رفتن به مطلب

پرچمداران

  1. Wolfwand Rubel

    Wolfwand Rubel

    تحریریه


    • امتیاز

      3

    • تعداد ارسال ها

      390


  2. Kenshiro

    Kenshiro

    مدیر کل


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      228


  3. Splinter cell

    Splinter cell

    کاربر متخصص


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      255


  4. C.Price

    C.Price

    کاربر فعال


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      120



مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در یکشنبه, 19 فروردین 1397 در همه بخش ها

  1. 2 امتیاز
    مشاهده فایل دانلود شبیه ساز دلفین دانلود شبیه ساز مخصوص کامپیوتر و آندروید ارسال کننده Kenshiro ارسال یکشنبه, 19 فروردین 1397 دسته شبیه ساز
  2. 1 امتیاز
    سیو بازی outlast انتی ویروس خود را غیرفعال کنید فایل سیو را از حالت فشرده خارج کنید فایل موجود در پوشه های هر مرحله که میخواهید را در ادرس پایین کپی و جایگزین کنید . پسورد:www.bazitarsnak.ir C:\Users\”windows account name”\Documents\My Games/Outlast www.bazitarsnak.ir.zip
  3. 1 امتیاز
    رگبار» قسمت جدیدی از سری سایلنت هیل است که چند هفته ی قبل وارد بازار شده. این بازی تمام نکات مثبت بازی را حفظ کرده و سازندش Vatra Games نخواسته تغییر آشکاری در بازی ایجاد کند. شخصیت این بازی مورفی پندلتون است که شخصیت بسیار گنگ و مبهمی دارد. در ابتدای بازی شما در زندان ryall state هستید و دلیل زندانی شدن شما مشخص نیست و با پیشروی در این بازی به این حقیقت پی می برید بنا به دلایلی زندانیان باید به یک مکان دیگر منتقل بشوند که مورفی پندلتون هم جزو همان زندانی هاست ولی در بین راه اتوبوس به یک دره ای سقوط می کند و تمام زندانیان و کسانی که در اون اتوبوس بودند کشته می شوند به جز مورفی پندلوتون و افسر پلیس زن… بعد از بهوش آمدن مورفی می فهمیم که او اصلاً قصد فرار کردن ندارد چون با صدای بلند دنبال افرادی هست که در اتوبوس بودند… همان اوایل بازی متوجه می شوید که شما در بازی انتخاب هایی دارید که روی بازی تان کم و بیش تاثیر دارد… اولین تصمیمی که باید انتخاب کنید همان لحظه ایست که افسر پلیس به دره سقوط می کند و شما باید بین کمک کردن و نکردنش یکی را انتخاب کنید… داستان این بازی مثل سری های قبلی این بازی بسیار راز آلود است و شما با پیشروی در بازی باید به داستانش پی ببرید… با ورود به شهر سایلنت هیل شما متوجه می شوید که ماموری تان در بازی مشخص شده و آن هم فرار از این شهر است .... اغلب مبارزات شما در رویارویی با گروهی از دشمنان در محیط باز روی می دهد این اتفاق باعث می شود که مورفی در مبارزه به سلاح های بیشتری دسترسی داشته باشد و همچنین بتواند در مقابله با حمله ی هیولاها به خوبی از خود دفاع کند.? در رگبار مورفی تنها می تواند از یک سلاح در یک زمان استفاده کند، این قسمت بیشتر برای واقع گرایانه شدن بازی طراحی شده و شما مدام مجبور هستید که سلاح های خود را عوض کنید. کپسول های آتش نشانی، صندلی، لامپ و بسیاری از موادی دیگر سلاح هایی هستند که در مبارزات استفاده خواهند شد البته هر کدام از این سلاح ها در صورت استفاده زیاد شکسته و از هم جدا می شوند. مثلا اگر شما با یک چنگک باغبانی در حال مبارزه با یک دشمن باشید بعد از مدتی درگیری قسمت چنگک جدا خواهد شد و فقط چوب آن باقی خواهد ماند.?