رفتن به مطلب

دوست دارید در ریمیک Resident Evil 2 از چه نوع دوربینی استفاده شود؟  

26 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. دوست دارید در ریمیک Resident Evil 2 از چه نوع دوربینی استفاده شود؟

    • سوم شخص کلاسیک(ایزومتریک)
      8
    • سوم شخص مدرن(OTS یا روی شونه)
      10
    • هر دو دوربین به صورت اختیاری
      3
    • تلفیقی از دوربین کلاسیک و مدرن(مثل نسخه پروتوتایپ RE4 یا RE3.5)
      2
    • دوربین اول شخص
      3


پست های پیشنهاد شده

درود.

خب توی این تاپیک میتونید درباره سری Resident Evil در مورد هر موضوعی که به ذهنتون میرسه آزدانه بحث کنید و نظرتون رو بیان کنید.

الان فکر کنم بین کامیونتی سری بیشتر از همه بحث درباره جدیدترین نسخه سری یعنی RE7، ریمیک RE2 و  جدیدترین نسخه انیمیشن یعنی وندتا داغ هست. پس برای مثال میتونید در مورد همین ها بحث رو شروع کنید. :D:

این نظر سنجی هم در مورد ریمیک RE2 زدم تا به تاپیک و بحث بیشتر کمک کنم. هر کس مایل بود میتونه تو نظر سنجی شرکت کنه  و علاوه بر این نظرش رو هم اینجا با ذکر دلیل هر چند کوتاه بگه. در مورد گزینه ها فکر کنم اکثر باهاشون اشنایی داشته باشن، با این حال شاید بعدا در مورد یکی دو گزینه توضیح کوتاهی رو توی همین پست اول قرار دادم.

توجه: فقط خواهشا در مورد هر موضوعی بحث میکنید در چارچوب قوانین باشه و سعی کنید تاپیک از مسیر خودش منحرف نشه و همینطور به نظر همدیگه احترام بزارید. با تشکر.  

  • خوشم اومد 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چیزی که داره سری رو به نابودی میبره دوربین بازی نیست بلکه کاهش چشم گیر ترس خفیفی هست که درون بازی بوده . نبردن بازی به ریشه ها و کش دادن بی مورد داستان بازی . در صورتی که میتونست کل داستان بازی رو به مدت 20 سال به پایان برسونه همش داره داستان های فرعی رو زیاد میکنه و اهمیتی به آینده ی کاراکتر ها نمیده . به نظرم سری محکوم به فنا شده . تا زمانی که کاراکتر های اصلی و قدیمی کارشون تموم نشه فایده نداره رزیدنت هفت باشه یا بیست به درد نمیخوره . درسته ممکنه داستان قشنگی باشه ولی بازی که فرض مثال لیون یا کریس یا هر شخصیت قدیمی توش نباشه به چه درد میخوره ؟

  • خوشم اومد 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خب من خودم اول از همه نظرم رو درباره ریمیک RE2 بگم. :D

در مورد نظر سنجی من خودم شخصا دوست دارم فقط از همون دوربین سوم شخص کلاسیک استفاده بشه، هر چند با شایعه هایی که هست و مسیری که RE7 در پیش گرفته بعید بنظر میرسه کپکام بخواد به نسخه اصلی کاملا وفادار باشه.

دلیلش رو هم بخوام فعلا به صورت کوتاه بیان کنم، یکی اینکه کلا بنظرم نسخه های کلاسیک از پایه بر پایه این نوع دوربین طراحی و ساخته شدن و عوض کردن دوربین کلا فلسفه بازی رو بهم میریزه. برای اینکه بهتر متوجه بشید مثلا به عکس زیر دقت کنید،

Resident-evil-2-camerawork.jpg 

این یکی از ابتدایی ترین قسمت بازی و مسیری هست که بازیکن طی میکنه تا با اولین لیکر مواجه بشه. طوری که بازی شما رو اماده میکنه تا با این صحنه مواجه بشید، همه اینها وابستگی شدیدی به زاویه دوربین داره. بدیهی هست اگز زاویه دوربین تغییر کنه دیگه اون حس و تاثیر اینجا رو نداره و به کل نمای بازیکن از بازی تغییر میکنه. حتی با دوربین OTS شما میتونید از ابتدای راهرو لیکر رو ببینید و درنتیجه کل فلسفه صحنه بهم میخوره و سازنده ها مجبورند تغییرش بدن و یجور دیگه طراحیش کنند.

دوربین کلاسیک دست سازنده ها رو باز میزاره تا انتخاب کنند بازیکن چه چیزی رو ببینه و چه چیزی رو نبینه و این توی اتمسفر و حس ترس بازی خیلی تاثیر داره. یکی از المان های اصلی و دلیل جذابیت بازی های کلاسیک هم همین دوربین بود و بدیهی هست اگر دوربین تغییر کنه و دیگه اون حس نوستالژیک قبلی رو نداره، مگر اینکه یه تغییرات اساسی توی طراحی بازی ایجاد بشه که دوربین جدید همخوانی داشته باشه و باز اون فضا و اتمسفر حفظ بشه اما خب دیگه اون RE2 قبلی نمیشه.   

در 1 ساعت قبل، AbbasMa گفته است :

چیزی که داره سری رو به نابودی میبره دوربین بازی نیست بلکه کاهش چشم گیر ترس خفیفی هست که درون بازی بوده . نبردن بازی به ریشه ها و کش دادن بی مورد داستان بازی . در صورتی که میتونست کل داستان بازی رو به مدت 20 سال به پایان برسونه همش داره داستان های فرعی رو زیاد میکنه و اهمیتی به آینده ی کاراکتر ها نمیده . به نظرم سری محکوم به فنا شده . تا زمانی که کاراکتر های اصلی و قدیمی کارشون تموم نشه فایده نداره رزیدنت هفت باشه یا بیست به درد نمیخوره . درسته ممکنه داستان قشنگی باشه ولی بازی که فرض مثال لیون یا کریس یا هر شخصیت قدیمی توش نباشه به چه درد میخوره ؟

میفهمم چی میگی عباس جان. قبول دارم این کرکترها اونقدر بزرگ شدن که میشه گفت تقریبا جزئی از بدنه سری هستند و تصور بازی ها حتی اسپین اف ها بدون این کرکترها یه مقدار سخته.

البته بنظرم این در وهله اول بیشتر تقصیر خود کپکام هست که این روند رو در پیش گرفت و کرکترها رو در حد یه سوپر هیرو بزرگ کرد که الان فن ها اینقدر بهشون وابسته شدن. البته بنظرم با این بخشی جذابیت داستان بخاطر همین کرکترها هست و داستان رو اونها رقم میزنند، اما بطور کلی RE هیچوقت بازی کرکتر محوری نبوده و هیچ کدوم از کرکترها عمق و شخصیت پردازی ویژه ای نداشتند و موضوع اصلی همیشه همون روند کلی داستان یعنی مبارزه با بایو ترورریسم و سازمان های توی این حیطه بوده. شاید بخاطر اینکه توی RE همیشه گیم پلی جزء اصلی بازی بوده و از داستان اهمیت بیشتری داشته. این رو در مقایسه با بازی های مثل سایلنت هیل میگم که در مقایسه با RE به مراتب داستان محور تر هستند و شاید به همین خاطر فضا سازی بهتر و ترسناک تری داشتند.      

  • خوشم اومد 3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 27 دقیقه قبل، MohammaD گفته است :

خب من خودم اول از همه نظرم رو درباره ریمیک RE2 بگم. :D

در مورد نظر سنجی من خودم شخصا دوست دارم فقط از همون دوربین سوم شخص کلاسیک استفاده بشه، هر چند با شایعه هایی که هست و مسیری که RE7 در پیش گرفته بعید بنظر میرسه کپکام بخواد به نسخه اصلی کاملا وفادار باشه.

دلیلش رو هم بخوام فعلا به صورت کوتاه بیان کنم، یکی اینکه کلا بنظرم نسخه های کلاسیک از پایه بر پایه این نوع دوربین طراحی و ساخته شدن و عوض کردن دوربین کلا فلسفه بازی رو بهم میریزه. برای اینکه بهتر متوجه بشید مثلا به عکس زیر دقت کنید،

Resident-evil-2-camerawork.jpg 

این یکی از ابتدایی ترین قسمت بازی و مسیری هست که بازیکن طی میکنه تا با اولین لیکر مواجه بشه. طوری که بازی شما رو اماده میکنه تا با این صحنه مواجه بشید، همه اینها وابستگی شدیدی به زاویه دوربین داره. بدیهی هست اگز زاویه دوربین تغییر کنه دیگه اون حس و تاثیر اینجا رو نداره و به کل نمای بازیکن از بازی تغییر میکنه. حتی با دوربین OTS شما میتونید از ابتدای راهرو لیکر رو ببینید و درنتیجه کل فلسفه صحنه بهم میخوره و سازنده ها مجبورند تغییرش بدن و یجور دیگه طراحیش کنند.

