رفتن به مطلب
Wolfwand Rubel

راهنمای قدم به قدم بازی

پست های پیشنهاد شده

سلام خدمت دوستان عزیز

در خدمتتون هستیم با راهنمای کد ورونیکا

توصیه: از مهماتتون صحیح استفاده کنید. منابع این باز کم هستند.

 

شروع

 

شروع بازی از سلول زندان است. ابتدا گیاه را از گوشه سلول بردارید. سپس وارد صفحه آیتم شده و روی لایتر گزینه : Equimp کلیک کنید. سپس روی دفترچه از که داخل آتم دارید کلیک کنید و آن را باز کنید تا از صفحه آیتم حذف شود. پس از دیدن دمو چاقو شکاری را از روی میز بردارید و همچنان فندک را در دست داشت هباشید. خارج از در یک دستگاه سیو است. اینک ریبون را برداشته ( شما لازم است یکبار در طیبازی به این نقطه برگردید پس اگر حس میکنید ممکن است این اینک ریبون جای اضافی بگیرد اصلا آن را برندارید) فشنگ کلت را برداشته و به سمت انتهای راهرو بروید و از پله ها بالا بروید. حالا وقتش است که چاقو را به دست بگیرید.

پس از مشاهده دمو پیشنهاد میشود با چابکی از زیر دست زامبی ها به سمت مستقیم که کلر ایستاده بدوید. در صورتی که حی کنید از عهده اینکار بر نیمآییدو با چاقو  به سر زامبی ها ضربه زده و خود را به در روبرویی برسانید.

پس از مشاهده دمو حالا سلاح دارید. وارد در کوچک در سمت سنگ های شکسته شوید.

در این محوطه فعلا چیزی وجود ندارد. کسیر را ادامه دهید و از راه پله چوبی بالا بروید. انتهای بالکن چوبی یک گیاه است. آن را برداشته و وارد اتاق شوید . توی حلق شما یک زامبی است. فرار ، چاقو کلت هر کدام را که ترجیح میدهید. ولی باقی را نکشید. وارد دری شوید که میبنید. در یان اتاق هم فعلا چیزی نیست. به سمت انتهای راهرو رفته به به هیچ وجه در ابتدا فشنگ کلت روی طاقچه را بر ندارید. به انتهای اتاق رفته و از حمام آخر تیر کلت را بردارید. سپس تیر کلت روی طاقچه را بردارید. شیشه شکسته و زامبی داخل میپرد و سلاح دوتایی برای شما می اندازد. « را برداشته و با ترکیب چاقو کلت وسلاح جدید باقی زامبی ها را بزنید.

به اتاق که برگردید دو زامبی به فاصله کم از شما قرار دارند. بهتر است ابتدا آنی که به در خروجی نزدیکتر است را بزنید و بعد از یکی بعدی که پشت سرتان است دور شده و آن را با تیر بزنید. سایرین را با مانور یمان میزها از پا در آورید. یک بسته خشاب کلت و یک گیاه سیبز ونقشه زندان از این اتاق بدست یم آید

میتوانید از ابتدا بگریزید. فرق چندانی نمیکند.

وقتی از در خارج شوید به نظر میرسد موجودی از زیر راه پله شما را نگاه میکند. اهمیتی نداده وبه مسیرتان ادامه دهید. در راهروی بعدی 3 آدمخور وجود دارد و یکی داخل یک فنس. پس از کشتن دوتا اولی به سمت انتها بدوید . سومی در پیچ راهروست. آن را یا بکشید و یا بگریزید.

در اتاق جدید شما با موضوع جدیدی روبرو هستید. صندوقی وجود دارد که می بایست تمام وسایل فلزیتان را در آن بگذارید. پس چاقو کلت فشنگ کلت و فندک ( در صورت همراه داشتن اینک ریبون) را در جعبه قرارد اده واهمیتی به ناله وزوزه آدمخور ها ندهید. آنطرف تعدادی گلوله راکت لانچر وکمک اولیه میبنید. به آنها دست نزنید.چون نمیتوانید فعلا آنها را خارج کنید.

وارد در شوید . با سمت آنسوی اتاق بروید ودمو را ببینید. سپس روی پنلی که کنار دری که باز نیمشود هست کلیک کنید تا برق وصل شود. سپس به سمت در خروجی بروید.

سلا ح های خود را تماما از داخل جعبه برداشته و از اتاق بیرون بروید.

در کنار کرکره بزرگ پنلی وجود دارد. پس از زدن آن چنیدن آدمخور به سمت شما می آیند با حفظ خونسردی به سمت در اتاق راهرو برگردید و با استفاده از سلاح دوتایی چند لحظه صبر کنید وبعد بشکه را بزنید تا همگی در یک فروند حمله به هوا بروند وکارتان ساده تر شود. از داخل کرکره  کپسول آتش نشانی را بردارید و به وارد فنسی شوید که رامبی ها گشوده اند. از روی تیغه گیوتین کلید را بردارید. سپس به سمت ابتدای بازی باز گردید. (قبرستان)

 در ارهرو بعدی سگ ها به شما حمله میکنند. توصیه میشود ابتدا فرار کنید وبعد سر پیچ بایستید ودخلشان را بیاورید. دو تاسگ بیشتر نیستند. سپس پیش ار ورود به در به سمت چپ رفته وقفل در فنسی را باز کنید تا راه برگشتتان ساده تر شود.

زامبی ها در مسیر حضور دارند. خود را به قبرستان برسانید وبا کپسول آتش نشانی آتش را خاموش کنید و کیف آلمینیومی را بردارید.

به قسمت آیتم ها رفته و روی چمدان کلیک کنید و گزنه check  را انتخاب کنید. سپس چمدان را چرخانده و طوری بگیرید که سمت باز شدت در به سوی شما باشد. روی آن کلکیک رده تا چمدان را باز کند و TG-1 را در یافت کنید. سپس بازگردید و به جایی بروید که میبایست سلاح های خود را در جعبه امنیتی قرار دهید.

پس از باز گشت، TG-01 را درون جعبه قرار ندهید. به آنسوی اتاق بروید و حتما یک وسیله فلزی بردارید وبرای چند لحظه از درگاه عبور کنید تا پنجره ها و در قفل شود. اگرا ینکار را نکنید چند لحظه بعد با انبوهی از زابی ها گیر خواهید افتاد که برای دفاع از خودتان حتی سلاح هم ندارید. سپس به اتاق بعدی بروید و بر روی میز کلیک کنید( روی میز یک نوت با رنگ متفاوت وجود دارد) تا مدال عقاب را بگیرید. سپس به اتاق قبلی بر گردید و بر روی دستگاه پرینتر سه بعدی کلیک کنید. پس از روشن کردن دستگاه مدال نقره ای را داخل دستگاه قرار دهید و سپس  بر روی صفحه کار TG-01 را قرار دهید.

چند لحظه بعد پینتر سه بعدی تکمیل شده و مدال جدید را بردارید. پس از خاموش کردن اخطار امنیتی از اتاق بیرون بروید. و خود را به مکانی برسانید که پیشتر در آنجا استیو را برای اولین بار ددیه بودید. پس از زدن زامبیها بر روی دروازه بزرگ کلیک کرده مدال را بر روی در قرار دهید.

 

 

 

 

 

 

  • خوشم اومد 5

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بخش دوم: قصر متروکه

پس از عبور از در به مسیر مستقیم ادامه دهید( در هایی که در اطراف میبینید قابل عبور نیستند) کمی بعد به یک پل میرسید که جیپی مسیر را بسته است. در کناره پل راهی وجود دارد از آن رفته و از کنار جیپ بگذرید . پس از پایان مسیر به سمت جیپ برگشته ومهمات (تیر کلت) را بردارید. سپس گیاهان را برداشته در صورت نیاز استفاده و در صورت عدم نیاز آن را ترکیب کنید.

و جعبه آلمینیومی را مستقیم هل دهید تا بر روی آتش ها قرار بگیرد از روی آن عبور کرده و خود را به راه پله برسانید.

پس از بالا رفتن راه پله با چند آدمخور روبرو میشوید که در حال پرسه زدن هستند. می توانید آنها را بزنید که اینکار زیاد توصیه نمیشود( مخصوصا با حجم احتمالی مهماتتان) دری در سمت راست خود مشاهده میکنید به سوی آن نروید و در عوض به سمت فضای تاریک ومه آلود روبرویتان بروید. دو زامبی در ان بخش برای خودشان تلو تلو میخورند. در صورت امکان آنی که نزدیک به راه پله است را بزنید. (اگر قصد دارید آنها را نکشید)

از پله ها بالا بروید و وارد در شوید

در این بخش سگ وجود دارد. آنها را بزنید( پیشنهاد میشود با یک تیر سگ ها را انداخته و بعد با چاقو آنها را بزنید تا در مهماتتان صرفه جویی کنید) سپس وارد قصر شوید ( در صورتی جا ندارید نیازی نیست سنگ چشمک زن را بردارید) از پله ها بالا رفته و به سمت راست حرکت کنید و خود را به در برسانید.