‍? گزینه های اضافه ای هم مثل دفع حملات برای پیچیدگی مبارزات به بازی اضافه شده است اما تمرکز بسیار کم سازندگان باعث شده که تقریبا نتوانید از این موارد به خوبی استفاده کنید.?? بحث در مورد گرافیک را می توان به چند قسمت تقسیم کرد. مثلاً در مورد طراحی شخصیت ها، جزییات صورت و بدن مورفی بسیار عالی کار شده، لباس ها و موهای او در هنگام حرکت کردن چروک و تکان خواهند شد و حتی در هنگام رفتن زیر آب و باریدن باران او به زیبایی خیس می شود دیگر شخصیت های اصلی هم با این که به هیچ وجه به خوبی مورفی طراحی نشده اند اما قابل قبول هستند. بافت‌های به کار رفته در بازی با دقت طراحی شده است به طوری که جزییات در و دیوار‌ها نمایان است و آثار خرابی در گوشه گوشه آن به چشم می‌خورد.? همچنین طراحی آب هم عالی است و بازتاب انعکاس خود را در آب می توانید به زیبایی ببینید، نورپردازی در بازی کاملا به صورت پویا بوده و شما قادر خواهید بود به‌ وسیله ی چراغ قوه ی خود (که وسیله‌ای جدا نشدنی در این بازی‌هاست) نور را در هر کجای صحنه که دوست دارید بیندازید. نکته ی دیگر که باید به آن اشاره کرد تخریب پذیری محیط است که بسیار محدود و در حد صفر است و فقط محدود به شکستن چند عدد شیشه و یا بریدن اجسام به منظور عبور از آن هاست… در بازی های قبلی Silent Hill موسیقی یکی از تاثیرگذارترین قسمت ها در برخورد های تهدید آمیز بود. این بخش همچنین با مخلوط شدن با سر و صدا های رادیویی، فریاد هیولا ها و صدا های مرموز لحظات بسیار وحشتناکی را به ارمغان می آورد. در مقابل، رگبار در نقاطی که مبارزات جریان دارد بیشتر سکوت حاکم است همچنین موسیقی بازی با این که بسیار زیبا و شنیدنی است اما در اغلب اوقات کاملا غایب است و در حالی که هنوز هم اثر صدا های رادیویی و فریاد هیولا ها در بازی وجود دارد اما می توان بیان کرد که این قسمت دیگر تاثیر خود را از دست داده است. گاهی اوقات موسیقی و صدا های محیط بازی به اثری بسیار بزرگ تبدیل می شود اما اغلب در مبارزه احساس عادی خواهید داشت… ?سایلنت هیل: رگبار عنوانی است که توانسته در برخی از لحظات بسیار درخشان ظاهر شود با این که شاید نتوانید با برخی از گزینه هایی که Vatra در بازی گنجانده به خوبی کنار بیایید اما کار سازندگان در دوباره ساختن شهر قدیمی سایلنت هیل موفقیت آمیر بوده است و هنوز هم یکی از عناوینی است که می‌تواند در سبک Horror و بازی‌های ترسناک حرفی برای گفتن داشته باشد…? www.bazitarsnak.ir @bazitarsnak نقد,برسی,ڪامل silenthil,downpour بازی,رایانه,ای @Ga_benyamin_me
  4. 1 امتیاز