دوربین کلاسیک دست سازنده ها رو باز میزاره تا انتخاب کنند بازیکن چه چیزی رو ببینه و چه چیزی رو نبینه و این توی اتمسفر و حس ترس بازی خیلی تاثیر داره. یکی از المان های اصلی و دلیل جذابیت بازی های کلاسیک هم همین دوربین بود و بدیهی هست اگر دوربین تغییر کنه و دیگه اون حس نوستالژیک قبلی رو نداره، مگر اینکه یه تغییرات اساسی توی طراحی بازی ایجاد بشه که دوربین جدید همخوانی داشته باشه و باز اون فضا و اتمسفر حفظ بشه اما خب دیگه اون RE2 قبلی نمیشه.   

میفهمم چی میگی عباس جان. قبول دارم این کرکترها اونقدر بزرگ شدن که میشه گفت تقریبا جزئی از بدنه سری هستند و تصور بازی ها حتی اسپین اف ها بدون این کرکترها یه مقدار سخته.

البته بنظرم این در وهله اول بیشتر تقصیر خود کپکام هست که این روند رو در پیش گرفت و کرکترها رو در حد یه سوپر هیرو بزرگ کرد که الان فن ها اینقدر بهشون وابسته شدن. البته بنظرم با این بخشی جذابیت داستان بخاطر همین کرکترها هست و داستان رو اونها رقم میزنند، اما بطور کلی RE هیچوقت بازی کرکتر محوری نبوده و هیچ کدوم از کرکترها عمق و شخصیت پردازی ویژه ای نداشتند و موضوع اصلی همیشه همون روند کلی داستان یعنی مبارزه با بایو ترورریسم و سازمان های توی این حیطه بوده. شاید بخاطر اینکه توی RE همیشه گیم پلی جزء اصلی بازی بوده و از داستان اهمیت بیشتری داشته. این رو در مقایسه با بازی های مثل سایلنت هیل میگم که در مقایسه با RE به مراتب داستان محور تر هستند و شاید به همین خاطر فضا سازی بهتر و ترسناک تری داشتند.      

درسته محمدجان من قبلا هم این قضیه ی دوربین رو گفته بودم.اصلا تغییر دادن دوربین به Dynamic OTS باعث کاهش استرس صحنه میشه و کلا فلسفه ی بازی رو بهم میریزه. :))

شخصا اگه توی ریمیک 2 که میخواد بیاد ، اگه بیان و دوتا دوربین توی بازی بذارند (یکی بصورت اصلی و یکی بصورت آپشن) دراون صورت یا باید حجم بازی بره بالا ویا اینکه نمیتونن از اوپتیمم قابلیت های هر دودوربین استفاده کنن و میشه یه چیزی در حد لحظات کلاسیکی که در سناریوی LIN داخل عمارت اسپنسر شاهدش بودیم که کلی مشکل داشت.

حتی قبل از ایناهم یه بار دیگه تکنیک دودوربینه کردن بازی رو روی CVX پیاده کردند (قسمت Battle Game Mode) که اونجا هم کلا دوربین اول شخص و قابلیت هاش زیر سوال رفت.

درکل میخواستم بگم ای کاش دوربین بصورت Im.OTS یاهمون دوربین کلاسیک بود و اینکه بازی آپشن دیگه ای برای دوربین ها نداشته باشه.

 

در 2 ساعت قبل، AbbasMa گفته است :

چیزی که داره سری رو به نابودی میبره دوربین بازی نیست بلکه کاهش چشم گیر ترس خفیفی هست که درون بازی بوده . نبردن بازی به ریشه ها و کش دادن بی مورد داستان بازی . در صورتی که میتونست کل داستان بازی رو به مدت 20 سال به پایان برسونه همش داره داستان های فرعی رو زیاد میکنه و اهمیتی به آینده ی کاراکتر ها نمیده . به نظرم سری محکوم به فنا شده . تا زمانی که کاراکتر های اصلی و قدیمی کارشون تموم نشه فایده نداره رزیدنت هفت باشه یا بیست به درد نمیخوره . درسته ممکنه داستان قشنگی باشه ولی بازی که فرض مثال لیون یا کریس یا هر شخصیت قدیمی توش نباشه به چه درد میخوره ؟

در ادامه ی حرف های محمدجان باید بگم که رزیدنت ایول با وجود شخصیت پردازی مناسب کاراکترهای اصلی ، هیچوقت بازی رو بهشون وابسته نکرد.بلکه این حاصل جریان هاییست که فن ها وارد کردند و کپکام باید فکر این جاهاروهم میکرد.منم قبلا چندین بار عرض کردم که ریشه ای بودن بازی به معنای حضور کریس و جیل و وسکر توی عمارت آرکلی نیست! این فقط یه نوستالوژی زیباست.درسته که این نوستالوژی زیبا در ابتدای داستان قرار داره ولی این دلیل نمیشه که خود اینو ریشه تلقی کنیم.ریشه ی تاریخچه برمیگرده به قضیه ی آمبرلا و تولد Biohazard و سیر اصلی داستان هم مربوط میشه به مبارزه با Biohazard.

توی بازیهایی که شخصیت های اصلی وجود ندارند، مثل Survivor ،باعث میشه که شما کمی نسبت به کاراکترها احساس غریبی کنید وگرنه این خودش تاثیرچشمگیری توی گیم پلی بازی نداره.ترس همون ترسه و داستان هم همون داستان. :دی

  • خوشم اومد 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یه موضوع دیگه ای هم که توی کلاسیکا هست و توی جدیدا نیست و همتون میدونید کمبود تسلیحاته!

الان فرضا من دارم رولیشن 2 رو میرم به مراتب وبه مراتب بیشتر از اویل 4 دارم حس می کنم این اویله ( حالا به دوربینش کارنداریم) وقتی شما همش حس کنی تیرات تموم میشه خودش یه جور حس ترس به آدم میده. به نظر من فرضا کد ورونیکا با وجود گرافیک واقعا فاجعه اش خیلی بیشتر موجب میشد بترسه تا فرضا نسخه های بعدی. قبول دارم مردن از یک باس به خصوص ترسناکه ولی اینکه جلو یه باس تیرات تموم بشه و نتونی در بری خیلیا عصاب خورد کن تره. چیزیک ه توی اویلای قدیمی بیشتر جلو تنها باس اصلی پیش می اومد که باهاش یه جا گیر کنی. الان فرضا توی اویل 1 ( اصلی) فقط دو جا با باس گیر می افتی تو اتاق یکی تایرانته اون یکی هم تایرانته ... توی 2 فقط با ولیام برکین تو مود 2و 3 ش گیر می افتی . توی 3 فقط کلیسا و نمسیس آخر و اون باس نهائیشه در حالی که فت و فراوون این بازا باس دارن. این امکان همیشه برات مطرحه که اگه نمیتونی بکشی خب فرار کن . فرار کردن خیلی بیشتر ا ز جنگیدن همیشه تو آدم استرس ایجاد میکنه. فکر کنم کسایی که اوت لست بازی میکنن این حرف رو بهتر بفهمن.

و در ضمن گزینه Continue  ببه نظر من خیانتی جبران ناپذیر بوده به اویلا ... الان اویلای جدید خیلی سخت تره خدائیش ولی وقتی زیاد بمیری دیگه برات عادی میشه... ولی نمیدونم چرا توی ویلای قدیمی واقعا نیمتونستی وایستی تا بخورنت یا بمیری...!

ولی در مورد دوربین هم موافقم هر چند اگه فضا رو صحیح طراحی کنن همین دوربین خودش میتونه بیشتر آدم رو بترسونه...

  • خوشم اومد 5

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 دقیقه قبل، Wolfwand Rubel گفته است :

یه موضوع دیگه ای هم که توی کلاسیکا هست و توی جدیدا نیست و همتون میدونید کمبود تسلیحاته!