اولین اتاق ذخیره بازی پیش روی شماست!

کپسول آتش نشانی ، و سایر وسایلی که نیازی ندارید( توصیه میشود تنها یکی از دوسلاح چاقو یا دو تفنگ اتومات را به همراه بردارید) سپس به انتهای اتاق بروید .پس از برداشتن گیاه، کمد کوچکی که کنار اتاق است را به سمت دوربین هل دهید. و کارت زیر آن را بردارید.

سپس از اتاق خارج شده و به طبقه پایین بروید. بر روی پیشخوان آنجا یک کامپیوتر ویک بسته تیر کلت وجود دارد. وارد ایتم ها شده و بر روی کارت کلید کنید و گزینه Check  را انتخاب کنید. پشت کارت یک پسورد وجود دارد آن را به خاطر بسپارید.سپس بر روی کامپیوتر کلیک کرده و کارت را وارد کنید و بعد پسوردی که پشت کارت بود را در کامپیوتر بزنید. پس از اتمام کار در ها باز میشوند. با اینحال ابتدا به سمت در آبی رنگی بروید که در سمت چپ سالن وجود دارد. پیش از ورود به اتاق به آیتم خود بروید و بر روی Lighter (فندک) گزینه Equip  را انتخاب کنید و بعد وارد در شوید.

انبوهی از خفاش ها بالای سرتان در حرکتند ولی مادامی که فندک روشن در دست شما باشد به شما نزدیک نمیشود. بر روی شیر آب یک کمک اولیه درون دستشویی یک خشاب تیر کلت و در کنار حمام یک کیف آلمینومی دیگر وجود دارد. همه آنها را برداشته وبار دیگر  خود را به اتاق سیو رسانده  و آنها را در صندوق قرار دهید. سپس به سالن اصلی برگشته و وارد دری که در سمت راست قرار دارد شوید. 4  آدمخور در اینجا حضور دارند . پس از زدن آنها گیاه قرمز کنار صندلی را برداشته ویکراست به سمت اتاقی بدوید که درا نتهای راهرو قرار دارد و وارد آن بشوید.

تیر کلت را برداشته وبه سمت مورچه جواهر نشان بروید و بر روی آن کلیک کنید. پس ازد یدن دمو وارد مکان تازه باز شده رفته و سکان کشتی را از کنار اتاق بردارید. و به هیچ چیز دیگر دست نزنید.

از اتاق بیرون بیایید و به سمت خروجی بروید. پس از دمو به همین اتاق برگردید و بر روی چراغ چشمک زن کلیک کنید. سپس از بین تصاویر دو سلاح موجود در معما را انتخاب کنید .

دمو را ببینید (  واقعا با چه کسایی تو این بازی طرفیم!) و از باز گردید.

دمو

از در خارج شوید. به سمت چپ حرکت کرده و از پله ها پایین بروید. از زیر راه پله بسته تیر کلت ونقشه را بردارید و سپس به سوی دیگر حرکت کنید. پیکان های زنبورکی را برداشته و بر روی صفحه شبیه به صفحه فرمان کلیک کنید و بعد سکان را روی آن جا بزنید.

دمو

سوار زیر دریایی شوید و بر روی کنترل پنل کلیک کنید.

دمو

پیش از بالا آمدن از نردبان بر روی محفظه انتهایی زیر دریایی کلیک کرده تا side pack را بدست آورید. سپس از نردبان بالا بروید.  خط سفید را دنبال کنید و وارد اتاق بعدی شوید . آدمخورها را بزنید و سپس به سمت در سمت چپ اتاق حرکت کنید.

دمو

فندک را به دست بگیرید و ادامه دهید. در آنسوی راهرو اتاقی وجود دارد.

وارد اتاق که شدید اولین بریدگی به سمت چپ رفته وسوار آسانسور شوید. طبقه بالا دسته فرمان برداشتن جرثقیل را میبینید. ابتدا گزینه  up را انقدر نگه دارید تا به انتهای مسیر برسد و بعد گزینه Left در صورتی که دسته را رها کنید کار خراب میشود. سپس سلاحتان را اماده کرده و از آسانسور پایین بیایید.

به سمت جایی بروید که باز شد و بر روی پنل کلیک کنید

دمو

پیش از اینکه از یمین و یسار روی سرتان بپرند عقب نشنینی کرده وشلیک کنید. معمولا یک زامبی آخر سینه خیز می آید وسلاحتان را هدر ندهید. پس از نابودی انها بر روی آسناسور حمل بار رفته و کارت و پیکان ها را بردارید. سپس تمام مسیر را برگشته و به همانجایی بروید که آدمخور های درون مه را دیدید و دری در سمت راست قرار داشت.

 

 

 

 

 

  • خوشم اومد 5

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

محوطه نظامی

به محض ورود کرم غول آسایی از زیر زمین بیرون میآید. توصیه میشود به سرعت به سمت در بزرگ در کناره حیاط بدوید( کرم شما را تعقیب نمیکند فقط به طور رندوم ظاهر میشود)

پس از ورود ابتدا به سمت راهروی سمت راست بروید . از پله ها بالا رفته و به در انتهای  سالن وارد شوید. در این بخش هیچ جانوری موجود نیست.

بر روی میز کلیک کرده تا زوبین را بدست آوردید

به سمت در اصلی بازگردید

کات سین

گیاه قرمز را از روی صندلی برداشته و وارد در روبرویی شوید. اینجا رختکن است. زامبی ها را بزنید و از در سوی دیگر اتاق خارج شوید. اینجا دوزامبی هستند که نیازی به زدن آنها نیست( در صورت مهارت کافی) وارد استخر شوید و بروی شیر فلکه دستی کلیک کنید وشیر فلکه را راه بندازید. کلید را برداشته وبرگردید. ( وارد ادامه راهرو نشوید)

وارد آخرین در باقی مانده شوید. تعدادی آدمخور آنجا هستند . آنها را بزنید . گیاه را از کنار اتاق برداشته و وارد اتاق انتهایی شوید. با کلید به دست آمده روی در کلیک کنید تا به شما زوبین منفجره بدهد.

باز گردید و راهرو را ادامه دهید

پس از خروج از در به سمت وسط حیاط حرکت کنید

کات سین

با مانور صحیح هر جور شده خود را به راه پله برسانید. به سمت دری بروید که درا نتهای راهروست. آن را گشوده  و وارد شوید.  (حتما تا اینجای بازی سلاح انفجاری میبایست همراهتان باشد).  به بخشی با دو در میرسید. در سمت راست اتاق سیو است وارد آن شوید و هر چیزی که برای رویارویی با یک باس نیاز است بردارید. بسته قرص وسایر متعلقات موجود در اتاق را داخل صندوق بگذارید .

کارت نقره ای را بردارید و به سمت در دیگر موجود در راهرو بروید.

سلاح انفجاری دستتان باشد.

به سمت راست تصویر بروید و سلاح ها را بردارید به سمت در باز گردید

کات سین

با سلاح انفجاری به جانور شلیک کنید پس از کشتن او در پایین باز میشود وارد در شوید

کات سین

به مهمات استیو رحم نکنید. (این تنها باری در بازی خواهد بود که شما او را به دست میگیرید) هر جنبنده ای را بکشید. وارد در سمت چپ استیو شده و همه را قلع و قمع کنید سپس برگشته و مسیر را ادامه دهید. از پله ها پایین رفته همه را بکشید سپس دوباره از پله ها بالا بروید و راه را تا شیر سنگی ادامه دهید.

کات سین

به دنبال استیو بروید.

کات سین

از روی بشکه ها مهمات را بردارید . به سمت در کوچکی بروید که دراتاق موجود است. آن را باز کرده و به سمت اتاق انتهای راهرو بدوید. از روی دیوار سپر عقاب را برداشته و دوباره برگردید واز در بزرگ اتاقی خارج شوید که استیو آنجاست.

سگ  ها درا ین منطفه حضور دارند میتوانید آنها را نزده و وارد دری که در سمت راست قرار دارد بشوید. از محل کرم بزرگ بیرون می آیی. راه را بی معطلی ادامه داده وخود را به در بزرگی برسانید که پیشتر شما را به داخل محوطه آزمایشی هدایت کرد با کارت نقره ای کر کره را باز کرده و خود را به بالای پله ها جایی که پیشتر اشفورد را دیده بودید برسانید. روی نرده ها علامتی وجود دارد. سپر عقاب را روی آن بگذارید وکارت را بردارید.