    تشریح تجهیزات اویل کلاسیک: صندوق نوشتار شماره یک نویسنده: Wolfwand Rubel حضور وسیله در بازی: رزیدنت اویل 1 رزیدنت اویل 2 رزیدنت اویل 3 رزیدنت اویل کد ورونیکا نکته 1:هرچند این نوشته حالت طنز داره ولی کسی چه میدونه شاید به اطلاعاتتون اضافه کنه آن یار مهربان... آن غمخوار بازی... آن امید بخش شب های تاریک آرکلی، راکن و راکفورت... جعبه ای قهوه ای رنگ با حاشیه نقره ای در ابعاد 150 در 110 در 110 که در گوشه های اتاق های سیو ، کوچه پشتی، اتاق انتظار اداره پلیس و قبرستان جا خوش کرده و با دیدنش برق شادی سه فاز از چشمان خسته و نامید شما میتراود و به شما نوید ارسال تمامی تجهیزات به صورت وایرلس به تمامی نقاط بازی را میدهد. از کمپانی تولید کننده و مخترع این صندوق اطلاعاتی در دسترس نیست ولی با توجه به تعداد زیاد این وسیله در امکان عمومی و خصوصی و تعدد حضور آن ، میتوان اطمینان داشت که این وسیله از نظر اقتصادی بهینه و به صورت تولید انبوه تولید و در دسترس مشتریان قرار گرفته است. دارندگان این وسیله باید خدا را شکر کنند که تنها تجهیزات از طریق این صندوق منتقل میشود و نه صدا یا موجود زنده .وگرنه آبدارچی شرکت آمبرلا به همان اندازه در جریان تولید سلاح مخوفی که درانتهای بازی رزیدنت اویل 3 مشاهده میکنیم، می بود که عکاس اداره پلیس و پدر غسل تمعیدی کلیسا. ولی تصور اینکه سرایدر پارک از صندوق بازی به عنوان سبد رخت چرک استفاده کند و یکی از محقیقین تراز اول اداره آمبرلا با گشودن در صندوق با انبوهی از لباس های چرک روبرو شود ، فرد را به این فکر فرو میبرد که احتمالا در زمان خرید صندوق به خریدار تاکید میشده از قرار دادن تجهیزات نا مربوط در آن خود داری کنند. صندوق وسیله ای مهربان که توانایی جا دادن همه چیز اعم از تیرو تفنگ تا کلید و گیاه را در خود دارد. علارغم ناشناخته بودن منبع انرژی صندوق، شعاع عملیاتی این وسیله به طرز وحشتناکی بالاست. این شعاع در ابتدا از یک خانه ویلایی با صد اتاق و پنجاه راهرو (و حتی فاضلاب و زیر زمین!)شروع شد، نمونه موجود در شهر راکن کل شهر را پوشش میداد و نمونه نهایی ان در ورونیکا به صورت بین قاره ای عمل میکرد. صندوق هایی که در راکن موجود بودند توانایی تشخیص کاربر را نیز داشتند و هرگز وسایلی را که نفر A در آن گذاشته را به نفر B نشان نمیدادند. حتی اگر نفر B جانش در بیاید و پای صندوق جان دهد. . حتی گاهی برای بعضی از کارکترها، صندوق به خودش زحمت باز شدن را هم نمی داد ! ولی در راکفورت اینگونه نبود . صندوق با پشتکار و وظیفه شناسی ستودنی، وسایل شما را تا قطب جنوب می فرستاد و بعد از قطب به جنوب اروپا. در طول تاریخ بشریت موجودی با چنین توانمندی دیده نشده. موجودیتی جادویی که کمد نارنیا را داخل جیبش میگذارد و به کمد غیب شونده دو قلوی هری پاتر پوزخند میزند! صندوق پیشتاز اقتصاد مقاومتی در بازی های رزیدنت اویل، به شما این امکان را میدهد که هرچیزی را تا آخرین دانه اش استفاده کنید.در نسل های مصرف گرا و پوچ بعدی گزینه leave و sell جایگزین صبر و امید بی پایان شخصیت ها اویل برای یافتن صندوق شد. امیدی که حتی حاضر نبود در بهبوهه درگیری با نمسیس جوهرش را بندازد و یک گیاه بردارد تا از سقط شدن خود و برباد رفتن بازیباز ناتوان جلوگیری کند! صندوق، این اشتراک گذارنده نارنجک ، گیاه و اسپری ، موجودی که در پلید ترین نقاط، کثیف ترین نقاط وگاهی بی ربط ترین نقاط در سکوتی روحانی با حضور ارامش بخشش حال تازه ای به بازیباز میداد.