الان فرضا من دارم رولیشن 2 رو میرم به مراتب وبه مراتب بیشتر از اویل 4 دارم حس می کنم این اویله ( حالا به دوربینش کارنداریم) وقتی شما همش حس کنی تیرات تموم میشه خودش یه جور حس ترس به آدم میده. به نظر من فرضا کد ورونیکا با وجود گرافیک واقعا فاجعه اش خیلی بیشتر موجب میشد بترسه تا فرضا نسخه های بعدی. قبول دارم مردن از یک باس به خصوص ترسناکه ولی اینکه جلو یه باس تیرات تموم بشه و نتونی در بری خیلیا عصاب خورد کن تره. چیزیک ه توی اویلای قدیمی بیشتر جلو تنها باس اصلی پیش می اومد که باهاش یه جا گیر کنی. الان فرضا توی اویل 1 ( اصلی) فقط دو جا با باس گیر می افتی تو اتاق یکی تایرانته اون یکی هم تایرانته ... توی 2 فقط با ولیام برکین تو مود 2و 3 ش گیر می افتی . توی 3 فقط کلیسا و نمسیس آخر و اون باس نهائیشه در حالی که فت و فراوون این بازا باس دارن. این امکان همیشه برات مطرحه که اگه نمیتونی بکشی خب فرار کن . فرار کردن خیلی بیشتر ا ز جنگیدن همیشه تو آدم استرس ایجاد میکنه. فکر کنم کسایی که اوت لست بازی میکنن این حرف رو بهتر بفهمن.

و در ضمن گزینه Continue  ببه نظر من خیانتی جبران ناپذیر بوده به اویلا ... الان اویلای جدید خیلی سخت تره خدائیش ولی وقتی زیاد بمیری دیگه برات عادی میشه... ولی نمیدونم چرا توی ویلای قدیمی واقعا نیمتونستی وایستی تا بخورنت یا بمیری...!

ولی در مورد دوربین هم موافقم هر چند اگه فضا رو صحیح طراحی کنن همین دوربین خودش میتونه بیشتر آدم رو بترسونه...

برای اینکه میترسیدی اگر بمیری بازم باید با اینا روبرو بشی . اونم از اول .

  • خوشم اومد 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 21 دقیقه قبل، Wolfwand Rubel گفته است :

یه موضوع دیگه ای هم که توی کلاسیکا هست و توی جدیدا نیست و همتون میدونید کمبود تسلیحاته!

الان فرضا من دارم رولیشن 2 رو میرم به مراتب وبه مراتب بیشتر از اویل 4 دارم حس می کنم این اویله ( حالا به دوربینش کارنداریم) وقتی شما همش حس کنی تیرات تموم میشه خودش یه جور حس ترس به آدم میده. به نظر من فرضا کد ورونیکا با وجود گرافیک واقعا فاجعه اش خیلی بیشتر موجب میشد بترسه تا فرضا نسخه های بعدی. قبول دارم مردن از یک باس به خصوص ترسناکه ولی اینکه جلو یه باس تیرات تموم بشه و نتونی در بری خیلیا عصاب خورد کن تره. چیزیک ه توی اویلای قدیمی بیشتر جلو تنها باس اصلی پیش می اومد که باهاش یه جا گیر کنی. الان فرضا توی اویل 1 ( اصلی) فقط دو جا با باس گیر می افتی تو اتاق یکی تایرانته اون یکی هم تایرانته ... توی 2 فقط با ولیام برکین تو مود 2و 3 ش گیر می افتی . توی 3 فقط کلیسا و نمسیس آخر و اون باس نهائیشه در حالی که فت و فراوون این بازا باس دارن. این امکان همیشه برات مطرحه که اگه نمیتونی بکشی خب فرار کن . فرار کردن خیلی بیشتر ا ز جنگیدن همیشه تو آدم استرس ایجاد میکنه. فکر کنم کسایی که اوت لست بازی میکنن این حرف رو بهتر بفهمن.

و در ضمن گزینه Continue  ببه نظر من خیانتی جبران ناپذیر بوده به اویلا ... الان اویلای جدید خیلی سخت تره خدائیش ولی وقتی زیاد بمیری دیگه برات عادی میشه... ولی نمیدونم چرا توی ویلای قدیمی واقعا نیمتونستی وایستی تا بخورنت یا بمیری...!

ولی در مورد دوربین هم موافقم هر چند اگه فضا رو صحیح طراحی کنن همین دوربین خودش میتونه بیشتر آدم رو بترسونه...

البته توی کدورونیکا ترس درمورد کمبود تسلیحات درحالت کلی حس نمیشد.توی کدورونیکا اغلب جامپ اسکرهاش و وجود باس های مختلف و البته دشمنان عادیش موجب استرس میشد.

مثلا توی کدورونیکا تیرهای زوبیم و هندگان زیاد پیدا میشد ولی این تیرها به درد مینی تایرنتها و هانترهای سمی نمیخورد.جالب اینجاست که در قسمت قابل توجهی از بازی ،شما با تعداد زیادی مینی تایرنت و هانتر سمی روبرو میشید ولی تیرهای هندگان و زوبیم بدردتون نمیخوره و مجبورید یا فرار کنید ویا با سلاح های قویتر بزنیدش.

درسته کلا اتوسیو که بطور غیر رسمی ازکدورونیکا و بطور رسمی از ایول 5 شروع شد کلا اوضاع رو زیر و رو کرد.

  • خوشم اومد 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 ساعت قبل، Antivirus HQ گفته است :

درسته محمدجان من قبلا هم این قضیه ی دوربین رو گفته بودم.اصلا تغییر دادن دوربین به Dynamic OTS باعث کاهش استرس صحنه میشه و کلا فلسفه ی بازی رو بهم میریزه. :))

شخصا اگه توی ریمیک 2 که میخواد بیاد ، اگه بیان و دوتا دوربین توی بازی بذارند (یکی بصورت اصلی و یکی بصورت آپشن) دراون صورت یا باید حجم بازی بره بالا ویا اینکه نمیتونن از اوپتیمم قابلیت های هر دودوربین استفاده کنن و میشه یه چیزی در حد لحظات کلاسیکی که در سناریوی LIN داخل عمارت اسپنسر شاهدش بودیم که کلی مشکل داشت.

حتی قبل از ایناهم یه بار دیگه تکنیک دودوربینه کردن بازی رو روی CVX پیاده کردند (قسمت Battle Game Mode) که اونجا هم کلا دوربین اول شخص و قابلیت هاش زیر سوال رفت.

درکل میخواستم بگم ای کاش دوربین بصورت Im.OTS یاهمون دوربین کلاسیک بود و اینکه بازی آپشن دیگه ای برای دوربین ها نداشته باشه.

دقیقا زدی به خال برادر :D:

دقیقا یکی دیگه از مشکلات دوربین OTS این هست که اگر بخوان هم این دوربین و هم دوربین ثابت کلاسیک رو بصورت اپشن برای فن های قدیمی و جدید قرار بدن، مجبور هستن اساسا بازی رو دو بار برای هر دو دوربین طراحی کنند، چون گفتم کلا فلسفه طراحی بازی توی هر دو حالت از زمین تا اسمون فرق میکنه و مجبورند خیلی چیزها مثل سرعت یا اهنگ بازی، خیلی از المان های گیم پلی مثل هوش مصنوعی، گان پلی و... تغییر بدن و این یعنی صرف هزینه و وقت  بیشتر و وقتی اینجوری بشه بدیهی هست بازی به اون حالت ایده ال نمیرسه و همونطور که گفتی مثل LIN با مشکلات زیادی روبرو میشه. چون برای اینکه بازی برای هر دو مد بالانس کنند باید خیلی هزینه کنند که همه میدونیم بودجه بازی هر چقدر هم زیاد باشه باز برای این کار کافی نیست و محدودیت های خودش رو داره.   

  • خوشم اومد 3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درمورد دوربین باید گفت که نمیشه تا ابد بخاطر نوستالژیک بودن از جذب طرفدارهای جدید صرف نظر کرد همونطور که فاینال فانتزی بعد از چهارده سری خودش توی نسخه پونزدهم تحول بزرگی ایجاد کرد

خیلی ها خوششون نیومد ولی خیلی های بیشتر جذب شدن

و این تقدیره بازیه که باید مدرن بشه تا پایدار بمونه

دوربین کلاسیک به نظر من خیلی بهتره حتی اگه جایی لازم باشه کلاسیک باشه میشه اون بخش رو کلاسیک طراحی کرد که منظور اون بخش بی کم و کاستی رسونده بشه

درهرحال کلاسیک هم ضعف های خودشو داره

.