سپس به قصر برگردید( در میانه راه دو تایرانت زرد دیگر از پشت سرتان می آیند اهمیتی به آنها نداده وبگریزید.

پس از ورود به قصر متوجه  زامبی ها خواهید شد. خود را به اتاق سیو برسانید و سلاح های لوگر را روی در انتهای اتاق کار بگذارید. سپس در صورت تمایل سیو کرده و سلاح قوی بردارید و وارد اتاق شوید. پس از برداشتن مهمات

بر روی کامپیوتر کلیک کرده و عدد 1971 را وارد کنید.

کاتسین

جانور را بکشید و وارد راه باز شده شوید.

 

 

  • خوشم اومد 5

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قصر آلکسیا

 

مسیر را ادامه دهید. پس از بالا رفتن از راه پله با دو تایرانت یک دست دیگر روبرو میشوید. ( فرار زیاد توصیه نمیشود ولی غیر ممکن نیست) خود را به در اصلی قصر برسانید. به محض ورود به قصر خفاش ها را میبینید. فندک را Equimp کرده و به بالای پله ها بروید( در دیگری در هال موجود است ولی یک تایرانت یک دست دیگر در آنجاست به علاوه 15 تیر کلت ویک بسته تیر زوبین و یک اینکریبون در صورتی که نیازی به این تجهیزات ندارید کلا وارد اتاق نشوید) بالای پله ها پس از برداشتن کمک اولیه وتیر کلت،  دری وجود دارد وارد آن شوید

کات سین

وارد اتاقی شوید که در آن نزدیک شماست. روی جعبه موسیقی کلیک کرده

کات سین

کلید نقره ای را بردارید و از اتاق خارج شوید. گیاه را برداشته و مسیر را به سمت دیگر راهرو ادامه دهید . تیر کلت را از روی میز بردارید و به سالن خفاش ها بازگردید.

خود را به اتاق سیوی برسانید که پیشتراز آن آمده اید .ازا تاق خارج شده سپس از پله ها پایین رفته و وارد دربی شوید که در سمت راست هال پایین قرار دارد ( راهرویی که قبلا استیو در یکی از اتاقهایش زندانی شده بود) سلاحتان را آماده کرده و (بعد از استفاده از کلید نقره ای) وارد دری شوید که در سمت راست تصویر قرار دارد. دو تایرانت یک دست در این اتاق هستند.پس از کشتن آنها ار وسط میز کنفرانس مدال عقاب را برداشته و ازروی صندلی نیز تیر کلت را بردارید و از اتاق خارج شوید

یکبار دیگر میبایست به ابتدای بازی برگردید. خود را به جایی برسانید که پیشتر تیغه گیوتین آنجا قرار داشت( جایی که کپسول آتش نشانی را برداشته اید)  پس از رسیدن به آنجا وارد محفظه گیوتین شده و سپر را بر روی دیوار قرار دهید. در باز شده و دو زامبی به شما حمله ورخواهند شد. پس از نابودی آنها وارد در بعدی شوید. زامبی ها را نابود کنید (از بشکه ها کمک بگیرید وبه آنها شلیک کنید) سپس وارد در کوچک شوید( در سوی دیگر راهرو به صندوق آیتم بازی خواهید رسید و کافی است از روی جعبه جلوی در بالا رفته و آن را هل دهید  تا به دستگاه سیو برسید)

وارد یک درمانگاه میشوید روی قفسه ها کلیک کنید تا اسپری را به شما بدهد سپس وارد دری شوید که در نزدیکی تختی است که یک کیسه جسد آنجاست

کاتسین

 

پس از ورود به اتاق متوجه 3 زامبی نالان خواهید شد که توصیه میشود دخلشان را بیاورید. در انتهای اتاق یک بسته تیر کلت و یک کیف آلمینویمی قفل خواهید یافت. آن ها برداشته واز در خارج شوید.

نگران صدا هستید؟ بله بایدم هم باشید. کمی جلوتر دمویی میبنید که دلیل صدا را خواهید فهمید.

زدن این یکی مانند بقیه نیست ولی حرکت این زامبی بیشتر حالت رندوم دارد پس از مقابلش جاخالی داده و او را بزنید. (فرار نکنید این زامبی کلید قدم بعدی را در دست دارد) پس از اینکه دخلش را آوردید چشم آبی را از روی جسد برداشته و وارد اتاقکی شوید که درانتهای همین اتاق است. روی پیکره نیم تنه ماکت انسان کلیک کرده وچشم را درون حدقه قرار دهید.

فندک را به دست بگیرید ووارد زیر زمین شوید. در میان راه گیاه سبز را بداشته ومسیر را ادامه دهید. در بعدی سرشار از زامبی است. آنها را نابود کرده ومهمات را از روی میز بردارد وی وارد در بعدی شوید.

اینجا معمایی وجود دارد که دانسته های رزیدنت قبلی را اندکی به چالش میکشد. روی مجسمه کلیک کنید و شمشیر را بردارید. گاز به بیرون فوران میزند. با حفظ خونسردی دسته مجسمه بیون آمده را هل دهید ( یکم سریعتر،  نمیخواهید که خفه شوید)

1fRX1.jpg

پس از چرخانده 180 درجه ای مجسمه گاز هامحو ودر اتاق باز میشود. شمشیر را روی تابوت قرار داده وزامبی که بیرون میپرد را بزنید. از داخل تابوت نوار موسیقی پیانو را بردارید.

برای اتمام این بخش باید هنگام خروج از محوطه زندان این موارد همراهتان باشد:- داروی انعقاد خون (Homestatic medicine) و کارت نقره ای و آبی

توجه داشته باشید پس از بازگشت دو زامبی اینجا خواهند بود.

حال به ابتدای بازی برگردید و داروی انعقاد خون را برای رودریگو ببرید ( میتوانید اینکار را نکنید ولی دیگر به فندک نیازی ندارید و معامله آن با لوک پیک بسیار خوب است. علاوه بر این در سناروی کریس شما به فندک نیاز پیدا خواهید کرد) پس از دریافت لوک پیک خود را به محوطه نظامی برسانید.

از در اصلی وارد راهرو شوید میتوانید وارد اتاقی شوید که در سمت راست راهرو هست و با کلیک کردن بر روی کشو ها یک بسته تیر بدست بیاورید (نیازمند لوک پیک) سپس خود را به حیاط برسانید. دیواره فنس کشی را دنبال کرده و از نردبان پایین بروید. با استفاده از کارت آبی نرده را بردارید.

وارد دری شوید که کنار پمپ گاز وجود دارد. سپس نرده را با استفاده از کارت باز کنید وجی لانچر را بردارید. به هیچ وجه وارد در بعدی نشوید. دو تایرانت زرد رنگ یک دست آنجا انتظار میکشند . باقی این بخش به عهده کریس خواهد بود.

باز گردید و وارد اتاق دیگر شوید. درصورتی که آدمخور ها را با استیو زده باشید چیزی در این اتاق نیست. روی کمد شیشه ای کلیک کنید تا نارنج های اسیدی با بگیرید. به سمت دیگر اتاق رفته و تیر کلت را بردارید.

باز گردید و خود را به در بالای پله ها برسانید. بر روی کله شیر کلیک کنید تا تیر کلت بدست بیاورید و سپس با آسانسور به طبقه 2F بروید. بر وری کارتخوان کلیک کنید. اجساد را نادیده بگیرید و به از راه پله کوچک بالا بروید .نارنک های جی لانچر را برداشته پایین بیایید و روی دری که آنجاست کلیک کنید تا باز شود. سپس به سوی انتهای اتاق رفته و روی مانیتور کلیک کنید وشش ضلعی را بردارید. دوباره روی آن کلیک کرده و با تصویر را روی عکس اسکلت زوم کنید.

0uRG9.jpg

بازگردید و پیش از بلند شدن زامبی ها خود را به درب کوچک برسانید . در حیاط هستید. از پله ها پایین آمده و وارد راهرو مرکزی( در زیر پله) شوید. با استفاده از کارت نقره ای کرکره قفل شده را بگشایید و از پله ها بالا بروید. در اتاق بعدی روی پنل در کلیک کرده و عدد 1126 را وارد کنید. وارد اتاق شوید.  و در نظر داشته باشید که چند لحظه دیگر با سرعت جت میبایست از این اتاق بگریزید ( اینو گفتم که سعی نکنید از بالای جسد محقق بپرید که نمیشه)

روی تابلو اسکلت کلیک کنید .