، پس از رزیدنت اویل ورونکیا ، بازی رزیدنت اویل را برای همیشه به دلیل توانایی افسانه ای که در ارسال تجهیزات داشت و تخیلی به نظر می آمد ترک گفت تا خالی بندی های تازه را برای بازی به ارمغان بیاورد. خالی بند هایی از قبیل خوراکی بودن تخمی که از کشتن مار بدست می آید، وجود تیر کلت در بوته گوجه فرنگی و توانایی حمل یک کیف بزرگ به مدت طولانی . تا چندی پیش گمان میشد که این بزرگوار مستطیل شکل برای همیشه بازی رزیدنت را ترک کرده است. ولی اخیرا با آبدیت قیافه خود معلوم شد که این موجودیت مهربان نه تنها نرفته بلکه با قیافه ای متفاوت بار دیگر به بازی پا گذاشته است. سبز-گویی خانواده بیکر هرچه نمونه از راکن باقی مانده را برداشته با تغییر شکل از توانایی های بی حد وحصر آن برای خانه خود استفاده کرده اند.
  5. 1 امتیاز
    تشریح تجهیزات اویل کلاسیک: دستگاه سیو نوشتار شماره دو نویسنده: Wolfwand Rubel حضور وسیله در بازی: رزیدنت اویل های کلاسیک تق تق تتق تتتتق کلیک صدایی که همواره بعد از ان سه حال متصور است: 1 )دستگاه را خاموش کنید 2) هرچه تیر وتفنگ دارید بردارید و به مصاف یه موجود هچل هفت بروید 3) در حالی که نمیدانید پشت در چیست به مسیر ادامه دهید. دستگاه چاپ. کوچک وبیصدا در حالی که هیچ وقت جوهر ندارد! البته از آنجا که صاحبان دستگاه ازا ین امر آگاه بوده اند همیشه برایتان جلوی دستگاه یک جوهر قرار داده اند تا لنگ نمانید. دستگاه های سیو به قدمت تاریخ رزیدنت اویل هستند. در رزیدنت اویل 1 اولین چیزی که میابید ولی سلاح نیست همین موجودیت سیاه چرده است.اینکه نفر اولی که اینک ریبون را برداشت چه فکری با خود کرد خود جای بحث دارد ولی از اینکه چرا در اویل سوروایور اینک ریبون پیدا نمیشود بیشتر موجب سوال میشود! دستگاه های چاپ هر رزیدنت اویل منحصرا مربوط به خود آن نسخه است . این موضوع در رزیدنت اویل 1 و کد ورونیکا قابل درک است . زیرا میتوان فکر کرد جناب اسپنسر واشفورد همه را بر اساس نیاز ساختمان یک شکل سفارش داده اند. ولی چطور ممکن است تمام دستگاه های چاپ رزیدنت اویل 2 و 3 یک شکل باشند؟ از آن مهمتر که تمام این دستگاه های سیو دکور بندی یکسانی دارند و در اطرافشان همواره یک کاغذ و قلم است. البته وقتی شما به سختی از حلقوم یک سلاح بیولوژیکی جسته باشید و یا او 7 بخش از 10 بخش یک نقشه را دنبالتان دویده واستارز گویان با راکت لانچری همقد خودتان به شما شلیک کرده باشد، یا با مردکی قد بلند و تاس وکچل که به هوا نیز اجازه عبور از کنارش را نمیدهد برخورد کرده باشید و زنده خود را به یک دستگاه چاپ رسانده باشید ، تنها به یک چیز فکر میکنید: بوسیدن دستگاه سیو! در بازی رزیدنت اویل 4 با اینحال سیستم جدید تر شده و همه دستگاه های چاپ جوهر سرخودند. امان از وقتی که اینک ریبون نداشته باشید کمبود اینکریبون به اندازه کمبود قشنگ و مواد اولیه در بازی استرس زاست. مخصوصا دور اول بازی همیشه این موضوع رخ میدهد. زیرا شما نیمدانید بیرون در چه خبر است یا چند بار از این نقطه عبور خواهید کرد. چه بسا بیرون بروید و یک عده مشنگ یک سنگ را از بالا به پایین به سویتان هل دهند، یک موجود بد قواره ریشه ریشه بیرون پریده لنگتان را بگیرد به دیوار بکوبد یک دست دراز قوز دار بخواهد مختان را بترکاند وعلی هذا در تمامی رزیدنت اویل ها ، شخصیت ها ایتدا نام خودشان ( نه فامیلشان) را نوشته بعد شماره سیو و بعد نام مکانی که در آنجا هستند این موضوع در اویل 4 شامل نوع بازی و زمان بازی میباشند .