درمورد سبک خود بازی هم که گفتن گلوله ها کم بشه درسته خیلی بهتره

مثل last of us که تیر خیلی کم پیدا میشه ولی کشتن داخلش زیاده و هیجان و اکشن های قشنگی هم داره

و اینکه بازی سخت بشه تا ترسناک بشه نه

باختن زیاد فقط اعصاب خورد کنه

مثل بازی fallout که کاراکتر با اسیب دیدن ممکنه پاش یا دستش اسیب ببینه که نتونه بدوئه یا شلیک کنه

به نظر شما مردن هیجان انگیزتره یا اینکه نتونی شلیک کنی و مجبور باشی عقب نشینی کنی؟

سختی بازی برای من یعنی این

داستان بازی هم مهم نیست که چقدر قشنگ باشه

اگه محتوای داستانی محدوده باید گسترشش بدن و داستان مربوط به داستان اصلی جوانه بزنه که پیچیده تر و شوکه کننده بشه نه اینکه مثل فیلر و اب بندی داستان فرعی بسازن که فقط داستان الکی بزرگ باشه

اگر اینطور باشه کسی که نسخه های اصلی رو بازی میکنه و نسخه های فرعی چون داستان متفاوت دارن نیازی به بازی شدن ندارن چون اگر داستانش رو نفهمن هم مشکلی پیش نمیاد

حتی فرعی ها هم باید مربوط به داستان اصلی و افشا کننده جزییات داستان باشن

جزییاتی که مهم باشن به اندازه ای که اگه بازی نکنی ابهام ایجاد بشه

.

فعلا همینا

  • خوشم اومد 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کای به نظرم توی ورونیکا خیلی بهت خوش گذشته :default_biggrin::default_biggrin:

از شوخی گذشته  دوربین ورونیکا فاجعه ترین دوربین واسه اویلا بوده از نظر من مصیبتی دوبله تر از 3 و4  کافه دفعه اولی که سگا دنبالتون میکنن قصد کنین فرار کنین. سر پیچ اول دوربین میپیچه مطمئنم نود درصد افراد + سگ ها نمیپیچن

منم موافقم عقب نشینی وفرار خودش خیلی مهمه. الان توی اویل 4 که همتون حتما رفتید(چون من آخرین اویل باز دنیا بودم که نرفته بودمش) قسمت اشلی ترسناکتره یا قسمتای لیون؟ آسیب پذیر بودن، نداشتن تسلیحات یا وقت کم... اینا چیزایئیه که توی آدم استرس ایجاد میکنه و اگه این حس استرس با اینکه حالا 4 تا در رو رد کردی به مصیبتای دنیا و اگه الان اگه اینجا بمیری ممکنه دوباره نتونی به اون راحتی حل کنی قضیه رو ، اینا خودش استرس آفرینه. اویلا از زمان تاسیسشون ترسناک نبودن ولی تو ایجاد هیجان خیلی خوب عمل میکردن.

فیلر های اویل (مثل سوروایور 1، چنیدونم دارک ساید و باقی چیزا) به نظر من هر کدوم یه بخشایی رو افشا می کنن . فرضا هیچ کس نیمدونست ایدا چطورنجات پیدا کرد یا با کی کار میکرد... بعد این قضیه معلوم شد. لیون وکرازر همو از کجا میشناختن و بعد معلوم شد. وسکر چطور از عمارت زنده در رفت که اینم معلوم شد.

دلیل بزرگ شدن داستان اویل نسخه های فرعی نیست. تموم نکردن کامل نسخه های قبلیه .

  • خوشم اومد 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 1395/09/27, 22:49:54، MohammaD گفته است :

دقیقا زدی به خال برادر :D:

دقیقا یکی دیگه از مشکلات دوربین OTS این هست که اگر بخوان هم این دوربین و هم دوربین ثابت کلاسیک رو بصورت اپشن برای فن های قدیمی و جدید قرار بدن، مجبور هستن اساسا بازی رو دو بار برای هر دو دوربین طراحی کنند، چون گفتم کلا فلسفه طراحی بازی توی هر دو حالت از زمین تا اسمون فرق میکنه و مجبورند خیلی چیزها مثل سرعت یا اهنگ بازی، خیلی از المان های گیم پلی مثل هوش مصنوعی، گان پلی و... تغییر بدن و این یعنی صرف هزینه و وقت  بیشتر و وقتی اینجوری بشه بدیهی هست بازی به اون حالت ایده ال نمیرسه و همونطور که گفتی مثل LIN با مشکلات زیادی روبرو میشه. چون برای اینکه بازی برای هر دو مد بالانس کنند باید خیلی هزینه کنند که همه میدونیم بودجه بازی هر چقدر هم زیاد باشه باز برای این کار کافی نیست و محدودیت های خودش رو داره.   

 

درسته محمدجان بخاطر همین میگم دوآپشنه کردن دوربین یا حجمو میبره بالا ویا اگه حجم نره بالا کیفیت گیم پلی کم میشه. :D:

بخصوص که اگه بخوان چنین آپشنی بذارند باید حتما از پس زمینه ی سه بعدی استفاده کنن تا بازی خوبی دربیاد و پس زمینه ی سه بعدی بخودی خود توی افت فریم دخیل هستش.مگه اینکه بازی مثل ایول5 بقدری از نظر گرافیک و خوش رفتار بودن قدر باشه که کمتر متوجه این موضوع بشیم.

در 5 ساعت قبل، Wolfwand Rubel گفته است :

کای به نظرم توی ورونیکا خیلی بهت خوش گذشته :default_biggrin::default_biggrin:

از شوخی گذشته  دوربین ورونیکا فاجعه ترین دوربین واسه اویلا بوده از نظر من مصیبتی دوبله تر از 3 و4  کافه دفعه اولی که سگا دنبالتون میکنن قصد کنین فرار کنین. سر پیچ اول دوربین میپیچه مطمئنم نود درصد افراد + سگ ها نمیپیچن

منم موافقم عقب نشینی وفرار خودش خیلی مهمه. الان توی اویل 4 که همتون حتما رفتید(چون من آخرین اویل باز دنیا بودم که نرفته بودمش) قسمت اشلی ترسناکتره یا قسمتای لیون؟ آسیب پذیر بودن، نداشتن تسلیحات یا وقت کم... اینا چیزایئیه که توی آدم استرس ایجاد میکنه و اگه این حس استرس با اینکه حالا 4 تا در رو رد کردی به مصیبتای دنیا و اگه الان اگه اینجا بمیری ممکنه دوباره نتونی به اون راحتی حل کنی قضیه رو ، اینا خودش استرس آفرینه. اویلا از زمان تاسیسشون ترسناک نبودن ولی تو ایجاد هیجان خیلی خوب عمل میکردن.

فیلر های اویل (مثل سوروایور 1، چنیدونم دارک ساید و باقی چیزا) به نظر من هر کدوم یه بخشایی رو افشا می کنن . فرضا هیچ کس نیمدونست ایدا چطورنجات پیدا کرد یا با کی کار میکرد... بعد این قضیه معلوم شد. لیون وکرازر همو از کجا میشناختن و بعد معلوم شد. وسکر چطور از عمارت زنده در رفت که اینم معلوم شد.

دلیل بزرگ شدن داستان اویل نسخه های فرعی نیست. تموم نکردن کامل نسخه های قبلیه .

اتفاقا توی کدورونیکا من خیلی خوب میتونستم فرار کنم (هنوز خودمم دلیلشو نمیدونم.شاید دوربینش حالت داینوکریسیس 1 به خودش گرفته بود. :D: .)

ولی درکل نظرتون در مورد کدورونیکا درسته و اینکه منم موافق شیوه ی عمل فرار کردن در لحظات حساسم.

بخصوص همونطور که خودتون گفتین رودرروشدن با دشمنان قوی درصورتی که سلاح ندارید (ویاحتی  مثل کدورونیکا سلاح های ضعیفی دارید که علیرغم مهمات زیادشون، خیلیاشون بکارتون نمیاد.)باعث نوعی ترس خاص و طبیعی توی بازیباز میشه.این ترس هرگز با ترس های داخل بازیهایی مثل سایلنت هیل و اسلندرمن ویا اوتلست قابل مقایسه نیست.ولی بهرحال تونستند توی همون سال 1996 جوی رو درست کنن که از شدت استرس بتونید ترسی نسبتا متوسط رو تجربه کنید.

  • خوشم اومد 3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خب از اونجایی که اینجا زیاد کسی نظر نمیده، من فعلا نظرم رو در مورد تریلر انیمشن جدید خیلی کوتاه بگم. :D:

بنظرم تریلر خوبی بود، هر چند کپکام دوباره یه دروغ بزرگ در مورد اینکه این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی تم ترسناکتر و ارومتری داره و بیشتر به نسخه اول نزدیک هست. اما از تریلر معلوم بود احتمالا بیشتر همون بخش ابتدایی انیمیشن که مربوط به عمارت هست تم ترسناکی داره و بقیه انیمیشن یه تم سوپر دوپر اکشن مثل RE6 داره :D: 

البته با توجه به وضعیت RE7 میشد حدس زد انیمیشن تم اکشن داشته باشه، اما دیگه انتظار نداشتم در این حد باشه مخصوصا با حضور کاگردانی مثل تاکاشی شیموزو، هر چند هنوز برای قضاوت یکم زود هست.