کات سین

با نهایت سرعت ازاتاق بیرون بدوید و حتی برای یک لحظه وقت خود را هدر این ماهی قرمز های برقی نکنید. سپس با همان سرعت به سمت در خروجی دویده و خود را به راه پله برسانید.

دوباره خود را به آسانسور برسانید وبه طبقه 1F بروید. دو زامبی را بزنید و وارد اتاقی شوید که در انتهای راهروست. تصویر اسلکت را روی دیوار در جای خالی مدال قرار دهید

کات سین

کلید طلایی را از روی ماکت بردارید و خود را به قصر اشفورد ها برسانید. در حیاط قصر روی زمین چیزی برق میزند شش ضلعی بعدی را بردارید و وارد در اصلی قصر شوید.

کات سین

ار پله ها بالا رفته و در سمت چپ راه پله را با کلید نقره ای باز کنید. وارد اتاق شده مهمات را از روی میز ها بردارید و بعد رول آهنگ پیانو را در پیانو قرار دهید .

کاتسین

مورچه جواهر نشان را بردارید و از در خارج شوید . درحالی که کلید طلایی را دارید به طبقه پایین رفته و روی در سمت راست  کلیک کنید . درا نتهای راهر دست راست یک در وجود دارد . آن را با کلید طلایی باز کنید و وارد شوید.

 

 

 

 

  • خوشم اومد 4

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فرار

در این اتاق معمایی موجود است . درزیر تصاویری که روی دیوار وجود دارد دکمه ای موجود است که میبایست به تریتب فشرده شود. (راهنمای معما در طوماری درون همین اتاق است)

1- تابلوی ورونیکا(زنی که فنجان در دست دارد) / ضلع غربی اتاق

2- مردی که دو دوقلوی سرخ مو را در آغوش دارد / ضلع شمالی

3- مرد موقرمزی که فنجان در دست داد / ضلع شرقی

4-مرد موقرمزی که دیس در تصویر دارد (دیسی آبی و سفید رنگ) / ضلع شمالی

5- پیر مرد سفید مویی که کوزه ای درت صویرد ارد / ضلع شرقی

6 مرد بلوندی که در تصویر شمعدان دارد (در کنار تابلوی ورونیکا قرار دارد)/ ضلع غربی

7- تابلوی بالای پله که عکس اشفورد کوچولو در آن است.

 

کاتسین

کوزه را بردارید. وارد بخش وسایل شده و کوزه را بچرخانید تا بتوانید داخل آن را چک کنید. مورچه قرمز را برداشته و رهسپار خانه الکسیا اشفورد شوید.

گول محیط آرام دفعه پیش را نخورید درون مه تعداد زیادی آدم خور وجود دارند. پس از نابودی آنها به تایرانت های یک دست میرسید. فرقی نمیکند پیشتر از شرشان خلاص شده باشید یا نه. دو تایرانت آنجا هستند. به جای خفاش ها نیز انبوهی از آدمخور ها حضور دارند. بالای پله و در راهرو اتاق اشفوردها نیز هستند. خود را به اتاق الکسیا اشفورد در سمت راست راهرو برسانید. بر روی جعبه موسیقی مورچه قرمز را قرار دهید تا درب جعبه باز شود . صفحه موسیقی را بردارید و خود را به اتاق دیگر اشفورد ها برسانید.

مورچه آبی را روی جعبه موسیقی گذاشته و سپس دیسک موسیقی را در آن قرار دهید. از پله ها بالا بروید. هیچ موجودی آنجا نیست. از روی صندلی سنجاقک تزئینی را بردارید. وارد ایتم شده و گزینه check  را بزنید تا بال های سنجاقک را بکنید. و بعد بدنه آن را بر روی تصویر مورچه که روی دیوار نقش بسته است قرار دهید .

از نردبان میان اسب ها بالا بروید. اینک ریبون را برداشته و جعبه را به سمت راست هل بدهید تا بتوانید به بالا کمد برسید شش ضلعی نهایی را از روی ان بردارید و از پله ها پایین آمده و خود را به اتاق اشفورد ها برسانید.

کات سین

خود را به اتاق سیو رسانده و شش ضلعی های سنگی را بردارید. به سمت حیاط قصر بروید.

کاتسین

دنبال استیو به سمت زیر دریایی بروید.

کاتسین

خود را به اتاقی برسانید که در کنار آکواریوم است. در انتهای اتاق شش ضلعی های سنگی را بر روی پنل قرار دهید 

نزد استیو بروید

کاتسین

اهرم را از داخل جت برداشته و خارج شوید. خود را به اتاق آکواریوم رسانده ووارد درب کرکره ای دیگر اتاق شوید. از روی پل عبور کنید و وارد در شوید. سپس با استفاده از بالابر به طبقه بالا بروید و وارد درب انتهایی شوید. اهرم را روی پنل قرار دهید

کاتسین

از روی پل جدید عبور کنید و خود را به درب برسانید. از روی اجساد عقب اتاق کلید را بردارید وباز گردید. با استفاده از بالابر به طبقه همکف رسیده وبر روی پنل کنار در کلیک کنید:

pLzzX.jpg

با استفاده از کلید در را باز کنید و وارد شوید. اینجا اتاق سیو است. تیر های کلت و نارنجک انداز را از روی جعبه ها برداشته و هر چیزی که به ذهنتان میرسد برای ناک اوت کردن یک تایرانت دو متری گرز به دست لازم است بردارید( تیر آتشین یا گراند لانچر توصیه میشود)

در صورت نیاز سیو کنید وسپس به انتهای اتاق بروید. جعبه ای که میتوانید هل دهید را داخل آسانسور هل دهید و جعبه بعدی را مانند تصویر زیر به داخل آسانسور ببرید:

yisP8.jpgcl6g6.jpg

در صورتی که قصد سیو دارید پیش از کلیک کردن روی در اینکار را انجام دهید. به محض کلیک کردن روی در زمان معکوس بازی شروع خواهد شد. سوار آسانسور شوید وسلاح قوی خود را در دست داشته باشید.

کاتسین

باید هر چه سریعتر خود را به هواپیما برسانید. از محوطه نظامی(جایی که پیشتر کرم غول آسا را دیده اید) بیرون خواهید آمد. از در کوچک که به سمت قصر است خارج شوید. به سمت راه پله بدوید

کاتسین

تا جایی که میتوانید از این نکره خاکستری فاصله بگیرید و به او شلیک کنید. اگر روی زانوهایش افتاد گول نخورید و نزدیکش نشوید. این تایرانت میبایست زده شود تا بتوانید ادامه دهید. پس از اینکه با صورت روی زمین افتاد به سمت پله های بدوید و خود را به زیر دریایی برسانید. سپس دوباره خود را به درب کنار آکواریوم رسانده و وارد آن شوید به سمت جت بروید و سوار شوید.

کاتسین

سیو کنید(این توصیه شوخی نیست. واقعا سیو کنید) سپس هرچه تیر گراند لانچر دارید را بردارید. در مورد کمک های اولیه نیز این امر صادق است. وارد در شوید.

کاتسین

این جانور یکی از بد عنق ترین موجودات بازیست .بر روی پنل کنار در کلیک کنید تا تایرانت را تا حد امکان از شما دور کند. این پنل با تاخیر شارژ میشود. پس تا زمانی که صدای بیب آن را نشنیده اید نمیتوانید دوباره از آن استفاده کنید. به سمت پاهای تایرانت شلیک کنید . از مقابلش فرار کنید و حواستان باشد زیاد به عقب هوایپما نزدیک نشوید تا او فرصت نکند شما را پایین بیندازد. در صورتی که شما را به زمین انداخت بلافاصله از زیر دستش فرار کنید. به محض شنیدن صدای بیب به سمت پنل برگشته و دکمه را فشار دهید . در صورتی که تایرانت پایین نیفتاد به اندازه کافی به او تیر نزده اید. این روند را تکرار کنید و نهایتا او را با جعبه بیرون بیندازید.

"اگر بار اول موفق نشدید نگران نباشید اغلب افراد به طور متوسط 5 بار در این بخش میمیرند"

وارد در شوید

کاتسین 

 

پایان بخش اول بازی- اکوادور

 

 

  • خوشم اومد 3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بخش دوم بازی - قطب جنوب

کاتسین

از نرده پایین بروید و مسیرتان را تا انتها ی راه ادامه دهید" وارد هیچ دربی نشوید" . از راه پله پایین بروید."به سمت چپ نپیچید!" مستقیم وارد در روبرویی شوید.