موضوع جالب در مورد دستگاه های سیو این است که در مکان های حضور دستگاه سیو هرگز هیچ جاندار برای حمله به شما وجود ندارد. شاید دلیل امن بودن اتاق های صندوق نیز ناشی از همین موضوع باشد. دیده شده که در اتاق های دارای صندوق کم وبیش جانوران مهاجمی مشاهده شده اند ولی در مورد سیو. هرگز. در رزیدنت اویل 2 تنها جایی از بازهاست که اینک ریبون ها رنگی اند! جالب است که هرکسی فقط رنگ خودش را پیدا میکند . زمانی این سیو ها منابع دیدن دموهای بازی بودند. بازی بازان برای نشان دادن دست هنرشان بخش های خاصی از بازی را سیو کرده و بعد مانند سیرک بازیکنان اویل را مجبور میکردند تا مقابل چشم مهمان دوست وآشنا از دست نمسیس گریخته یا خوراک سگ شوند یا یک قورباغه درسته قورتشان بدهد تا جیغ مهمان را در بیاورند و مهمان تایید کند این بازی بسیار ترسناک است ویا مهارت خود را برای در رفتن از صحنه های مهلک به رخ دیگر اویل بازان بکشند. و یا دمویی را که بسیار از نظر آن ها جذاب بوده با این کار سیو کرده وبه اولین اویل بازی که هنوز به آن صحنه نرسیده نشان دهند و لذت بازی را از پهلویش در اوریند.آن زمان هنوز سیو گیم پلی اختراع نشده بود. یکسان بودن تمامی دستگاه های سیو در بازیها نشان دهنده عدالت اجتماعی موجود در بازی های اویل میباشد. کافی است توجه کنید که کارمند دفتری اداره پلیس دقیقا همان دستگاهی را استفاده میکند که نگهبان قبرستان و یا محقیقن آمبرلا. البته این موضوع در رزیدنت اویل زیرو صدق نیمکند وهر بخشی از بازی و هر دستگاه سیوی با دیگری فرق دارد. البته در یک مدرسه قابل درک است. زیرا بعید است در یک مرکز آموزشی دستگاهی زیاد دوام بیاورد. حتی اگر دکتر مارکوس رئیس آن باشد. دستگاه چاپ پس از رزیدنت اویل 4 به طور کلی از بازی رزدنت اویل حذف گردید. هرچند در 4 هم کمابیش میتوان فاتحه آن را به خاطر وجود Continue های متعدد خواند با اینحال ظاهرا آنجا مانده بود. از نسخه 4 به بعد ، دستگاه سیو تبدیل به یک نور چشمک زن شد که در نواحی خاصی بازی را سیو میکرد این امر موجب شد که فکر کنیم دستگاه سیو هم برای همیشه از دست رفته و اتو سیو جای ان را گرفته است . دستگاه سیو که خود به تنهایی امید بخش : خب اگه بمیرم از اتاق سیو در میام به ناگهان با موجودیتی به نام اتو سیو جابه جا شد و به گورستان رزیدنت اویل پیوست البته خودش هم میدانست وقتی لازم نیست از یک مسیر بیست بار عبور شود، معما ها صحنه ها را تغییر دهند ترس بازیباز تنها منحصرا به کشته شدن توسط باس ها در حین دکمه زنی باشد ، نیازی به او نیست!
  6. 1 امتیاز
