده باشه چون در اون زمان نرم افزارهای طراحی خیلی محدود بودن و طراح ها از Data base های قبلی هم استفاده میکردن. والت دیزنی توی خیلی از کارتون های قدیمی معروفش این کار رو کرده.
  7. Sapirus

    بحث در اصل باید اینجا باشه که اون کامیون از کی اونجا بوده. اگر از قبل اونجا بوده بله یکی هستن ولی اگر نه خیر. ولی یکی هستن چون تا جایی که من میدونم توی اویل 3 و 2 ما نقشی در انفجار اون کامیون نداریم. یادم نیست دقی شایدم اشتباه میکنم.
  8. Sapirus

    فعلا که حرف جدید میکامی همه چیز رو داره به این سمت که Rev3 ممکنه در کار باشه میبره
  9. Sapirus

    شوخی رو بذاریم کنار حقیقت میشه این که Ada در RE6 فقط حضور داشت و همین. نه داستان خاصی نه هیچ چیز دیگه. CAPCOM میخواست یه ورژن Avengers از خودش بسازه و بده بیرون که همه توش هستن. فقط شانس اوردیم Dante از Devil May Cry توی Resident Evil 6 ایفای نقش نکرد. در کل RE6 از نظر داستانی کاملا پوچ بوده و به راحتی میشه اسم Filler روش گذاشت.
  10. Sapirus

    کلا داستان Revelations 1 خیلی باز تمام شد، شخصیت های منفی اصلی هنوز داستان مشخصی ندارن. اون موقع تیم داستان CAPCOM از اون دسته تیم های آینده نگر نبود ، بعید نیست که کلا نبینیم این شخصیت ها رو.
  11. Sapirus

    همینکه به Alyssa Ashcroft اشاره کردن به این معنی هست که حواسشون بهش هست و Canon حساب میشه ولی کرکتر اصلی فکر نمیکنم کسی مثل ایشون بشه، اگر هم روزی بیاد در حد شخصیت سومی یا چیزی مثل اون هست. آقا استیو مرده ولش کنین بذارین روحش شاد باشه. دیگه همه چیز رو 100 بار خودت توضیح دادی. درباره ی دنباله دار بودن باید بگم که داستان های Revelations 1 و 2 دنباله ی هم نبودن ولی خیلی مستقیم به هم ربط داشتن سر قضیه ی ناتالیا. در مورد نسخه 3 اگه در کار باشه هم میتونن دوباره سر همین قضیه ناتالیا به هم ربط داشته باشن. ولی در هر صورت امکان این که بخوان داستان جدیدی رو هم بیرون بدن کم نیست بستگی داره به DLC های RE7. به شخصه بعید میدونم فعلا خبری از مویرا بشه. شخصیت Sherry واقعا حیف بود...Resident Evil 6 به معنای واقعا خیلی چیزا رو نابود کرد وگرنه Sherry میتونست واقعا درخشش داشته باشه.
  12. Sapirus