اتاق سیو. سلاح های سبک از قبیل کلت و زوبین بردارید. (در صورت نداشتن مهمات کافی چاقو هم مفید خواهد بود) تیرهای زوبین را از روی میز بردارید و گیاه سبز را از کنار کمد. بازگردید و از پله ها بالا بروید( فعلا به راهروی سمت چپ تصویر وارد نشوید)

وارد دری شوید که کنار راه پله است. درا نتهای اتقا پیش از برداشتن شی درخشان روی کمد کلیک کرده تا تیر کلت و کمک اولیه را بردارید. از روی قفس کناری نیز تیر کلت بعدی را برداشته و سپس شی درخاشن را که زوبین آتشین است بگیرید. 

به محض اینکه سعی کنید برگردید آدم خور ها زنده شده و به شما حمله میکنند. عقب نشینی کرده و آنها را بزنید. سپس اتاق را ترک کرده و به سمت جت داغون شده برگردید و وارد در بزرگ شوید.

به سمت چپ تصویر رفته و ارد در شوید. بسته تیر کلت را از مقابل در فنسی و بسته دیگر را از روی میز بردارید. سپس به سمت اتاق سیو برگردید و به راهروی دست چپ بپیچید. 

اگر میتوانید حتما حشره را  بزنید. در صورتی که نتوانستید و به شما چسبید بی مهابا به سمت در انتهای راهرو بدوید.

در این حالت دو راه وجود دارد:

راه اول: حشره روی شما تخم گذاشت.

اگر حشره روی شما تخم گذاشت باید صبر کنید لارو آن متولد شود . تا آن زمان آدمخورهای محوطه را بزنید و خود را به دری برسانید که روی آن کلمه weapone نوشته شده است. در صورتی که لارو متولد شود شما سمی شده اید و نوار قلبتان Poison میشود و اگر سریعتر فکری به حال خودتان نکنید خواهید مرد. گیاه آبی در راهرو حشرات است ولی هرچقدر هم سریع باشید نمیتوانید بدون زدن حشرات از آن استفاده کنید. زدن حشرات با کلت کاری دشوار و با سلاح های قویتر هدر دادن تیر است. درا تاق weapone  کلید را از روی نوار نوقاله برداشته و به انتهای اتاق بروید. بر روی قفسه زیر کلیک کرده وکلاشینکف را بگیرید . سپس باز گردید. در صورتی که سمی شده اید اگر زیاد وقت تلف کرده باشید کم کم حال کلر وخیم تر میشود. اگر دیدید که خیلی لنگ میزنید یک گیاه یا کمک اولیه مصرف کنید.

به محض ورود به راهرو حشرات از همانجا با مسلسل هردو حشره را بزنید و سپس از گیاه آبی استفاده کنید:

 LxVYh.jpg

 

سپس دوباره وارد دری شوید که از ان امده اید.---ادامه بازی---

راه دوم: حشره شما را سمی نکرد و تخم نگذاشت 

باید به شما آفرین گفت! آدمخور ها را بزنید و وارد دری شوید که روی آن کلمه weapone  نوشته شده است. پس از زدن آدم خور ها کلید را از روی نوار نقاله بردارید و باز گردید .

ادامه بازی---

دری در این اتاق وجود دارد که روی پله هاست . از کلید استفاده کرده و وارد آن شوید. از پله های یخ زده بالا بروید و بر روی پنل لوله کلیک کنید . سپس از پله ها پایین آمده و وارد درب در سوی دیگر شوید. یک تیر شلیک کنید سگی به سمت شما میدود آن را بزنید. مستقیم ادامه داده تا به جایی  برسید که نور چشمک زن آبی در آنجاست . سگ را بزنید و کلید آبی را فعال کنید. برای انکار میبایست از انتهای راهروی آن وارد شوید که دور آن نوار زرد و مشکی دارد. از آنجا بیرون آمده و مسیر را ادامه دهید تا به یک تو رفتگی برسید. سگ را بکشید و دستگاه را فعال کنید تا برق وصل شود.

سپس به اتاق سیو باز گردید.

مهم: حشرات همچنان در راهرو هستند به این معنا که هر چقدر شما بروید و باز گردید آنها همانجا خواهند بود. 

کتابخانه را درا تاق سیو هل دهید تا مسیر مخفی باز شود. بر روی کم کلیک کنید و دکمه را بفشارید. 

کاتسین

وارد اتاق شوید وگلدان را از کنار اتاق بردارید. .ارد آیتم شده و گزینه Check را انتخاب کرده وزیر گلدان را ببینید تا کلید اتاق ماشین را بدست آورید.

از اتاق خارج شده واز پله ها بالا بروید. خود را به در بزرگ برسانید وداخل شوید. اینبار مسیر سمت راست تصویر را پیش گرفته و در را بگشایید. 

توصیه: روی هیچ چیز کلیک نکنید به انتهای اتاق رفته و در را بگشایید. شیر فلکه را بردارید و خارج شوید.

به سمات در قبلی باز گردید.

کاتسین

مسیر راهرو را ادامه دهید و وارد در بزرگ نشوید در عضو به در آنسوی راهرو بروید . بر روی دستگاه ماشینکاری انتهای اتاق Valve را قرار دهید.گیاه سبز وآبی را از گشوه اتاق بردارید. شیر فلکه جدید را گرفته و خود را به طبقه پایین برسانید.  و وارد اتاقی شوید که روی  آن BOW نوشته شده است. توصیه میشود از دست عنکبوت ها فرار کنید در انتهای اتاق روی جعبه یک بارکد وجود دارد.

5MisU.jpg

 

دلیل نزدن عنکبوت ها این است که مادامی که آنها را نزنید سرعتشان کند وتنها سم میپاشند ولی هنگامی که آنها را بزنید سریع شده و روی شما میپرند. انتخاب با خودتان است.

به سالن اصلی برگردید و وارد فرو رفتگی شوید:

ZT1Bd.jpg

 

بر روی صفحه پنل که چراغ آبی دارد کلیک کنید  سپس روی جعبه ای که برروی نوار نقاله است کلیک کرده و برچسب بارکد را روی آن بزنید و بعد نوار نقاله را راه بندازید. به اتاق عنکبوت ها برگردید و ماسک گاز را از کنار در بردارید. سپس از اتاق بیرون رفته و خود را به اتاق بالای یخ زده که در تصویر بالا دیده میشود برسانید. از پله های یخی بالا رفته و شیر فلکه را روی پنل جا بزنید.

کاتسین

از پله ها پایین بیایید و در صورتی که تجهیزات مورد نیاز برای روبرو شدن با خرچنگ مسموم عظیم را ندارید به اتاق سیو برگشته و سلاح هایی را برگزینید که میتوانید از فاصله دور با آنها شلیک کنید. نارنجک انداز را برندارید. زوبین آتشی بهترین گزینه است. بعد از زدن باس بعدی نوبت به کریس خواهد رسید و او همه چیزهایی که شما در صندوق نهاده باشید را خواهد گرفت . 

در صورتی که گیاه آبی دارید بردارید. و به جای ماشین برگردید. سلاح آلفرد اشفورد را بردارید

کاتسین

دور محوطه تیر کلت، و کمک اولیه را همراهتان بردارید و بعد از روی پل بروید.

کاتسین

این هم جناب الکساندر! از ا و فاصله بگیرید و تا حد امکان در مسیر بار قرار نگیرید. با سلاح آلفرد اشفورد به قلب او شلیک کنید. در صورتی که تیر هایتان تمام شد و او نمرد از زوبین آتشین استفاده کنید.

کاتسین

پایان بخش کلر ردفیلد 

 

  • خوشم اومد 3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کریس ردفیلد - اکوادور

 

آنقدر حرکت کنید تا به رودریگو برسید

« کاتسین»

وحشت نکنید (خصوصا اگر با قوم خویش این موجود در اویل 3 برخورد کرده اید!) به انتهای اتاق رفته و تمام تیر ها کلت خود را بردارید. و از اتاق خارج شوید.

کرم شما را تعقیب نمیکند ولی الا معنی این حرف این نیست که به شما صدمه نمیزند. با اینحال با کمی مهارت میتوانید دخلش را بیاورید ( میتوانید به آسانسور انتهایی خود را رسانده وآن را فعال کنید و تا زمان رسیدن ان اطراف بدوید ولی اینکار توصیه نمیشود) با تیر کلت به او شلیک کنید. بهترین بخش محوطه برای مبارزه در تصویر زیر نشان داده شده است.

پس از زدن کریم یک کاتسین مشاهده میکنید. در صورتی که فندک را به رودریگو داده باشید او فندک را به شما پس میدهد. به اتاق سیو باز گشته و بر روی مجسمه ای که جام دردست دارد کلیک کنید. پس از فشردن دکمه جام او را با فندک روشن کنید تا دو سلاح اتوماتیک را به شما بدهد . 