    تشریح تجهیزات اویل کلاسیک: گیاه نوشتار شماره دو نویسنده: Wolfwand Rubel حضور وسیله در بازی: همه رزیدنت اویل ها توجه: به گیاه زرد در این مقاله پرداخته نمیشود . آبی ، سبز ، قرمز ، در مورد فرق بین مرگی که به یک تف بند است و حالت نهایت سلامتی حرف میزنیم. گلدان هایی کوچک، همواره یک شکل و یکرنگ (حتی با تعداد برگ های یک اندازه!) که برای نخستین بار در مقابل چشمان حیرتزده بازیکنان اویل 1 خودنمایی کرد تا آغازی بر معجزات و کرامات 20 ساله برای تمام شخصیت های پاش پاش شده رزیدنت اویل باشد طبق اطلاعات موثقی که در رزیدنت اویل 1 پرده از راز این گیاهان بر میدارد تا بازیباز از لعنت کردن خودش و سازندگان بازی برای برداشتن گیاه به ظاهر بی مصرف قرمز( و احتمالا حتی دفعه اول سبز!) دست بردارد ، گفته میشود که منشا این گیاهان کوهستان آرکلی بوده وگیاهان دارای " خاصیت دارویی " می باشد.این جمله جزو قصار ترین جملات کل رزیدنت اویل می باشد زیرا در تاریخ بشریت هرگز گیاهی وجود نداشته که بازه درمانی وسیعی همچون این گیاه ها را داشته باشد. به طوری که این گیاه ها، گاز گرفتگی، زخم خوردگی ، سوختگی، موشک خوردگی،سوراخ شدگی، زبان خوردگی، نیش خوردگی، مشت خوردگی ودر آستانه از میان دو نیمه شدگی را در کمتر از 1 ثانیه درمان کرده واخیرا در بازی های مدرن موجب میشود شما توان بیشتری برای شنا کردن داشته باشد تا غول دریاچه شما را نخورد!!! قویا مشخص نیست که در طی 20 سال جان کندن، سازندگان تسلیحات بیولوژیکی چطوربا پودر 4 عدد برگ گیاه پیزوری مجبور به تحمل شخصیت های سریشی شده اند که با اختراع هر ویروس جدید ، همواره این گیاه ها را در اطراف پیدا کرده و با آن زهر سم موجود در ویروس هایی که آن بیچاره ها آنقدر تلاش کرده اند را خنثی میکند. این موضع را نیز باید به دردشان اضافه کرد که این گیاهان گرچه منشا ارکلی دارند، ولی در تمام نقاط جهان از اسپانیا، چین ، آمریکای جنوبی و حتی "قطب جنوب " که هیچ گیاهی رشد نمیکند! وجود دارند و ذره ای از خاصیتشان کم نمی شود! این گیاهان ساده و رنگارنگ توانایی خنثی کردن اثر خطرناک ترین تسلیحات بیولوژیکی را دارد .تسلیحاتی که از طریق پوست، زخم، خراش و هوا منتقل شده و حتی شب پره را جهش میدهد! تسلیحاتی که بشر در بدترین کابوس هایش هم ندیده است. البته شاید خود سازندگان ویروس هم مقصر باشند، احتمالا این گیاه به عنوان اشانتیون به هر کسی که ویروس را خریداریکرده است، داده شده باشد. وگرنه هیچ توجیه منطقی برای وجود گیاه سبز به عنوان تزئینات دکوری و گیاه آپارتمانی آنهام درتمامی مناطقی که ویروس منتشر شده وجود ندارد! با توجه به رنج بالای عملیاتی و افسانه ای این گلدان های کوچک ، این امر نیز به ذهن میرسد که این گیاهان نوعی ماده مخدر باشند ولی بلافاصله با یافتن گیاه آبی این فرضیه به باد میرود. گل آبی وضعیتی خاص در بازی دارد موجوداتی که شما را وادار میکنند از این گیاه استفاده کنید اغلب پشمالو اند و به در و دیوار چسبیده اند، یا به طرز فجیعی چندش آورند و شما در یک لحظه بحرانی خودتان را میبینید که در انبوهی از مایعات زرد رنگ که با صدای فیس بدجوری به سویتان شلیک میشود محو شده اید! واین تازه اول دردسر است زیرا اگر به موقع نتوانید گیاه آبی را پیدا کنید، خواهید مرد. مشکلی که در رابطه با گل ابی وجود دارد این است: یافتن گل آبی یا به طور کلی خیلی سخت است یا با بوته ای از آن روبرو میشوید که بازیکن اظهار میکند: نمیتواند گیاه را بردارد و فقط میتواند استفاده کند! از این موضوع میتوان نتیجه گرفت که ساقه و ریشه این گیاه نیز بسیار مهم است در غیر این صورت کندن چند برگ موج نمیشود گیاه بازیکن را بخورد! فاز رشد و