اما بهترین نکته انیمیشن برای من بازگشت ربکا هست،  هر چند از تریلر معلوم هست نقش خیلی مهمی توی داستان نداره و بیشتر یه طعمه و بازیچه هست، اما بنظرم همین که بعد از 15 سال دوباره ربکا رو میبینیم خودش خیلی خوبه  :D:   

  • خوشم اومد 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 23 ساعت قبل، MohammaD گفته است :

خب از اونجایی که اینجا زیاد کسی نظر نمیده، من فعلا نظرم رو در مورد تریلر انیمشن جدید خیلی کوتاه بگم. :D:

بنظرم تریلر خوبی بود، هر چند کپکام دوباره یه دروغ بزرگ در مورد اینکه این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی تم ترسناکتر و ارومتری داره و بیشتر به نسخه اول نزدیک هست. اما از تریلر معلوم بود احتمالا بیشتر همون بخش ابتدایی انیمیشن که مربوط به عمارت هست تم ترسناکی داره و بقیه انیمیشن یه تم سوپر دوپر اکشن مثل RE6 داره :D: 

البته با توجه به وضعیت RE7 میشد حدس زد انیمیشن تم اکشن داشته باشه، اما دیگه انتظار نداشتم در این حد باشه مخصوصا با حضور کاگردانی مثل تاکاشی شیموزو، هر چند هنوز برای قضاوت یکم زود هست.

اما بهترین نکته انیمیشن برای من بازگشت ربکا هست،  هر چند از تریلر معلوم هست نقش خیلی مهمی توی داستان نداره و بیشتر یه طعمه و بازیچه هست، اما بنظرم همین که بعد از 15 سال دوباره ربکا رو میبینیم خودش خیلی خوبه  :D:   

آره تریلر جالبی بود ولی مثل اینکه چهره ی لئون کمی بدتر شده. دقیقا مثل این میمونه که آرایش کرده. :D:

chleon.PNG

از قرار معلوم این آقای گلدن یه محققه که توی آمبرلا و ترایسل فعالیت میکرده و به ماه عسل کشفیات این دوشرکت دسترسی داره.

ربکا هم فکر کنم توی آخر کار میره و کریس رو پشتیبانی میکنه چون تو پلن آخر تریلر ربکارو میبینیم که زیر بغل کریس رو گرفته و به اون هیولا (که احتمالا همون گلدن باشه) نگاه میکنه. البته اینا همش درحد حدسه ولی باوجود تاریک بودن عکس،کاملا تو تریلر واضحه که یه خانوم با لباس ربکا زیر شونه ی کریسو گرفته.

Chrebecca.PNG

ولی چهره پردازی ربکا عالیه.مثل قبل پرنشاط و جذاب. :D:

صداپیشه ی کریس هم تغییر کرده ولی بنظرمیرسه صداگذار ربکا همون صداگذارش توی زیرو و ایول 5 هست.

  • خوشم اومد 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Antivirus HQ

اره دقیقا کای جان. ولی خداییش قیافه کریس خیلی بدتره :D:

photo_2016-12-23_23-06-00.jpg

حالا بگذریم از اینکه چهر ه اش حتی در مقایسه با RE6 هم تغییر کرده و به غیر از فرم موها زیاد وجه شباهتی دیده نمیشه، من نمیفهمم چرا انیمیشن و میمیک صورت کرکترها اینقدر بد و ضایع هست، مثل کریس تو همین صحنه که داد میزنه یا همون عکس لیون :دی احتمالا بخاطر اینکه استودیو سازنده انیمیشن نسبت به سازنده نسخه های قبلی کوچکتره و بنظرم 100% انیمیشن بودجه کمتری رو هم نسبت به گذشته داره. با این وجود به احتمال زیاد تو نسخه نهایی همه اینها بهتر میشه.  

در مورد اون صحنه هم درسته، اصلا دقت نکرده بودم :D: اره از لباسش معلومه که ربکا هست. احتمالا همون لباسی هست که اینجا پوشیده:

photo_2016-12-23_23-05-44.jpg

یه کاربری توی فروم دیگه به نکته جالبی اشاره کرده بود. گفته بود احتمالا این شخصی هم که توی تصویر زیر سمت چپ روی تخت خوابیده ربکا هست:

tumblr_inline_oilyob2NR31s6pd4z_540.png

ولی اگر واقعا اون غول گلن باشه که باید به کپکام و تیم مارکتینگش تبریک گفت. طبق معمول همه چیز رو قبل از ریلیز اسپویل کردند :D: اخه من نمیفهمم این چکار احمقانه ای هست یکی از سکانس های پایانی انیمیشن روی توی دومین تریلر نشون بدی و بدتر از اون سرنوشت ویلین اصلی فیلم رو هم لو بدی. اگر این گلن یه ویلین زود گذز و یه نسخه ای باشه( که با توجه به تریلر احتمالش خیلی زیاده) واقعا باید برای کپکام تاسف خورد :D: حالا از این موضوع گذشته بنظرم تریلر دوم رو زود نشون دادن و من خودم واقعا انتظار نداشتم حداقل تا دو سه ماه دیگه خبر جدیدی از انیمیشن بشه، اما خب همین که ربکا رو دوباره دیدیم خودش خیلی خوبه :D:  در مورد صداپیشه ها هم درسته، خود راجر اسمیث تایید کرد روی پروژه کار نکرده. بنظرم واقعا  حیف شد چون یکی از معدود چیزهایی که کریس رو توی RE6 برای من قابل تحمل میکرد همین صدای راجر بود. ولی از اونطرف خوشبختانه متیو مرسر تایید کرده که صدا پیشه لیون هست. حداقل یه دلیل دیگه برای نگاه کردن انیمیشن پیدا شد. :D: در مورد صدا پیشه ربکا هم شک دارم بعد از 15 16 سال از همون صدا پیشه قدیمی استفاده کرده باشن ولی خب احتمالش هست. 

roger.png
matt.png

  • خوشم اومد 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 35 دقیقه قبل، MohammaD گفته است :

@Antivirus HQ

اره دقیقا کای جان. ولی خداییش قیافه کریس خیلی بدتره :D:

photo_2016-12-23_23-06-00.jpg

حالا بگذریم از اینکه چهر ه اش حتی در مقایسه با RE6 هم تغییر کرده و به غیر از فرم موها زیاد وجه شباهتی دیده نمیشه، من نمیفهمم چرا انیمیشن و میمیک صورت کرکترها اینقدر بد و ضایع هست، مثل کریس تو همین صحنه که داد میزنه یا همون عکس لیون :دی احتمالا بخاطر اینکه استودیو سازنده انیمیشن نسبت به سازنده نسخه های قبلی کوچکتره و بنظرم 100% انیمیشن بودجه کمتری رو هم نسبت به گذشته داره. با این وجود به احتمال زیاد تو نسخه نهایی همه اینها بهتر میشه.  

در مورد اون صحنه هم درسته، اصلا دقت نکرده بودم :D: اره از لباسش معلومه که ربکا هست. احتمالا همون لباسی هست که اینجا پوشیده:

photo_2016-12-23_23-05-44.jpg

یه کاربری توی فروم دیگه به نکته جالبی اشاره کرده بود. گفته بود احتمالا این شخصی هم که توی تصویر زیر سمت چپ روی تخت خوابیده ربکا هست:

tumblr_inline_oilyob2NR31s6pd4z_540.png

ولی اگر واقعا اون غول گلن باشه که باید به کپکام و تیم مارکتینگش تبریک گفت. طبق معمول همه چیز رو قبل از ریلیز اسپویل کردند :D: اخه من نمیفهمم این چکار احمقانه ای هست یکی از سکانس های پایانی انیمیشن روی توی دومین تریلر نشون بدی و بدتر از اون سرنوشت ویلین اصلی فیلم رو هم لو بدی. اگر این گلن یه ویلین زود گذز و یه نسخه ای باشه( که با توجه به تریلر احتمالش خیلی زیاده) واقعا باید برای کپکام تاسف خورد :D: حالا از این موضوع گذشته بنظرم تریلر دوم رو زود نشون دادن و من خودم واقعا انتظار نداشتم حداقل تا دو سه ماه دیگه خبر جدیدی از انیمیشن بشه، اما خب همین که ربکا رو دوباره دیدیم خودش خیلی خوبه :D:  در مورد صداپیشه ها هم درسته، خود راجر اسمیث تایید کرد روی پروژه کار نکرده. بنظرم واقعا  حیف شد چون یکی از معدود چیزهایی که کریس رو توی RE6 برای من قابل تحمل میکرد همین صدای راجر بود. ولی از اونطرف خوشبختانه متیو مرسر تایید کرده که صدا پیشه لیون هست. حداقل یه دلیل دیگه برای نگاه کردن انیمیشن پیدا شد. :D: در مورد صدا پیشه ربکا هم شک دارم بعد از 15 16 سال از همون صدا پیشه قدیمی استفاده کرده باشن ولی خب احتمالش هست. 
                     