سپس از اتاق خارج شوید.خود را به اسانسور برسانید و به طبقه بالا بروید. اینجا همانجایی است که پدر استیو را مشاهده کردید. آدم خور ها را بزنید و وارد در بزرگ شوید. به انتهای تانک رفته و دکمه را فشار دهید تا تانک از جلوی آسنسور کنار برود . با آسانسور پایین بروید.

در راهرو مهمات و گیاه مشاهده میکنید. توصیه میشود همین الان آنها را بردارید. کمی جلو تر به یک در میرسید . این در اتاق سیو است ولی توصیه می شود که واردش نشوید. جلوتر روی زمین یک باتری پیدا میکنید. باتری را بردارید و به سمت اتاق سیو بازگردید.

«کاتسین»

همانطور که پیشتر گفته شد بهتر اسا عنکبوت ها را نزنید. بدون شلیک کردن خود را به اتاق سیو برسانید.  در صورتی که سمی شده اید یک گلدان گیاه آبی گوشه اتاق است. نارنجک انداز اسیدی ، گیاه و سایر مهمات را بردارید و به انتهای اتاق بروید. و روی کشو ها کلیک کنید:

دومی - سومی - اولی 

با شنیدن صدای کلیک کشوی آخری را باز کنید. سلاحی که به شما میدهد برای تیر اندازی نیست و فقط موجب میشود انتهای بازی برای شما بازی فرعی مرسناریز باز گردد. آن راد اخل صندوق بگذارید.

از اتاق خارج شده و به سمت بالابری بدوید که از آن امده اید( اگر فرار میکنید اصلا نباید درنگ کنید)  به جایی برگردید که پدر استیو کشته شد . در آنسوی اتاق مذکور یک بالا بر هست. بارتی را روی آن کار بگذارید و سوار شوید و به راهرو بعدی بروید. سمت چپ روی میز یک کلید و یک فایل اس. آن را بردارید. از در خارج شوید .

کاتسین

به سمت آسانسور با در مشبک بروید و به طبقه B1F   بروید.  در مقابل سرشیر سنگی یک راه پله برایتان باز شده از آن پایین بروید. توصیه میشود وینچستر را در صورتی بردارید که سلاح کافی برای مقابله با دو هانتر را ندارید. اگر وینچستر را بردارید راه باز میشود وشما میتوانید از آب عبور کرده و از نردبان آن سوی مسیر بالا بروید ( یک آدمخور در آب است . از همان روی سکو زمانی که بلند شد به او شلیک کنید تا دخلش بیاید. ) راه پله به راهرو عنکبوت ها و اتاق سیو مذکور راه دارد. یادتان باشد اگر از نردبان بالا بروید باز هم باید از نردبان بازی را ادامه دهید زیرا بالا بر اکنون طبقه بالاست. 

به هر صورت  دری در کنار راهپله فلزی که با تکان دادن وینچستر (شاتگان) حرکت میکند وجود دارد. پس از برداشتن تیر کلت وارد در شوید.

 مسیر را ادامه داده و گیاه را بردارید. بالای پله ها روی کامپیوتر کلیک کرده تا محفظه پایین برود و فشنگ کلاشینکف را دریافت کنید( اگر سلاح دست شماست نه دست کلر در این صورت بهترین استفاده این است که آن را در صندوق قرار دهید.)

 وارد در بزرگ شوید. در این هال هیچ جانداری موجود نیست- فعلا- وارد در دیگر اتاق شوید و به هیچ وجه شی که بر روی زمین چشمک میزند را برندارید. از در های اتوماتیک بگذرید و تمام مهمات و مواردی که در اتاق موجود است بردارید. سپس روی قفسه مواد شیمیایی کلیک کرده و با کلید آن را باز کنید. سپس دما را روی 128 تنظیم و دکمه را بزنید. ماده را دریافت کنید و از اتاق خارج شوید.

در صورتی که ققصد مبارزه با هانترها را دارید سلاح مناسبی( جز وینچستر که در این موارد به درد هیچ چیز نمیخورد) انتخاب کرده و حالا شی چشمک زن را بردارید.

کاتسین

توصیه من فرار به سمت دری است که از امده اید است . در صورتی که نمیخواهید فرار کنید سعی کنید لوله سلاح را به سمت پایین بگیرید تا به هانتر بخورد.

پس از خروج از اتاق خود را به آسانسور با در تاشو برسانید و به طبقه 2F بروید. آدمخور های نوظهور را بزنید. سپس از دری که کنار اتاق کنترل است خارج شوید.

کاتسین

به سمت در روبرویی حرکت کنید. در اینجا یکی از ربات های وسکر را میبنید. با حفظ خونسردی صبر کنید تا شعاع نور ربات از مسیر شما دور شود ( این ربات بعد از هر چند ثانیه دو ثانیه مکث میکند) و از فرار کنید. اگر به شعاع نور خوردید نگران نباشید فقط یک هانتر از پشت سرتان در خواهد آمد. 

وارد بخش خرد وخاکشیر شده شوید وبر روی میز کلیک کنید تا side pack و تیر زوبین را به شما بدهد. وارد در دیگر شوید (قبا با کلر از آن گریخته اید) . دستگیره در را بر روی در بی دستگیره گذاشته و وارد شوید. در انتهای راهرو دست راست تصویر یک تانک کوچک است آن را بردارید. در سمت چپ تصویر در لحظه پیچش تصویر یک بسته تیر کلت موجود است.از اتاق خارج شوید.

خود را بار دیگر به آسانسور با در تاشو برسانید و به طبقه 1F بروید. و وارد اتاق شوید( اینجا یکی دیگر از ربات های وسکر موجود است حواستان باشد به آن نخورید) پس از ورود به اتاق، تانک را بر روی ماتکت قرار دهید. فایل و کلید را بردارید و خود را به جایی برسانید که بار اول هانترها را دیدید.

در مسیر حتما نارنجک آتشین را به همراه داشته باشید . وارد اتاق آزمایشگاه که شوید یک کاتسین میبینید و بعد یک تایرانت زرد روبرو میشوید. آن را با نارنجک بزنید.سپس مسیر را ادامه داده و خود را به جایی برسانید  که دسته در را یافتید.

بر روی پنل آنجا کلید را جا بزنید وبه طبقه بالا بروید. از راهرو محوطه نظامی سر در می آورید. اگر دقت کنید تیر های انفجاری کمان بالای جعبه هاست  جعبه را هل دهید تا بتوانید آنها را بردارید. از دیواره شکسته خارج شوید  و به حیاط بروید.

دو هانتر سمی دو طرف شما هستند. یا آنها را بزنید یا بگریزید و خود را به در آسانسور برسانید که چراغ سبز دارد ( سمت چپ تصویر) پس از خارج شدن از آسانسور میبنید که اتاق سیو است. هر چه در اتاق است بردارید و از در کناری خارج شوید.( تیر بار همراهتان باشد) یک هانتر در اینجاست او را بزنید و با بالا بر بالا بروید و خود را به انتهای راهرو برسانید و وارد در شوید.

از روی پل عبور کرده و وارد اتاق تنظیم فشار شوید. بر روی پنل فشار روغن کلیک کنید و مانند زیر عمل کنید:(از راست به چپ بروید)

-->3 - 3 - 3 - 5 -(10) - 5 - 3 -3 

زامبی ها برمیخیزند . آنها را با تیر بار بزنید تا بتوانید سلاح شاتگان را بگیرید. از اتاق خارج شوید و در انتهای پل برروی  پنل کلیک کنید تا پل پایین برود. وارد اتاق شوید و با بالابر پایین بروید. وارد در کرکره ای بزرگ شوید. هانتر را نمیبینید ولی آنجا هست . او را بزنید و از روی پل عبور کنید. زامبیه ارا زده و وارد در کنار آکواریوم شوید. هانتر را بزنید  و با کامپیوتر برق سیستم را خاموش کنید و بعد سنگ های شش ضلعی را بردارید و هال محوطه نظامی برگردید. وارد در کوچک شوید آدمخور ها را زده و از دیوار شکسته خود را به حیاط برسانید. یک زامبی روی زمین است بکشید یا فررا کنید فرقی ندارد . از نردبان پشت طوری پایین بروید. روی اهرم کنار نردبان کلیک کنید تا گاز ها از بین بروند و آدم خور ها را بزنید. و به سمت چپ بروید و وارد در شوید - هانتر را بزنید. وارد در دیگر شوید از روی قفسه ماده شیمیایی را برداشته و باز گردید. خود را به آسانسور تاشو رسانده و به طبقه 1F بروید. وارد اتاق شده و سنگ ها را جا بزنید. اهرم را پایین داده و از پشت پایه تیر های شاتگان را بردارید( حتما شاتگان همراهتان باشد) از پله ها پایین بروید. در اینجا دو عنکوبت و چند تیر نارنجک انداز هست . در صورتی که سلاح به درد بخور و حوصله دردسر دارید برداشتنشان توصیه میشود.