سالم ماندن این گیاه مشخص نیست، از یکسو بازیباز آن را با ریشه اش در می آورد و این گیاه تا پایان بازی همچنان سالم میماند انگار که داخل فریزر بوده! در محیط های دارای نور، و فاقد نور، گرم وسرد ، حتی در محیط هایی با تراکم گازی وحشتناک نیز رشد کرده وسالم میماند. از سوی دیگر این گیاه ها همواره باید در گلدان کاشته شوند به نحوی که در باغچه هم، این گیاه داخل گلدان است. . بازیکنان نیز – جز در اویل0 – همگی پس از برداشتن گیاه، گلدان را به نا کجا آباد پرتاب میکنند! از سوی دیگر، ظاهرا در بازی های رزیدنت اویل، شامل کل شهر راکن، عمارت اسپنسر، روستای پبلو، و در تک تک نقاطی که این گیاه وجود دارد تنها برای بازیکنان قابل روئیتند و لاغیر.این گیاهان با لگد آدمخور ها و هیچ موجودی خراب یا شکسته نمیشوند. یک کاغذ کوچک با دو کپه کوچک رنگی، حالا چطور این کاغذ پس از همه بلاهایی که بیرحمانه بر سر بازیباز می آید و حتی قطار چپ میکند پاره نیمشود یا پودرهایش به باد نمیرود، خود یکی از مهمترین معجزات این جانداران فتوسنتز کننده است اغلب گیاهان سبز در کنار معابر و راهرو ها وجود دارند. ظاهرا از گیاه قرمز برای جنبه تزئینی استفاده شده و در بسیاری از موارد بر روی میز یا سطحی بالاتر هستند. دیدن گیاه آبی بدشگون است و مطمئن باشید هر جا گیاه آبی میبینید، چند لحظه بعد با جانوران زشت بی تریبتی روبرو می شوید که وادارتان میکنند از آن استفاده کنید! در این مقاله به گیاه زرد که نسخه های جدید جایگزین آبی شده است پرداخته نمیشود. در رزیدنت اویل 1 شما اجازه استفاده بی موقع از گیاه را ندارید، از آنجا که توان leave هم ندارید همواره تمام گیاه هایی که جمع آوری کرده اید باقی میماند. البته در بازی اویل 1 هر گیاه حکم شمش طلا را دارد معمولا پایان بازی چیزی نمی ماند که شما بخواهید جا بگذارید! در نسخه دوم اما شما میتوانید از گیاه ها در هر شرایطی استفاده کنید، ولی استفاده در مواردی که سلامتید تاثیری در وضع سلامتی ندارد برای همین معمولا تعدادی از آنها در صندوق باقی میماند . ولی با توجه به امکانات صندوق هرگز در اویل 3 هیچ اثری از آنچه شما در 2 باقی گذاشته اید نیست. حال چه اتفاقی بین 1 2 و 3 افتاده ، در اویل 3 هرچه گیاه حتی در حالت Fineاستفاده کنید ، قویتر وقوی تر خواهید شد. به نحوی که احتمالا غول آخر اویل 3 بهت زده میاندیشد: من غول آخریم یا جیل والن تاین؟ ارج و قرب گیاه ها در بازی به حدی بالا میرود که در اویل 2 جایگزین بلامانع اسپری برای کسانی میشود که قصد دارند راکت لانچر تصاحب کنند. این سیخ های برگدار رنگارنگ، طی نسل ها جان هزاران بازیباز را در سراسر دنیا از You dead شدن نجات داده اند و اثر شفا بخشیشان همچنان در تمامی اویل ها مشهود ومعلوم است. گلدانشان سر سبز/آبی/قرمز باد!
  7. 1 امتیاز