درسته. کریس رو بار اول دیدم یه جوری شدم. :D: البته این سری هم اسپانسر فیلم با بقیه ی سری ها فرق کرده و یه سکانس از موتور سواری لئون توی خیابون روهم میبینیم. :D:

کپکام یه بار خواست توی RE7 اسرار آمیز  بازی دربیاره که با اسپویل شدن زودرس  داستان  فکرکنم به این نتیجه رسید که فایده نداره. :D: .

راجر اسمیت خودش از ایول 5 ببعد معروف شد ولی حیف که کپکام داره خیلی از چیزا رو تغییر میده و اول از همه این تغییرات رو از برداشتن الگوی سابق جیل (خانوم ووث) شروع کرد.

ولی جدا هرسه صداگذار لئون تا الان خوب بودن گرچه من خودم بیشتر Paul mercer رو ترجیح میدادم.ولی بهرحال جای دلخوشی هست که لئون همون صدای قبلی رو داره و امیدوارم که چهره اش هم مثل RE6 وRE:Damnation بشه. :D:

درمورد ربکاهم همونطورکه خودت خبر رو ترجمه کردی ،ربکا داخل یه مهلکه میفته و بنظر میاد ربکا تا آخر فیلم توی مهلکه درگیر میشه.

ای ول گل کاشتی.منم دیگه از این باس های یکبار مصرف خسته شدم.ای کاش بتونن یه باس طراحی کنن که بیشتر بتونه دووم بیاره.بهرحال امیدواریم که نسخه ی نهایی انیمیشن واقعا چیز جالبی بنظر بیاد.ضمن اینکه اون غول آخر تریلر خیلی منو یاد نورمن جهش یافته میندازه. ویا حتی مخلوقات رولیشنز 2 . :D:

پ.ن: البته شاید کریس زیر شونه ی ربکا رو گرفته و داره از اون محافظت میکنه. ولی خیلی جالبه که لباس ربکا توی اول فیلم شبیه لباسش توی سال 1998 هستش. :D:

  • خوشم اومد 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 20 ساعت قبل، Antivirus HQ گفته است :

درسته. کریس رو بار اول دیدم یه جوری شدم. :D: البته این سری هم اسپانسر فیلم با بقیه ی سری ها فرق کرده و یه سکانس از موتور سواری لئون توی خیابون روهم میبینیم. :D:

کپکام یه بار خواست توی RE7 اسرار آمیز  بازی دربیاره که با اسپویل شدن زودرس  داستان  فکرکنم به این نتیجه رسید که فایده نداره. :D: .

راجر اسمیت خودش از ایول 5 ببعد معروف شد ولی حیف که کپکام داره خیلی از چیزا رو تغییر میده و اول از همه این تغییرات رو از برداشتن الگوی سابق جیل (خانوم ووث) شروع کرد.

ولی جدا هرسه صداگذار لئون تا الان خوب بودن گرچه من خودم بیشتر Paul mercer رو ترجیح میدادم.ولی بهرحال جای دلخوشی هست که لئون همون صدای قبلی رو داره و امیدوارم که چهره اش هم مثل RE6 وRE:Damnation بشه. :D:

درمورد ربکاهم همونطورکه خودت خبر رو ترجمه کردی ،ربکا داخل یه مهلکه میفته و بنظر میاد ربکا تا آخر فیلم توی مهلکه درگیر میشه.

ای ول گل کاشتی.منم دیگه از این باس های یکبار مصرف خسته شدم.ای کاش بتونن یه باس طراحی کنن که بیشتر بتونه دووم بیاره.بهرحال امیدواریم که نسخه ی نهایی انیمیشن واقعا چیز جالبی بنظر بیاد.ضمن اینکه اون غول آخر تریلر خیلی منو یاد نورمن جهش یافته میندازه. ویا حتی مخلوقات ر

ولیشنز 2 . :D:

پ.ن: البته شاید کریس زیر شونه ی ربکا رو گرفته و داره از اون محافظت میکنه. ولی خیلی جالبه که لباس ربکا توی اول فیلم شبیه لباسش توی سال 1998 هستش. :D:

اره درسته، طبق معمول موتور رو هم نابود میکنه :D: کلا یکی از ویژگی های اصلی لیون نابود کردن وسایل نقلیه ای هست که زیر دستش میاد که البته خب یکم از بدشانسی هم هست. :D:

اره با این دموی PC بد بلایی سرشون اومد :D: هر چی تا الان خویشتن پنداری کردن و چیز زیادی رو اسپویل نکردن، الان یک ماه مونده به انتشار بازی کل پلات بازی لو رفت :D: حالا البته این براشون درس میشه تا دفعه بعد بیشتر مواضب باشند، هر چند کپکام سابقه اش تو این مورد خرابه. :D:

اره قضیه جیل توی رولیشنز کم بود، الان میخوان قیافه و صدای کریس هم با این انیمیشن خراب کنند، البته در مورد صدا پیشه جدید هنوز قضاوت زوده و باید انیمیشن رو نگاه کرد و ببینیم کارش چجوره، اما بعید میدونم به خوبی راجر باشه. در مورد لیون هم به نظرم کار متیو خوبه و حداقل شاید جای قیافه بد لیون تو این انیمیشن رو بگیره. :D:  

مطمئنی شبیه نورمن هست؟ از نظر ظاهری شاید، ولی از نظر اندازه حداقل 100 برابر اون هست و بیشتر میخوره شبیه گودزیلا باشه :D: این Trigger Virus باید چیز خفنی باشه که همچین غولی رو درست میکنه. ولی اگر واقعا گلن خودش رو به ویروس الوده کنه و اونطوری بشه خیلی ضد حال هست هر چند قابل پیش بینی هست.

راستی گفتی نورمن یاد یه چیز جالب افتادم. بعد از جک کروازر و جک نورمن این جک بیکر توی RE7 سومین ویلین سری هست که اسمش جک هست.  احتمالا سرنوشتش هم بهتر از اون دو تای قبلی نیست. :D:   

  • خوشم اومد 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 دقیقه قبل، MohammaD گفته است :

اره درسته، طبق معمول موتور رو هم نابود میکنه :D: کلا یکی از ویژگی های اصلی لیون نابود کردن وسایل نقلیه ای هست که زیر دستش میاد که البته خب یکم از بدشانسی هم هست. :D:

اره با این دموی PC بد بلایی سرشون اومد :D: هر چی تا الان خویشتن پنداری کردن و چیز زیادی رو اسپویل نکردن، الان یک ماه مونده به انتشار بازی کل پلات بازی لو رفت :D: حالا البته این براشون درس میشه تا دفعه بعد بیشتر مواضب باشند، هر چند کپکام سابقه اش تو این مورد خرابه. :D:

اره قضیه جیل توی رولیشنز کم بود، الان میخوان قیافه و صدای کریس هم با این انیمیشن خراب کنند، البته در مورد صدا پیشه جدید هنوز قضاوت زوده و باید انیمیشن رو نگاه کرد و ببینیم کارش چجوره، اما بعید میدونم به خوبی راجر باشه. در مورد لیون هم به نظرم کار متیو خوبه و حداقل شاید جای قیافه بد لیون تو این انیمیشن رو بگیره. :D:  

مطمئنی شبیه نورمن هست؟ از نظر ظاهری شاید، ولی از نظر اندازه حداقل 100 برابر اون هست و بیشتر میخوره شبیه گودزیلا باشه :D: این Trigger Virus باید چیز خفنی باشه که همچین غولی رو درست میکنه. ولی اگر واقعا گلن خودش رو به ویروس الوده کنه و اونطوری بشه خیلی ضد حال هست هر چند قابل پیش بینی هست.