به انتهای اتاق راهرو بروید تا به نردبان برسید. 

خودتان را با استخربرسانید. 

کاتسین

از این هم نترسید. کشتنش فقط زمانبر است. وارد آب نشوید .شاتگان را به دست گرفته و در کناره حوض منتظر شوید تا به کنار آب بیاید( میتوانید تعقیبش کنید ولی وقتتان را بیشتر هدر میدهید) با شاتگان فقط زمانی که کنار استخر آمد شلیک کنید. گفته میشود میتوان بدون زدن هم سپر را برداشت ولی اینکار در عمل کمی سخت است. پس از زدن ماهی قرمز وارد آب شده وسپر را بیابید( اگر سخت است فندک دستتان بگیرید تا راحت تر پیدا کنید) سپس از استخر بیرون آمده و خود را به اتاق سیوی برسانید که عنکبوت ها در راهرو آن هستند( توصیه میشود خود را به آسانسور کنار  تانک برسانید زیر وقت ترک جزیره است وهرچه جا گذاشته باشید اینجا خواهد ماند. )

در اتاق سیو دو ماده شیمیایی که پیشتر بدسست آوردید را با هم ترکیب کرده وبعد نتیجه آن را با سپر ترکیب کنید تا نشان تبر بدست آید. 

در صورت امکان سیو کنید و سپس به سمت دری بروید که باتری کنار آن بود نشان را روی در استفاده کنید

کاتسین

 

پایان بخش کریس ردفیلد - اکوادور

 

 

 

 

 

  • خوشم اومد 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قطب جنوب کریس ردفیلد- پارت A

 

در وهله اول حواستان به آن مار بزرگ درون دیوار باشد. نیازی به استفاده از سلاح های بزرگ نیست چند تیر هندگان شرش را کم میکند. کمی جلوتر زیر هواپیما هم هست( معمولا همه توجهشان به هواپیماست و او را نمیبنند) پس از زدن آن به سمت راهپله انتهای راهرو بروید. وارد در شوید. هیچ کس اینجا نیست. از روی قفسه اتاق تیر هندگان و از میان دو تخت واژگون تیر نارنجک انداز( جی لانچر) و اینکربون را بردارید. سپس از اتاق بیرون آمده و از راه پله پایین بروید.

خبری از حشرات نیست(خدارا شکر!) مستقیم به سمت اتاق سیو بروید. بر روی دیوار تبر را جا بزنید تا در مخفی باز شود. معکب اسباب بازی را برداشته و از داخل صندوق قوطی خالی آتش خاموش کن را بردارید و از اتاق خارج شوید. از پله ها بالا رفته و در انتهای راهرو وارد در بزرگ شوید. ابتدا به سمت راست تصویر بروید و وارد در شوید. روی یخ ها رفته و خود را به شیر فلکه برسانید. توصیه میشود وینچستر در دست بگیرید. پس از باز گشت زامبی ها به سمت شما هجوم می آورند. ضمن حفظ خونسردی سلاح را نشانه رفته وکله نزدیکترین مهاجم را بزنید. (سلاح را به سمت بالا بگیرید) حالا از کنارش بدوید وبدون درگیری بشتر از محوطه یخی خارج شده و به سالن باز گردید. مسیر را به سمت چپ ادامه داده و وارد در شوید. آدمخور ها را زده و از درون بخش فنسی شکل جعبه آلموینیومی و تیر شاتگان را بردارید و خارج شوید.

از روی یخ ها عبور کنید و وارد در شوید.

ربات های وسکر اینجا هستند . وارد درب جلویی شوید.  دراین اتاق پایه چشمک زنی موجود است روی آن کلیک کنید تا مخزن مواد اطفا حریق را بالا بکشد. سپس کپسول را پر کنید و سوار آسانسور شوید و پایین بروید.

آتش را خاموش کرده وآدم خور ها را با تیر بزنید. مگنوم را  از روی نوار نقاله بردارید سپس به انتهای اتاق رفته و آتشزنه را از روی جسد بردارید و روی در قرار دهید و با فندک روشن کنید.

کاتسین

به سمت در بروید و آدمخور روی زمین را بزنید. (قبلا خودش را به موش مردن زده الان زنده است) و در کمد را بازکنید تا تیر های کلت را به دست بیاورید.  به طبقه بالا برگردید و وارد راهرویی شوید که ربات ها را دیدید. راهرو را ادامه داده و وارد در بعدی شوید. پس از خروج از آسانسور وارد در مقابل شوید و پس از ورود وارد در کوچک کنار راهرو شوید. اتاق سیو. به سمت انتهای اتاق رفته و بروی حفره روی دیوار شیر فلکه را جا بزنید. سپس به این سوی دستگاه آمده و برق را روشن کنید. پس از بارگیری مهمات در صورت اینکه هنوز مسلسل دارید بردارید . سپس مکعب اسباب بازی را برداشته و ازاتاق بیرون بیایید. ادامه مسیر سرشار از زامبی است آنها را بزنید. گیاه ها را برداشته و وارد درب انتهایی شوید. 

وارد راهروی باریک شده و مسیر را تا انتها ادامه دهید. بر روی ببر سنگی کلیک کرده و پس از برداشتن یاقوت چشم ها به ترتیب  بست شیر فلکه و تیر مگنوم را بردارید و وارد در داخل راهرو شوید.

کاتسین

بال سنجاقک را از روی زمین برداشته و از روی حشره ها بدوید( آسیبی به شما نمیرسانند) و خود را به در بعدی برسانید وارد آن شوید. از پله ها بالا رفته و روی دستگاه کنار اتاق کلیک کنید. گزینه yes را زده و علامت های زیر را به ترتیب وارد کنید:

AA - تاج - قلب- پیک (درخت مشکی)

سپس اسباب بازی را داخل کشو بگذارید .

کاتسین

انگشتر را از دستش در آورده و اتاق را ترک کنید. به اتاق سیو برگردید و شیر فلکه را با بست شیر ترکیب کنید و خود را به اتاقی برسانید که کپسول اطفا حریق را پر کردید.  با بالابر بالا رفته و روی شیر فلکه شیر را جا بزنید. پس از خالی شدن تانکر از نردبان پایین رفته و سلاحتان را آماده کنید زیرا پس از برداشتن کلید یک هانتر سمی داخل میپرد.

پس از برداشتن کلید و زدن هانتر خود را به هال بزرگ منجمد برسانید(درب کناری) داخل اتاقک فرمان شده و با کلید آن را راه بیندازید

کاتسین

از عنکبوت اجتناب کرده و روی یخ ها بروید حفره ایجاد شده را دور بزنید و از روی زمین وسیله را بردارید. سپس از سوی دیگر گریخته و خود را به همان دری برسانید که از آن آمده اید.  به آسانسور انتهای راهرو رفته و اینبار وارد در نشوید و به این سمت بیایید. یک هانتر سمی آنجاست او را بزنید و بعد وارد در بزرگ شوید. از پله ها بالا رفته و از طبقه بالا چاقو را بردارید. حتما در این زمان میبایست جی لانچر را در صندوق گذاشته باشید و مگنوم وتیرهایش دستتان باشد( به زودی جایتان با کلر عوض میشود و وقتی به حال کریس برگردید از داشتن کلت هرگز خوشحال نخواهید بود!)

زیر پله ها رفته وکلر را آزاد کنید. اگر به خوبی وخوشی کاتسین را دیدید که هیچ این بخش به پایان میرسد ولی اگر کلر از هوش رفت میبایست برای او سرم بیاورید. سرم در جایی است که مگنوم را برداشتید(زیر زمین)

پس از برداشتن سرم بازگردید .

کاتسین

 

پایان بخش کریس ردفیلد - A - قطب جنوب

 

 

  • خوشم اومد 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بخش کلر ردفیلد - پارت 2 قطب جنوب

در صورتی که سمی شده باشید میبایست حتما گیاه استفاده کنید.

(دستگاه سیو وجود ندارد بیخود نگردید) از درون صندوق هر چه مسلسل دارید بردارید به علاوه سه کمک اولیه کامل سلاح انفجاری را درون صندوق قرار داده و جعبه آلیمنیومی را باز کنید. از اتاق خارج شوید. کمی جلوتر گیاه بیرون میزند. آن را با مسلسل یا کلت بزنید. به مسیر ادامه دهید دوباره گیاه بیرون میزند. آن را بزنید و وارد در شوید.