    درسته. در اصل Developerها با اون مینی گیم سعی کردن یه قسمت اکشن جدا برای بازی درست کنن ، برای کسایی که طرفدار اکشن هستن و البته درامدزایی از طریق سیستم Ranking. در نسخه Rev2 واقعا سیستم قشنگی طراحی شد و تقریبا بی نقص بود و حضور چنین سیستمی الان دیگه به حداقل انتظار برای طرفدارها تبدیل شده. نسخه Rev1 از نظر game play همونطور که اشاره کردید واقعا ضعیف عمل کرد و دلیلش دقیقا معلوم نیست همچنین ما گرافیک خیلی افتضاحی توی این نسخه داشتیم و طراحی چهره Jill هم واقعا ضعیف بود. از نظر گرافیکی نسخه Rev2 بد نبود نسبت به بودجه ای که داشت، تیم طراحی چهره واقعا عالی عمل کرد Moira ، Barry ، Alex و Natalia واقعا عالی طراحی شده بودن ولی Claire یخورده مشکل داشت به عنوان مثال لب های Claire از اون چیزی که ازش انتظار میرفت یخورده زیادی بزرگ تر بود. جا داره که از صدا گذاری خارق العاده بازی Rev2 هم یاد کنیم ، Moira Burton واقعا عالی صدا گذاری شده بود و دیالوگ ها کاملا به نقص نسبت به سن و حالتش گفته میشدن ، در مورد بقیه هم به همین صورت ولی به شخصه با اینکه کار عالی بود فکر میکنم Claire میتونست بهتر صدا گذاری بشه در بعضی جا ها ولی در هر حال کارشون عالی بود. خلاصه و مفیدش اینه که از نظر *ترس* Rev2 موفق ترین نسخه تا امروز بوده (RE7 رو کلا حساب نمیکنیم). ولی سوالی که همیشه در مورد Resident Evil بوده و بیشتر طرفدارها به اون دقت نمیکنن اینه که اصلا مفهوم ترس توی این بازی چیه؟ ایا مثل بازی Outlast باید ایست قلبی پیدا کرد یا مثل Evil Within مرتبا شوکه شد؟ وقتی منصفانه به همین نسخه های کلاسیک Resident Evil نگاه کنیم ( 3 نسخه اول) به این نتیجه میرسیم که اونا نه مثل Outlast بودن و نه مثل Evil Within ، در اصل چیزی در بین این دو بودن. تلاش بر این بوده که Player بیشتر استرس رو احساس کنه و یک حالتی بین ترس و آرامش داشته باشه (دست بند Claire و Moira ). مسلما بعضی جا ها از عنصر سوپرایز هم استفاده میشده و هنوز هم میشه ولی استرسی که شما داشتید و آماده فرار یا شلیک بودید 95% کار رو تشکیل میداده. در نسخه Rev1 سعی کردن به این برگردن ولی گرافیک و صدا گذاری و طراحی بازی کافی نبود ، در عوض توی نسخه Rev2 بیشتر در سناریوی Claire شما واقعا اون نیمچه ترس و استرس رو داشتید و حس میکردید ، اون آهنگ ها ، اون صدا های وحشتناک هیولا ها و از همه مهم تر کمبود مهمات شما رو تحت سلطه خودش در می اورد! Revelations 2 بدون شک بی نقص نبود ولی بدون شک از موفق ترین نسخه های مدرن Resident Evil بود. شما در ابتدا سناریوی نفس گیر Claire رو که فقط Survival بود رو تجربه میکردید و بعدا به سناریوی Barry میرفتید که Action بیشتری رو درون خودش داشت ، با تقسیم دو سبک مورد بحث طرفدارهای RE در دو سناریوی مرتبط ولی جدا گونه کارگردان این نسخه تونست رضایت هر دو جبهه ی Survival Horror و Survival Action Horror به دست بیاره که بدون شک موفقیت بزرگی بوده. چقد حرف زدیم. شما چی فکر میکنید؟
  13. Sapirus

    حالا اجازه بدید بحث رو ببریم جلوتر و تخصصی ترش کنیم. در کنار سوال قبلی (اگر هنوز نظری دارید یا نظر ندادید) بگید که چه انتظار یا پیشبینی در مورد Game Play دارید. پیشنهادتون چیه اگر CAPCOM از شما بپرسه؟ (از گفتن برگشت به ریشه ها و نسخه های قدیمی و چیزهایی مثل این خواهش میکنم خود داری کنید و درست توضیح بدید که از CAPCOM چی میخواید.) فراموش نکنید فرض ما اینه که بازی بعدی Revelations 3 هست.
  14. Sapirus

    قاعدتا Alex بهتر از Albert بود از نظر شخصیتی چون تیم داستان نویسی هم تجربه بیشتری داشت. دیالوگ ها تاثیر گذارتر و قوی تر بودن و خلاف Albert که بیشتر در مورد آدم بد بودن و این حرفاست در مورد Alex بیشتر به منافع و اهداف شخصی پرداخته شده و خیلی تلاش شده که اون اهداف منطقی به نظر بیان (تم واقعی برای شخصیت های منفی بازی های این سبک). بدون شک شخصیت Alex پتانسیل زیادی داره، حتی بیشتر از Albert. 100% تفاوت دارن ، ولی به هر حال اون رگ Wesker دیده میشه. اون چهره ی همیشه ثابت و اون غرور کاذب.
  15. Sapirus

    قابل درکه ولی راه دیگه ای نیست. همه ما خوب میدونیم که داستان Resident Evil در نسخه ی پنجم عملا تمام شد و CAPCOM هم در نسخه 6 فقط قضیه رو کش داد و خواست Jake Muller بشه Albert جدید که تغییر مسیر داد و شکست سختی خورد. بعد از اون قضیه رفت سراغ Alex Wesker و از نظر شخصیتی خیلی اون رو شبیه به Albert ساخت. CAPCOM یک چیز رو خوب یادگرفت و اونم اینه که طرفدارها از نظر داستانی فقط Albert Wesker رو به عنوان یه ادم بد دوست دارن به همین دلیل داره تمام سعی خودش رو میکنه که چیزی که شما دوست ندارید رو لحاظ کنه ، در واقع یک Copy و Paste. شاید قبول نداشته باشید و خود CAPCOM هم این رو قبول نداره ولی اونا عملا در نسخه 7 داستان رو یه جورایی به صورت غیر رسمی Reboot کردن.
×