راستی گفتی نورمن یاد یه چیز جالب افتادم. بعد از جک کروازر و جک نورمن این جک بیکر توی RE7 سومین ویلین سری هست که اسمش جک هست.  احتمالا سرنوشتش هم بهتر از اون دو تای قبلی نیست. :D:   

خخخخخ.آره مطمئنا از بدشانسیشه. :D:

منم فکر نکنم هرچقدر صداگذار خوبی باشه ، بتونه مثل صدای راجرز برای کریس فیت دربیاد.اصلا راجرز اسمیت یه چیز دیگه بود. :D:

آره منظورم قیافه هستش. حالا صدبرابرهم که نه ولی هم اندازه تایرنت های RE:Damnation هست.حالا شاید کمی بزرگتر. :D:

ولی این ویروسه باید یه جورایی تغییر یافته ی ویروس C باشه. یه جورایی مثل رابطه ای که T.Veronica و T.Complex veronica و یاحتی ویروس ساختگی T.Alexia باهم دارند. :D:

امیدوارم گلن واقعا ویلین یکبار مصرف نباشه.هرچندکه این قضیه بعید بنظر میاد.بعد از دمنیشن (که ویلینش شخصیت پردازی درست و حسابی نداشت) این میتونه یه ویلین خوب باشه.اون قسمتی از تریلر که سلاحو از دست کریس گرفت کلی جاخوردم و حدس زدم که با موجودی در حدود وسکر طرفیم. :D:

gm.PNG

آره سومین جک توی سری هست. چه جالب. :D:

  • خوشم اومد 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 13 دقیقه قبل، Antivirus HQ گفته است :

خخخخخ.آره مطمئنا از بدشانسیشه. :D:

منم فکر نکنم هرچقدر صداگذار خوبی باشه ، بتونه مثل صدای راجرز برای کریس فیت دربیاد.اصلا راجرز اسمیت یه چیز دیگه بود. :D:

آره منظورم قیافه هستش. حالا صدبرابرهم که نه ولی هم اندازه تایرنت های RE:Damnation هست.حالا شاید کمی بزرگتر. :D:

ولی این ویروسه باید یه جورایی تغییر یافته ی ویروس C باشه. یه جورایی مثل رابطه ای که T.Veronica و T.Complex veronica و یاحتی ویروس ساختگی T.Alexia باهم دارند. :D:

امیدوارم گلن واقعا ویلین یکبار مصرف نباشه.هرچندکه این قضیه بعید بنظر میاد.بعد از دمنیشن (که ویلینش شخصیت پردازی درست و حسابی نداشت) این میتونه یه ویلین خوب باشه.اون قسمتی از تریلر که سلاحو از دست کریس گرفت کلی جاخوردم و حدس زدم که با موجودی در حدود وسکر طرفیم. :D:

gm.PNG

آره سومین جک توی سری هست. چه جالب. :D:

اره درسته. نه میدونی از  این نظر گفتم که ظاهرا این غول یا تایرانت درست از همون پشت بامی که گلن و کریس داشتن با هم دیگه مبارزه میکردن بالا اومد، پس اون ساختمون هر چقدر هم ارتفاع داشته باشه باز این غوله از تایرانت های دمنیشن هم خیلی بزرگتره. حالا اینها حدسه و شاید هم درست نباشه. :D:

اره، اما میدونی بنظرم این ویروس از ویروس C هم پیشرفته تره و حتی شاید پای یه انگل هم وسط باشه و از ترکیب این دو تا بوجود اومده باشه. چون از تریلر هم معلومه انگار زامبی تا حدودی هوشمند هستند یا گلن کنترل کامل روی انها داره. خود گلن هم همون اول تریلر اون صحنه که دستش رو گذاشته روی شونه اون زامبی میگه اینها میتونند فرق بین دوست و دشمن رو تشخیص بدن و بعدش هم که با دو تا دستیار یا نوچه اش( اون زنه و اون مرد هیکلی که بیشتر شبیه تالوس بود) داره میره زامبی ها هیچ کاری بهشون ندارن.    

اره اون صحنه هم واقعا خفن بود. :D: باید برای خودش ابهت خاصی داشته و مثل وسکر یه ویلین مغرور و خونسرد باشه. اما چه حیف که تمام این غرور و عزت اخر انیمیشن بر باد میره. بنظرم خود کپکام هم دیگه باورش شده که نمیتونه دوباره ویلینی مثل وسکر بسازه. :D: 

  • خوشم اومد 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 13 دقیقه قبل، MohammaD گفته است :

اره درسته. نه میدونی از  این نظر گفتم که ظاهرا این غول یا تایرانت درست از همون پشت بامی که گلن و کریس داشتن با هم دیگه مبارزه میکردن بالا اومد، پس اون ساختمون هر چقدر هم ارتفاع داشته باشه باز این غوله از تایرانت های دمنیشن هم خیلی بزرگتره. حالا اینها حدسه و شاید هم درست نباشه. :D:

اره، اما میدونی بنظرم این ویروس از ویروس C هم پیشرفته تره و حتی شاید پای یه انگل هم وسط باشه و از ترکیب این دو تا بوجود اومده باشه. چون از تریلر هم معلومه انگار زامبی تا حدودی هوشمند هستند یا گلن کنترل کامل روی انها داره. خود گلن هم همون اول تریلر اون صحنه که دستش رو گذاشته روی شونه اون زامبی میگه اینها میتونند فرق بین دوست و دشمن رو تشخیص بدن و بعدش هم که با دو تا دستیار یا نوچه اش( اون زنه و اون مرد هیکلی که بیشتر شبیه تالوس بود) داره میره زامبی ها هیچ کاری بهشون ندارن.    

اره اون صحنه هم واقعا خفن بود. :D: باید برای خودش ابهت خاصی داشته و مثل وسکر یه ویلین مغرور و خونسرد باشه. اما چه حیف که تمام این غرور و عزت اخر انیمیشن بر باد میره. بنظرم خود کپکام هم دیگه باورش شده که نمیتونه دوباره ویلینی مثل وسکر بسازه. :D: 

آره شاید بلندتر باشه وشایدم از ساختمون داشته بالا میرفته. :D:

آره منظورم دقیقا همین بود.دقیقا یه چیز پیشرفته تر از جاوو ها که هم یه جور زامبی بودند و هم دستور میگرفتند و از این حرفا.(قیافه ی کریس اون وسط دیدنی بود. :D:) همونطور که توی تریلر هم میگه ، گلن هم توی آمبرلا و هم توی ترایسل کارمیکرده و یه جورایی به ماه عسل داشته های این دوشرکت دسترسی داره.

آره کاملا معلومه که یه مجرم فراری مثل گلن باید همدستانی داشته باشه. ولی چیزی که جالبه ، دیالوگ گلن توی آخر تریلره:

حالا دیگه دور دورماست...من خواهان انتقامم...

بنظرت انتقام شخص خاصی رو میخواد بگیره یا رویداد خاصی؟ :D:

شاید این انتقام به آمبرلا و ترایسل مربوط بشه.چون بهرحال دوبار بخاطر شخصیت های ما از کار بیکار شده. :D:

 

 

  • خوشم اومد 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در ۱ ساعت قبل، Antivirus HQ گفته است :

آره شاید بلندتر باشه وشایدم از ساختمون داشته بالا میرفته. :D:

آره منظورم دقیقا همین بود.دقیقا یه چیز پیشرفته تر از جاوو ها که هم یه جور زامبی بودند و هم دستور میگرفتند و از این حرفا.(قیافه ی کریس اون وسط دیدنی بود. :D:) همونطور که توی تریلر هم میگه ، گلن هم توی آمبرلا و هم توی ترایسل کارمیکرده و یه جورایی به ماه عسل داشته های این دوشرکت دسترسی داره.

آره کاملا معلومه که یه مجرم فراری مثل گلن باید همدستانی داشته باشه. ولی چیزی که جالبه ، دیالوگ گلن توی آخر تریلره:

حالا دیگه دور دورماست...من خواهان انتقامم...

بنظرت انتقام شخص خاصی رو میخواد بگیره یا رویداد خاصی؟ :D:

شاید این انتقام به آمبرلا و ترایسل مربوط بشه.چون بهرحال دوبار بخاطر شخصیت های ما از کار بیکار شده. :D:

 

 

اره درسته(البته میدونی قضیه جاواها کمی فرق میکرد. اونها اخرین دستوری رو که قبل از الوده شدن بهشون داده شده بود مدادم تکرار میکردن که این مربوط به یکی از خاصیت های ویروس تی ورونیکا میشد چون ویروس سی از ترکیب اون ویروس با ویروس جی ساخته شده بود.)

اما همونطور که گفتم اینجا ظاهرا با ویروسی سر کار داریم که بر خلاف زامبی های کلاسیک تا حدودی سطح هوشیاری میزبان رو حفظ میکنه. فکر کنم نمونه این ویروس رو توی امبرلا کورپس و مانگای heavenly island هم داشتیم و طبق شواهد این دو تا با RE7 ارتباط تنگاتنگی دارند. چون توی RE7 هم با یه ویروس هوشمند طرف هستیم که میتونه سطح هوشیاری میزبان رو در حد بیکر ها نگه داره.