آدمخور درون زندانی که در آن باز است را بزنید و از راه پله کوتاه بالا بروید. نترسید این آدم خور ها هرگز زنده نمیشوند.

بالای پله ها پوشه را از زیر توپ بردارید. هندل را بچرخانید تا توپ کریستالی بیرون بیفتد.خیلی سریع از زیر سنگ به سمت توپ کریستالی بدوید( اگر رویتان بیفتد خواهید مرد. )

توپ را بردارید و خیلی سریع زیر سنگ بگذارید. سنگ روی گوی می افتد. سپس خیلی سریع کارت را بردارید. اگر لحظه ای غفلت کنید له خواهید شد.

پس از برداشتن کارت سنگ متوقف میشود. خود را به در کوچک کنار زندان برسانید. کارت را روی دستگاه بزنید و وارد شوید.

مسیر را ادامه بدهید

  • خوشم اومد 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بخش کلر ردفیلد - پارت 2 قطب جنوب

در صورتی که سمی شده باشید میبایست حتما گیاه استفاده کنید.(دستگاه سیو وجود ندارد بیخود نگردید) از درون صندوق هر چه مسلسل دارید بردارید به علاوه سه کمک اولیه کامل سلاح انفجاری را درون صندوق قرار داده و جعبه آلیمنیومی را باز کنید. از اتاق خارج شوید. کمی جلوتر گیاه بیرون میزند. آن را با مسلسل یا کلت بزنید. به مسیر ادامه دهید دوباره گیاه بیرون میزند. آن را بزنید و وارد در شوید.آدمخور درون زندانی که در آن باز است را بزنید و از راه پله کوتاه بالا بروید. نترسید این آدم خور ها هرگز زنده نمیشوند.بالای پله ها پوشه را از زیر توپ بردارید. هندل را بچرخانید تا توپ کریستالی بیرون بیفتد.خیلی سریع از زیر سنگ به سمت توپ کریستالی بدوید( اگر رویتان بیفتد خواهید مرد. )توپ را بردارید. سپس به وسط دایره بروید و توپ را use کنید( سریع! اگر درنگ کنید خواهید مرد) سپس به سرعت کارت را بردارید( سریع! درنگ کنید خواهید مرد)پس از برداشتن کارت سنگ متوقف میشود. از پله ها پایین بیاید و وارد دری شوید که کنار زندان است( یک در کوچک)
کارت را روی پنل استفاده کنید و وارد شوید.
به مسیر ادامه دهید
کاتسین
فرار!!!! به سمت بدوید! خود را درگیر تیر اندازی نکنید او نخواهد مرد و شما با او زندانی خواهید شد. (از وسط هم ندوید یکی از دو طرف را انتخاب کرده وبا آخرین سرعت فرار کنید.) حتی اگر تبر به شما خورد فورا خود را سالم کرده و به مسیر ادامه دهید.
اگر درست حرکت کنید بعد از خوردن دومین گیاه به در میرسید
کاتسین
باز هم کاتسین
خونسردیتان را حفظ کنید و دور بزنید و از او دور شوید. مگنوم را در دست گرفته وشلیک کنید. پس از هر شلیک جای خود را عوض کنید. 5 تیر کافی است. 
در صورتی که جواهرات(انگشتر آلفرد و تزئینی آلکساندر ) همراهتان نیست باز گردید و آنها را بردارید. سپس گردنبند کنده شده آلکسیا را برداشته و همه را Check کنید تا الماس ها بدست بیایند وآنها را بر روی تابلوی انتهای راه پله قرار دهید.
شاتگان را به دست بگیرید  و وارد شوید و آدم خور ها را بزنید. در سمت چپ تصویر اولین در وجود دارد. وارد آن شوید. راه پله ای که به سمت بالا راه دارد شما را به مسیر کلر راهنمایی میکند. و اتاقی که صندوق داشت. در صورت نیاز وسایل اضافه خود را خالی کنید. سپس کمد را هل داده و شاتگان را روی دستگیره قرار دهید و نارنجک اندازها را بردارید. 
سپس از اتاق خارج شده وبه همان اتاق کنترل برگردید. با آسانسور پایین بروید. کامپیوتر را فعال کرده وبال سنجاقک را بگیرید. تیر کلت را نیز برداشته و پس از برداشتن گیاهان به راهرو باز گردید. آدمخور ها را بزنید و خود را به اولین دری برسانید که پس از خروج از راهرو باریک میبنید. اینجا دستگاه سیو وجود دارد. از انتهای اتاق کمک اولیه را برداشته و سپس روی میز کلیک کرده تا کلید را بدست آورید. باز گردید و خود را به هال اصلی( که کلر را پیدا کردید ) برسانید و به در بزرگ سمت راست تصویررفته و وارد شوید. وارد در کوچکی که در سمت راست تصویر است شده و خود رابه اتاق سیو برسانید.
در اتاق سیو بر روی دستگاه برق کلیک کرده و برق را قطع کنید. سپس جای وسایلتان را خالی کرده و خارج شوید . از در کناری خارج شوید تا به حوض برسید. از درون حوض روی کوزه کلیک کرده بال سوم و از روی زمین بال چهارم را بگیرید و به هال اصلی برگردید و وارد در سمت راست تصویر شوید. به سراغ مجسمه ببر سنگی رفته و چشم ها یش را بردارید و به هال بازگشته وارد در بالای پله ها شوید
ادمخور ها باز هم آمده اند آنها را بزنید. و خود را به اتاق انتهای راهرو برسانید. تقریبا شبیه اتاق الکسیا و آلفرد در راکفورت است خود را ب اتاقی برسانید که پشت مجسمه در روی در باشد. اگر مجسمه رویش به شماست از در عبور کنید و وارد اتاق بعدی شوید .  بر وی جعبه موسیقی کلیک کنید . درب آن بسته میشود . الماس قرمز را روی مورچه قرار دهید و سپس نوت را برداشته و به اتاق دیگر بروید. بر روی جعبه موسیقی با مورچه آبی رنگ قرار دهید. درب جعبه باز میشود. درون آن صفحه موسیقی را قرار دهید.
کاتسین
از بالای تخت بالا بروید. در روی سطلی روی میز یک سنجاقک پرکنده وجود دارد. آن را برداشته و بال های سنجاقک را با آن کامل کنید. سپس برای رویارویی با باس نهایی آماده شوید.
به اتاق صندوق رفته و هر چیزیکه برای مبارزه با یک حشره دو تنی لازم است را بردارید. توصیه میشود از منابع انفجاری( شامل تیر های زوبین انفجاری و جی لانچر آتشین ) استفاده کنید. همراه داشتن مواد غذایی مناسب و مگنوم نیز توصیه میشود( اصولا باس بسسیار بد قلقی است. از همه توانتان استفاده کنید) سپس در صورت نیاز به اتاق سیو بازگشته وسیو کنید و با سنجاقک و مهمات یاد شده راهی مسیری شوید که با کلر رفتید.
پس از ورود به محوطه زندان یک کاتسین خواهید داشت و کلر یک پوشه به شما میدهد. پوشه را Check  کرده واز لای آن کارت را در آورید. سپس به انتهای راهرو رفته بالای پله ها بروید. آنسوی وارد محوطع وسیعی که بالای خانه مورچه هاست میشوید. بر روی در کلیک کنید و سنجاقک را جا بزنید.
دو آدم خور موجود در صحنه را زده و گیاه ها را از کنار دیوار بردارید. به انتهاس مسیر خود را مقابل سیستم رسانده و کارت را روی دستگاه استفاده کنید. پسورد سیستم :Veronica است. 
و حالا وقت بازگشت ورویارویی نهایی است. مگنوم را به دست بگیرید و وارد شوید. کات سین.
پیش از تلف شدن کلر با یک تیز مگنوم آلکسیا را بزنید
کاتسین
موضوع مهم در مورد مبارزه با آلکسیا توجه زیاد به جانوارنی است که دنبالتان میکنند. توصیه میشود آنها را هر از چند گاهی بزنید. آنها خطرناک نیستند ولی شما را گیر می اندازند. از دست آنها بگریزید( توصیه میشود دو دو سر مسیر قابل تردد) پس از مقدار مشخصی تیر اندازی اگر زنده بمانید ( ) الکسیا به هوا میرود . سلاح را از روی دیوار میانه دو پنل بردارید و او را نشانه بروید. مطمئن شوید زمانی اینکار را میکنید که الکسیا شما را نمیسوزاند. 
یک تیر با سلاح موصوف به او بزنید . 
پایان
اگر سلاحی که پیشتر گفته شد را از درون کمد برداشته باشید, وقتی برای شما مرسناریز باز میشود میتوانید با وسکر و استیو نیز بازی کنید.


 

  • خوشم اومد 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×