    با ورود واقعیت های مجازی از کمپانی های بزرگ و گوناگون و‌ توجه به بازیهای هارور به صورت سوم شخص مخصوصا تمرکز این بازیها بر روی واقعیت های مجازی شاهد عصری جدید در این ژانر هستیم ، عصری که خیلی وقت پیش با بازیهای موفقی نظیر اسلندر من و در اواخر با P.T و Outlast نشان داده شد و‌ با ورود VR قدم بعدی را برای موفقیت برداشته است . کپکام یکی از کمپانی های بزرگی بود که توجه ویژه ای به این امر نشان داد و تصمیمی چالش برانگیز درمورد برترین بازی خود گرفت به طوری که یکی از افق های پیش روی خود را بزرگترین ناشر بازی های سوم شخص بر واقعیت های مجازی عنوان کرد‌. رزیدنت ایول شاید این سری بازی پس از کش و‌قوس های فراوان و امید و ناامیدهای بیش از حد کمی از چشم افتاده باشد اما با تصمیمی که کپکام برای سوم شخص بودن این بازی گرفت این سری بازی را از سقوط بنوعی نجات داد، نکته مهم دیگر ورود شخصیتهای جدیدی بود که ریسک بزرگی برای شرکت سازنده به همراه داشت.  ایتن ویتنرز مبتدی ، شجاع ، و شاید کمی احمق اولین نگاه ما به این کرکتر است . ایتن ویتنرز پس از گم شدن ناگهانی همسرش بر روی کشتی ای که در آن کار میکرد و رسیدن ویدیویی از وی به دستش عازم دنیای بی رحم بازی شد. دنیایی که در آن علاوه بر B.O.W ها و موجودات جهش یافته خانواده ای نامیرا بنام بیکر در آن حضور داشتند و با سوپرایزهای بی شمار به استقبال ایتن می رفتند. ایتن از معدود شخصیت هایی است که بدون شناخت درست کنترل وی را برعهده میگیریم.شخصیتهای اصلی رزیدنت ایول مانند کریس و ایدا با اینکه اشنایی ای درموردشان در رزیدنت ایولهای‌اولیه نداشتیم ولی با زاویه دوربین کلاسیک (سوم شخص) تا پایان بازی با آنها رابطه برقرار میکردیم و این رابطه را مرهون دوربینی میدانستیم که با این که برخلاف دوربین اول شخص فرصت تعامل چندانی با محیط به ما نمیداد اما لااقل بهتر میتوانستیم با کرکتر قابل کنترلمان ارتباط برقرار کنیم ، چیزی که در اویل های مدرن نیز ادامه داشت و در رزیدنت ایول هفت پایان یافت. حتی بازی برخلاق عنوانی مانند OUTLAST که بیشترین شباهت را با این نسخه داشت ، فرصتی برای دیدن چهره ایتن در اندک دموها و کات سین ها نمیداد و چهره وی جدای از بازی منتشر شد. همینطور چیزی‌که در بازی ای مانند Outlast شاهد آن بودیم نفس نفس زدنها ، ناله کردن و فریاد زدن‌ هنگام دیده شدن توسط دشمنان و یا گیر افتادن در موقعیتهای بحرانی بود بطوریکه آدرنالین گیمر به خودی خود با شنیدن این صداها بالا میرفت و بر ترس وی افزوده میشد ، چیزی که درمورد ایتن و میا دیده نمیشد ! یکی از نقاط مثبت شخصیت اصلی آسیب پذیر بودن و نمایش این آسیب ها به زیبایی هر چه تمام بود. قطع شدن پا ، آثار نیش حشرات ، سوختگی و زخم بر روی دست در صورت مصرف نکردن هرب و حتی مدتی بعد از مصرف و بازیابی سلامت از موارد جالب بازی بود. هرچند نمیتوان بر کم حرفی شخصیت اصلی خرده نگرفت اما در کل با شخصیتی رو به رو‌هستیم که میتوان به عنوان یک مدل استاندار از انسان واقعی در عنوان های آینده حساب کرد ، نه سوپرهیروهای افسانه ای سری . نویسنده: @Splinter cell -پایان-
  8. 1 امتیاز
    Resident Evil: The Final Chapter نام: رزیدنت اویل : آخرین قسمت Resident Evil: The Final Chapter کارگردان : Paul W.S. Anderson نویسنده : Paul W.S. Anderson بازیگران : Milla Jovovich_Alice Iain Glen_Dr. Isaacs Ali Larter _Claire Redfield Shawn Roberts _ Wesker رده سنی : 17+ ژانر : اکشن زمان : 107 دقیقه BAZITARSNAK.IR
این صفحه از پرچمداران بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+04:30 می باشد
×