حالا بخوام بیشتر توضیح بدم، قبلا تایید شده بود که مانگا و امبرلا کورپس با هم دیگه ارتباط مستقیم دارن و ارتباط هم بیشتر از شرکت چینی جدیدی به اسم Sheng-Ya سر چشمه میگرفت، که ظاهرا تولید کننده این ویروس هوشمند جدید با استفاده کارها و تحقیقات قبلی امبرلا(توی امبرلا کورپس مزدورهای این شرکت سعی دارن این اطلاعات رو بدزدن) هست و جالبه لوگوش یجورایی برعکس لوگوی امبرلا هست و خیلی ها میگن همون لوگویی هست که روی عکس هلیکوپتر که توی دموی RE7 پیدا شده هست.

الان با شماره جدید مانگا ظاهرا تایید شده مانگا رسما مثل مانگای قبلی یه پیش مقدمه برای RE7 هست و باهاش ارتباط داستانی داره. چون توی مانگا از یکی از دشمن های RE7 که ظاهرا از نمونه های اولیه تولیده شده بوسیله ویروس هست رونمایی شده. فکر کنم خودت بتونی حدس بزنی کدوم دشمن هست. :D:

O3tgiBo.jpg

یه شواهد دیگه ای هم هست که دلالت بر ارتباط داستانی مستقیم بین مانگا و RE7 میکنه، اما چون اسپویل داستانی از RE7 میشه دیگه بیشتر توضیح نمیدم. :D:

با این تفاسیر بنظرم این انیمشن قبل از RE7 رخ میده و مثل انیمشن های قبلی یه جور prequel هست، و احتمالا از نمونه های اولیه همین ویروس هوشمند داخلش استفاده شده و یا ویروسی که به ساخته شدن ویروس هوشمند RE7 کمک کرده. با این وجود نمیدونم چرا سنت شکنی کرده و بر خلاف انیمیشن های قبلی چند ماه بعد از RE7 اکران میشه. شاید واقعا یه دنباله باشه و پیش زمینه نباشه و همه این تئوری ها اشتباه باشه. کسی چه میدونه. :D: 

در مورد انگیزه گلن از انتقام هم، بنظرم بیشتر یه انتقام شخصی باشه. شاید ایده کلیشه ای و پیش پا افتاده ای بنظر برسه ولی کپکام دیگه عادت کرده. همونطور که گفتی یه دانشمند دیوونه که به کارهای ترایسل و امبرلا دسترسی داشته و حالا میخواد برای خودش کسی بشه. توی تئاتر هم رایان هاوارد یکی از دانشمندهای سابق امبرلا بود که میخواست یجورایی مثل وسکر برای خودش اسمی دست و پا کنه اما خب عجل مهلتش نداد.:D: اینجا بعدی میدونم با سناریویی غیر از این طرف باشیم. فقط دلم برای ربکا میسوزه، اونجا مجبور بود با ریان و دختر روانییش سر و کله بزنه و اینجا با گلن. :D: 

  • خوشم اومد 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

big like . کاملا درسته بخاطر همین گفتم ویروس پیشرفته تر از c.

هرچند هنوز توی انیمیشن کاملا مفهوم نیست که این ویروس تاچه حد میتونه هوش قربانی رو سرجاش نگه داره.

درمورد انیمیشن ها کاملا حرفت درسته.البته که انیمیشن ها یه جور Linked-intera- preview از بازیهای قبلی و بعدیشون هستند و فکر کنم RE:Damnation هم یه چیزی حدود 25 روز بعد از RE6 منتشر شده بود. :D:

درمورد زامبی های h.island هم باید بگم همشون توی یه طیف نبودند و کلا یه رنج خاصی داشتند.مثلا زامبی های اپیزود 3 رو با زامبی های اپیزود 19 ,و یا حتی اون جلاد رو نمیشه گفت دقیقا مثل هم هستند. میدونی که چی میگم. :D:

ولی درکل درسته و خیلی دقت بالایی داری.من خودم اصلا روی قضیه ی آمبرلا کورپس مهر non.canon زدم و دراپش کردم. :D:

والا هنوز نتونستم تئاتر آخری رو ببینم ولی حق باتوئه. ربکا این همه مدت نبود، حالا که اومده باید تا سر بره تو حوادث. :D:

 

  • خوشم اومد 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممکن هست این فرد همون هانک خودمون باشه ؟ قیافش میخوره . :DD:

  • خوشم اومد 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 1/4/2017 در 02:10، AbbasMa گفته است :

ممکن هست این فرد همون هانک خودمون باشه ؟ قیافش میخوره . :DD:

اتفاقا تو بعضی از این ویدئوهایی که فن ها درباره تریلر جدید انیمیشن ساخته و نقدش کرده بودن یا واکنش نشون داده بودن، دیدم بعضی هاشون از این تئوری ها داده بودن و گلن رو با هانک مقایسه کرده بودن و طبق این عکس گفته بودن شاید خودش باشه. :D:

HUNKGLEN.jpg  

اون عکس سمت راست فکر کنم هانک از اوتبریک 2 باشه و تنها بازی که بدون ماسک نشونش میده، منتها چون خودم سری اوتبریک رو بازی نکردم مطمئن نیستم. :D:

به شخصه فکر نمیکنم اینطور باشه و در کل با عقل جور در نمیاد. با چیزی که از تریلر دیدیم اصلا به تیپ کاری و شخصیتی هانک نمیخوره که بخواد یدفعه شخصیتش 180 درجه تغییر کنه و از یه مامور مخفی و کارکشته تبدیل بشه به یه دانشمند دیوونه و ویلین تمام عیار. :D: ضمن اینکه اصلا هانک دانشمند نبود. 

ولی در کل بنظرم هانک شخصیت جالبی بود و پتانسیلیش مثل شخصیت های منفی مثل نیکولای و کارلوس به هدر رفت.(البته میدونم کارلوس واقعا شخصیت منفی نبود و اگر هم برگرده قطعا یکی از پروتاگونیست های بازی هست.)

راستی این عکس هم باحاله lol :D:

VENDETTA.jpg   

با اینکه احتمالا تصادفی هست، اما شباهت جالبی با هم دارند :D:

  • خوشم اومد 4

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یه چیزی در مورد اویل دو ریمیک بگم دوست دارم که کلاسیک سوم شخص باشه دست نبرن توش خیلی بهتره خاطرات ما رو خراب میکنن.:)

  • خوشم اومد 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 1/11/2017 در 19:06، MohammaD گفته است :

اتفاقا تو بعضی از این ویدئوهایی که فن ها درباره تریلر جدید انیمیشن ساخته و نقدش کرده بودن یا واکنش نشون داده بودن، دیدم بعضی هاشون از این تئوری ها داده بودن و گلن رو با هانک مقایسه کرده بودن و طبق این عکس گفته بودن شاید خودش باشه. :D:

HUNKGLEN.jpg  

اون عکس سمت راست فکر کنم هانک از اوتبریک 2 باشه و تنها بازی که بدون ماسک نشونش میده، منتها چون خودم سری اوتبریک رو بازی نکردم مطمئن نیستم. :D:

به شخصه فکر نمیکنم اینطور باشه و در کل با عقل جور در نمیاد. با چیزی که از تریلر دیدیم اصلا به تیپ کاری و شخصیتی هانک نمیخوره که بخواد یدفعه شخصیتش 180 درجه تغییر کنه و از یه مامور مخفی و کارکشته تبدیل بشه به یه دانشمند دیوونه و ویلین تمام عیار. :D: ضمن اینکه اصلا هانک دانشمند نبود. 

ولی در کل بنظرم هانک شخصیت جالبی بود و پتانسیلیش مثل شخصیت های منفی مثل نیکولای و کارلوس به هدر رفت.(البته میدونم کارلوس واقعا شخصیت منفی نبود و اگر هم برگرده قطعا یکی از پروتاگونیست های بازی هست.)

راستی این عکس هم باحاله lol :D:

VENDETTA.jpg   

با اینکه احتمالا تصادفی هست، اما شباهت جالبی با هم دارند :D:

من نمیدونم چرا حس میکنم این یارو از دوستای وسکر بوده. قیافه و سن سالش شبیه آدمایی تو همون زمنه است. در ضمن من بازم حس میکنم ایدا رو توی این داستان میبینم. نمیدونم چرا.

شاید بیشتر به خاطر اون صحنه بحث کریس ولیون همچین حسی دارم

  • خوشم اومد 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×